• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

NY SANG

Started by villaksen, June 17, 2004, 09:13:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

villaksen

Nixon

Rød makt på Hansa!

villaksen

jentene får vel tilgi meg dette. det passet så vanvittig bra.
Dessuten er det vel 95% menn.

villaksen

brannsupporteren:-D

Quote from: "villaksen"jentene får vel tilgi meg dette. det passet så vanvittig bra.
Dessuten er det vel 95% menn.

hm hm unnskyld meg! jeg er jente og det blir helt feil for meg å stå på stadion å synge brann øl og KVINNER! hallo d blir helt feil! det går fint an å bytte det ut til et annet ord uten at det ødelegger sangen..dessuten minst 20% er kvinner ikke 5% som du vil ha det til :wink:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

grei

Det er jo sikkert noen som ikke drikker øl også, skal man bytte ut det med brus og nå da? Tradisjonelt er fotballsupportere menn, ser ingen grunn til å begynne å lage alt for politisk korrekte inkluderende sanger. Er vel bare å spare stemmen den sangen? Evt synge med likevel- på "Vi e fra Bergen" er det jo nok av folk som ikke er fra Bergen som er med, poenget er først og fremst at det skal synges.

villaksen

Hva annet liker vi?

Kom med forslag??? NB! må være et ord med to vokaler

Christian

Hadde vi no bare hatt en god finne eller to i Brann kunne vi byttet kvinner ut med finner :p

Eller...? Ikkje?

Hva med regnvær? Gir i alle fall sangen mer vridning mot Bergen og et lite snev av selvironi.

Brann, øl og regnvær
Det er det beste vi vet.

villaksen

Quote from: "Christian"Hadde vi no bare hatt en god finne eller to i Brann kunne vi byttet kvinner ut med finner :p

Eller...? Ikkje?

Hva med regnvær? Gir i alle fall sangen mer vridning mot Bergen og et lite snev av selvironi.

Brann, øl og regnvær
Det er det beste vi vet.

Tenkte på det selv litt patriotisme er fint!!

Nixon

Hva med å ta en populær spiller?

Brann, øl og Soma
Det er det beste vi vet

Eller:

Brann, øl og Soma
Det er det beste vi har

For at Soma skal passe bedre inn.
Rød makt på Hansa!

villaksen

Vi har ny sang på Soma.

Jeg kommer til å trykke opp ark med nye sanger til båten (2) på
mandag. Tar med en del av det jeg har laget + andre gode forslag.

Tror jeg går for regnvær.

Så de som vil være med på nye sanger bør komme seg på den båten

espen

Skulle vi trykket det opp til neste hjemmekamp også? så kunne vi stått med inngangen å delt det ut?

Nixon

Enig at regnvær er best. Liker når det blir litt særegne referanser fra Bergen.

Ellers må dere som skal til Stavanger lære mange nye sanger på båten. Lage et $£@&%]@ spetakkel i Stavanger. Og ikke minst lære videre på neste hjemmekamp. I den anledning kan det være lurt at noen av dere sangentusiaster finner hverandre i Stavanger og avtaler å stå sammen på Stadion. Da kan dette bli bra!!!

Ser for meg skikkelig bra stemning utover høsten med et nytt og forbedret repertoar!
Rød makt på Hansa!

brannsupporteren:-D

url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Mr_Soma

Quote from: "villaksen"Vi har ny sang på Soma.

Tar du med Soma sangen også på dette arket ditt?
Du har vel teksten?

villaksen

Soma sangen er på plass for lenge siden:)

Mr_Soma

Herlige greier.

Irriterer meg at jeg ikke får tatt del av turen nedover på mandag grunnet jobben. Da skulle jeg formidlet mitt eget verk (Soma-Sangen) til alle sammen.

Men takker og bukker <<Villaksen>> at du tar på deg jobben.

Satser på at mot LSK så sitter det meste!

Initiativrike personer som deg er det uheldigvis ett fåtall av.

atlascopo

Quote from: "Nixon"Enig at regnvær er best. Liker når det blir litt særegne referanser fra Bergen.

Ellers må dere som skal til Stavanger lære mange nye sanger på båten. Lage et $£@&%]@ spetakkel i Stavanger. Og ikke minst lære videre på neste hjemmekamp. I den anledning kan det være lurt at noen av dere sangentusiaster finner hverandre i Stavanger og avtaler å stå sammen på Stadion. Da kan dette bli bra!!!

Ser for meg skikkelig bra stemning utover høsten med et nytt og forbedret repertoar!

hva må å trykke 60 ekstra kopier til båt en når du først er i gang da? blir jo for dumt å bare tenke på seg selv.

atlascopo

Quote from: "villaksen"Vi har ny sang på Soma.

det var dette sitatet eg skulle bruke i forige innlegg. så det så

Go Up