• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Footballs comming home

Started by Jorgen, June 17, 2004, 08:48:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jorgen

Synes godt "Fotballs comming home" sangen burde blitt tatt i bruk.

Problemet er bare å finne en god nok tekst... sangen er jo genial for store folkemasser

Et forslag kan jo være å bruke den neste gang en tideligere brann spiller retunerer til stadion f.eks. Helstad  :D

He`s comming home,He`s comming home
He`s comming,  Helstads comming home!

Kan vel egentlig bare begynne å synge den vær kamp helt til han kommer, satser på at han er på tribunen neste kamp.

Eller?
Beer is the proof that God loves us and wants us to be happy"- Benjamin Franklin

Nixon

En forutsetning må i alle fall å synge den på norsk:
Han e´komt hjem...
Engelske sanger ble vi liksom ferdig med på begynnelsen av 90-tallet for de som husker det.

Vi sang den til Mons Ivar i sin tid, og det funket veldig bra.
Men skal vi synge den helt til Helstad kommer hjem, så kan vi komme til å synge noen år...:)
Rød makt på Hansa!

Jorgen

Quote from: "Nixon"
Engelske sanger ble vi liksom ferdig med på begynnelsen av 90-tallet for de som husker det.


begynnelsen på 90-tallet var min storhetstid (hvis det kan kalles det) på SS. Det for være mitt forsvar.  Synes engelske sanger funker fint. men men det var nå bare et forslag.
Beer is the proof that God loves us and wants us to be happy"- Benjamin Franklin

KRISA

melodien e værtfall ikkje vanskelig å lære seg. å for de som ikkje kan den e det bare å laste den ned fra kazaa. der finner du den sangen meget lett

grei

Må nok vente til noen gamle helter er kommet hjem før før man kan bruke denne. Pussig at ingen tok den til Cato etter at han kom tilbake (den norske Mons-Ivarversjonen selvsagt).

sekto

Godt forslag av melodi, denne kan ALLE, og de som ikke kan den nekter jeg å tro er særlig interessert i fotball..

Mitt forslag, i disse tider når alt går bra og vi kjemper i toppen er:

Det kommer hjem, det kommer hjem, det kommer,
Gullet kommer hjem.
Det kommer hjem, det kommer hjem, det kommer,
Gullet kommer hjem. osv osv..

Alle står å hopper, synger og vifter skjerfene over hodet.. Hadde vært litt stillig..

Ikke tenkt på å ta noe mer av teksten enda, men jobber med saken.. Noen som har ideer, eller andre forslag?

Brann-Peter!

Fett forslag, sekto!!
den e eg fullt med på..hvertfall det med hoppingen og vifting med skjerf..
det e noe vi har lite av!! bare til "heihå, heiå for vi e storestå..."
håper flere er med på denne...

____________________________

Fotball e et enkelt spill, det e 22 mann som løper etter
en ball, og når kampen e ferdig, har Brann vunnet!!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Nixon

Ikke ofte det kommer en fiks ferdig sang uten kommentarer!
Denne er så enkel og genial at det er en fryd!

De som lager sangark: Få denne med!
Rød makt på Hansa!

grei

..kanskje spare en såpass euforisk sang til gullet er litt nærmere...ellers bra.

Nixon

Nå er vi vi kjent for å ta gullet på forskudd. Vi synger "Vi e´berømte Brann fra Bergen..." selv om vi ligger sist på tabellen. Blir jo litt selvironi på dette etterhvert. Og så lenge vi ligger blant de 3 beste ser jeg i alle fall  ingen grunn til å la være.
Rød makt på Hansa!

sekto

Enig Nixon.. Skulle helt klart likt å begynne å synge denne sangen tre runder før slutt når vi lå først på tabellen med tre poengs forsprang på nr. 2.. Men hvem vet om det skjer..

Akkurat nå kjemper vi i teten, må nyte det, så får vi håpe at vi henger med videre utover sesongen. Men kan like godt ha det litt gøy nå.. :0)

Mr_Soma

Likte denne her -
Ingenting er bedre enn sanger som lager elektrisk stemmning, og jeg har savnet sanger hvor man hopper og snurrer sjerfet over hodet.

Se på Klanen når de gjør det, det er ellevilt å se på!

Vi må ikke være noe dårligere vi.

Har jo sanger som "hei hå,hei hå for vi e store stå" og "thomas lund sangen" hvor man gjør nettopp dette.

JA til flere slike!

monzilla

Etter min mening så de syngende konsentrere seg om å lage sanger med lavt tempo og slik at man får brukt stemmen. Dette er en av de tingene som gjør Klanen unik i norge...

Hopping gjør at sangen går raskere, noe som ødelegger for syngingen.

brannsupporteren:-D

Sinnsykt bra forslag! GENIALT!:D
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

abe78

Quote from: "sekto"

Det kommer hjem, det kommer hjem, det kommer,
Gullet kommer hjem.
Det kommer hjem, det kommer hjem, det kommer,
Gullet kommer hjem. osv osv..



Denne skal runge på stadion når vi spiller mot Lillestrøm! Herlig forslag!
Kanskje litt usikker på om:

"Gullet kommer hjem" - kanskje vi skulle skifte det ut med..
"Henter gullet hjem"?
===================================
Henter gullet hjem..
..det kommer hjem, det kommer hjem, det kommer..
Henter gullet hjem..
..det kommer hjem, det kommer hjem, det kommer..!
===================================
.og husk!

sekto

Jeg stemmer for mitt eget forslag, for det er nærmest originalen, så tror folk kanskje plukker den litt fortere opp..

Evt kan vi jo forandre enda mer på det om noen har bedre forslag?

Go Up