• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kontakt med Herta

Started by Nixon, June 18, 2004, 08:45:05 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

KONTAKTET HERTHA:
Brann forhørte seg om Ludvigsen

Brann er veldig interessert i Trond Fredrik Ludvigsen. Nå har de tatt kontakt med Hertha Berlin og forhørt seg om muligheten til å kjøpe ham fri. 21-åringen er egentlig kontraktsfestet i to år til, men både han og klubben har tidligere signalisert at de ikke har en lysende fremtid sammen.

Etter at Ludvigsen uttrykte ønske om å spille i Brann, har bergensklubben kommet på banen.

Nå har de gjennom Ludvigsens agent tatt kontakt med bundesligaklubben og forhørt seg om hva det vil koste å kjøpe unggutten fri.
- Vi har fått et utkast på hvor mye det eventuelt vil koste for å få ham hit, sier sportslig leder Per-Ove Ludvigsen til Bergens Tidende.

Så spørs det om det blir for dyrt for bergenserne.
- Vi må diskutere om prisen samsvarer i forhold til interessen vår til ham, sier Ludvigsen.

Dette står på Nettavisen i dag. Veldig bra at Brann tar initiativ i saken, det er nok av andre klubber som er interessert i TFL. Jeg mener at Brann bør kjøpe han fri fra kontrakten. Og bruke, om nødvendig, noen millioner. Så god er han, og så få andre like gode norske spillere er tilgjengelige på markedet akkurat nå.
Rød makt på Hansa!

Xminator

Er usikker på hva TFL er verdt. Han er ikke Soma-kaliber, det er jeg rimelig sikker på. Samtidig så viste han jo mye bra mot Brann på Stadion, så at han blir en tilvekst er jeg rimelig sikker på.

En plass mellom Ystås og Soma i pris?

Nixon

I utgangspunktet enig. Men av og til må man betale litt mer dersom man ønsker noe sterkt nok. RBK har vel inngått en avtale om Russell verd 5 mill, og da virker vårt kjøp av Soma som et røverkjøp. Så man kan ikke alltid sammenligne priser da tilbud og etterspørsel på det aktuelle tidspunktet har mye å si. Og når halve Tippeligaen er interessert må Brann kanskje grave litt dypere i lommeboken for å hente TLF.

Over 2 mill. er likevel for mye.
Rød makt på Hansa!

KennethS

Tviler på at han koster så mye, tror Hertha Berlin e glad for å bli kvitt han i det hele tatt, hvis de får noen kroner for han e de fornøyd, tipper prisen ligger på 500 000 max.
tå på Brann

P-K

Det er vel ikke Hertha som er problemet her. De ville nok gladelig gitt ham bort. Han forhandler så vidt jeg vet om en sluttpakke på et millionbeløp. Disse pengene må han gi slipp på dersom Hertha selger ham, men greier Brann å gjøre en avtale med Hertha som TFL godtar unngår vi en budrunde i den personlige kontrakten hans.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Ole Brom

ooooooohh det hadde vært konge å fått han til klubben gitt !!I en alder av 21 år og allerede full av erfaring fra TL og Hertha vil han bli en god tilvekst i Brann !

Dette er en mann for fremtiden, uten tvil !

KennethS

skriv laaaaaang kontrakt med han ihvertfall. Får Brann TFL og beholder resten av stallen så tror eg vi kommer blandt de 4 beste iår, altså RL til neste år.
tå på Brann

Go Up