• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

NY SANG 2

Started by villaksen, June 17, 2004, 10:33:45 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brannsupporteren:-D

den va go!:D stå på!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

DJ_ADG

bra sang men personelig synnes eg den é lettere å synge uten og. Uten om det digger eg forslaget
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brann-Peter!

kan ikkje alle bare være enige, så kommer vi videre (no offence)
men hvis alle skal pirke og komme med "bedre" og "redigerte" forslag hele tiden, kan vi bare legge ned hele prosjektet..
BRA forslag: Print! 8)
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Sharpy

Poenget er vel at om vi dropper "og" i de to første linjene, vil det bli lettere å holde et roligere tempo på sangen. Gudene må vite at roligere tempo er noe som trengs på Store Stå...

Ser forøvrig for meg at den evinnelige klappingen dras i gang på denne. Da blir virkelig cupgullegget lagt!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Syng for Brann

Blir lettere med Ã¥, ja.     Ellers konge forslag!

mr-bolstad

helt fantastisk med å!!

print i vei!!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Kristin

SK Brann - Bergen By
Gjør meg stolt - Gjør meg kry
super laget, mellom fjeller,
syng for brann ,ja
ALLE MANN!..

Den her er bedre!
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Nixon

Quote from: "Kristin"SK Brann - Bergen By
Gjør meg stolt - Gjør meg kry
super laget, mellom fjeller,
syng for brann ,ja
ALLE MANN!..

Den her er bedre!
Rød makt på Hansa!

Alexåsane

Nydelig! En sang som kan skape trøkk fordi den har lange avslutninger på hver linje... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaan osv.! bergen byyyyyyyy
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

grei

Helt klart best med Hansøl og paraply. Som det sies, det gir et særpreg de vanlige standardfrasene ikke kan gi. Men "og" passer ikke helt inn, sånn jeg hører melodien, med mindre man vil synge en "kjapp" versjon.

juset

Ka om me tek an på nynorsk?
augen e en pudding

Go Up