• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

For Fredrikstad!!!

Started by JuNePuNe, June 16, 2004, 23:11:15 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

JuNePuNe

Se der fikk jeg det til ja:)

Jeg vil gjerne takke for en god mottakelse av brann supporterne på søndag, vi hadde det kjempegøy på supporterpub'n deres...
Takker også for kampen - Gleder oss til neste gang på Fredrikstad Stadion
Hilsen to Fredrikstad supportere :D

For FREDRIKSTAD For FREDRIKSTAD står vi en for ALLE og alle for EN

sekto

Hehe.. Bare hyggelig.. ;0) Alltid gøy å se lag som stiller med supportere som skaper liv på bortebane.. Håper å få se dere igjen på Stadion til neste år. :0)

Stoffi

Vi snakkes til høsten.  :D
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Møllaren

Kjekt at dere liker Bergen, samt at dere klare å gå på riktig tribune.
øllaren

espen


JuNePuNe

Det pleier ikke å være så mye bråk på Plankehaugen så jeg tror neppe det var bevisst. Vi ble jo selv henvist fra den ene inngangen til den andre - ikke bare bare lett å vite hvor en skal. Vaktene kunne ha gjort jobben sin litt bedre dem også da:)... Nok om det - er diskutert ferdig det nå vel?:)hehehe....

JuNePuNe

villaksen

hyggelig at bortesupportere trives i Bergen.

All honnør til Plankehaugen. Synes de var veldig bra!

JuNePuNe


brannfrik

Quote from: "JuNePuNe"Det pleier ikke å være så mye bråk på Plankehaugen så jeg tror neppe det var bevisst. Vi ble jo selv henvist fra den ene inngangen til den andre - ikke bare bare lett å vite hvor en skal. Vaktene kunne ha gjort jobben sin litt bedre dem også da:)... Nok om det - er diskutert ferdig det nå vel?:)hehehe....

JuNePuNe



jepp vaktene kan absolutt gjøre arbeidet sitt bedre. det e feil og mangler med oppleggene deres som vi brannsupportere irriterer oss over hver eneste kamp.. eg vil og skryte av plankehaugen. at dåkker greide å holde det lydnivået dåkker gjorde i det sure været og på tross av at laget dåkkers tapte e imponerende. det var kjekt at dåkker trivdes i bergen og eg e sikker på at vi får det kjekt i fredrikstad.

JuNePuNe

Vi elsker byen vår og laget vårt - Og ikke minst samholdet, det er det som er unikt med Plankehaugen og FFK - vi holder sammen i tykt og tynt. Tror det hadde vært ennå tøffere for dem hvis ikke vi hadde stillt opp så bra som vi gjør.
Dere har jo en sinnsyk bra gjeng i Bergen også - opplevde mye morro og mange hyggelige mennesker på supporter pub'n deres:). Var så vidt vi turte - to stakkarslige supportere fra Fredrikstad sammen med en haug av brann supportere, hehehe. Vi fant oss fort til rette;)

JuNePuNe

Kruxleiven

Out of curiosity. Var det du (JunePune) som stod med FFK skjerf og et Brann/Umbro skjerf på Fotballpuben akkurat der "Dj'en" stod med lyst rimelig hvitt hår? Var ikke så mange FFK fans på puben akkurat.

JuNePuNe

Ja du kan vel kanskje si det:) Tok litt av, hehehe...

Ole Brom

Når er det vi spiller mot FFK borte ? Esje dette i oktober engang ? Gleder meg som en unge hvertfall ! Skal bli spennende å besøke en ny by og ny bane !

JuNePuNe

Fredrikstad - Brann: 17.10.04... Tror neppe den nye stadion er klar til det gett:) Men morro blir det garantert!!

JuNePuNe

vaniljeffk

Må også få berømme Bergen og Brannsupporterne for en veldig bra stemning, vi var en gjeng på 15 stykk som kom på fredag og vi hadde det kjempe gøy, selv om Bergen camping lå et stykke utenfor Bergen!
1 hvite guttær på vei mot toppen
Lenge leve hjørnet

KennethS

ligger et stykke utenfor sentrum mener du vel, det ligger i Bergen vettu :D , ja var bra stemning på stadda mot ffk, men tviler på at vi møtes igjen på neste år, ser ikkje et elitelag i ffk, da må ihvertfall laget forsterkes bra i sommer.
tå på Brann

vaniljeffk

for håpe vi klarer oss(jeg har trua til siste slutt) . Nå er jo Enerly klar i sommer, Wade Barret er nesten klar også jobbes det med flere i kulisene, Det er jo helt klart forsvaret vi må gjøre noe med(Trondsen er også tilbake fra skade)
1 hvite guttær på vei mot toppen
Lenge leve hjørnet

Go Up