• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vår skyld?

Started by KennethS, June 20, 2004, 12:17:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

ser at spytting florerer i em nå, e det vår skyld? har vi oppfordret til spytting? tror seriøst vi har en finger med i spillet, bare så bra at Totti ikkje spyttet på campbell eller en annen "mørkhudet" spiller, da hadde det blir ramaskrik, kansje han lærte av Sogndal episoden? tror det , Alexander Frei valgte også en hvit spiller som spytteoffer, nemlig Steven Gerrard, men han slipper straff, har vel noe med at det e mange som egentlig vil spytte på Gerrard :D

Dette viser vel mest at når supporterne gjør noe så e vi aper og annet pakk, mens når spillerne som faktisk e mange sine forbilder gjør noe så skjer det i "kampens Hete". Kan det tenkes at mange som spytter gjør det pga at forbildene gjør det? e det en sammenheng? tviler i situasjonen i sogndal, men tror media bør tenke seg om neste gang de står over en slik sak.
tå på Brann

sekto

Vi må nok ta på oss skylden for denne. Så vidt jeg vet, så var både Totti og Frei med på turen til Sogndal.. Men om de var innblandet i episoden da, vet jeg ikke. uansett, så plantet vi nok frøet som nå har vokst til en spytteepedemi som sprer seg utover hele Europa.

Men for å være litt alvorlig, spytting er bare idiotisk om man er spiller eller supporter.. Men spillerne burde helt klart å beherske seg, spesielt når så mye står på spill. Lurer på hvem som blir første norske spiller som spytter?

Tom C

Quote from: "sekto"Vi må nok ta på oss skylden for denne. Så vidt jeg vet, så var både Totti og Frei med på turen til Sogndal.. Men om de var innblandet i episoden da, vet jeg ikke. uansett, så plantet vi nok frøet som nå har vokst til en spytteepedemi som sprer seg utover hele Europa.

Men for å være litt alvorlig, spytting er bare idiotisk om man er spiller eller supporter.. Men spillerne burde helt klart å beherske seg, spesielt når så mye står på spill. Lurer på hvem som blir første norske spiller som spytter?

Såvidt jeg husker så har vel allerede Mr Riise spyttet på Carew, selv om det riktignok bare var på skoene... Dessuten gikk det rykter om at Vidar Riseth spyttet på Helge Haugen i kampen mot RBK. Dette ble likevel avvist da det viste seg at overproduksjon av slev er helt normalt hos personer med den sjeldne kombinasjonen Downssyndrom/Alzheimer.
Aldri mer Obos....

Ole Brom

Quote from: "Tom C"
Quote from: "sekto"Vi må nok ta på oss skylden for denne. Så vidt jeg vet, så var både Totti og Frei med på turen til Sogndal.. Men om de var innblandet i episoden da, vet jeg ikke. uansett, så plantet vi nok frøet som nå har vokst til en spytteepedemi som sprer seg utover hele Europa.

Såvidt jeg husker så har vel allerede Mr Riise spyttet på Carew, selv om det riktignok bare var på skoene... Dessuten gikk det rykter om at Vidar Riseth spyttet på Helge Haugen i kampen mot RBK. Dette ble likevel avvist da det viste seg at overproduksjon av slev er helt normalt hos personer med den sjeldne kombinasjonen Downssyndrom/Alzheimer.

hehe,den va go :)

Er forferdelig umodent dette spytte greine ! Ka e det folk tenker med når man gjør slikt ??? Er forkastelig å se slike barnslige spyttsleikere !!

kirsti

Ein ting eg la merke til... Ho tøtta på Fossahaugane vart utestengt frå Brann Stadion for resten av livet eller noko i den duren. Totti fekk tre kampar. Og han andre soppen fekk 15 dagar.

Gjeld ikkje ting som "likheit for lova" innan fotballverda?
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

KennethS

hun ble utestengt ut 2004 sesongen på stadion, og fra bataljonen tror eg hun e utestengt 2005 sesongen.
tå på Brann

Go Up