• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sang til Erlend

Started by ekte kjuagutt, June 15, 2004, 19:47:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ekte kjuagutt

Kan noen svare meg på om Erlend Hanstveit har ellar nokken gang kommar t og få en sang??? eg har vertfall aldri hørt nokken og syns d e på tide.. han har trossalt vert i klubben en stund og kommar nok t og bli en god stund til... han e og den eneste spillaren våres som har vert på landslaget(det norske) de siste årene.. så dette syns eg kan vere nokke og tenke på

Ole Brom

Meg bekjent har han IKKE noen sang. Hva med den gode slageren til Roger Helland ? Du skal få min gamle branndrakt melodien ? Hva med å bruke denne og lage en annen tekst ?

viks

Syntes og det var en fengende låt. Stiller meg bak forslaget om å gi erlend den gode gamle "du skal få min gamle branndrakt" låten!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Ole Brom

Okei folkens eg har diktet litt :)

Ser at mange her inne er imot at man "resirkulerer" gamle sanger til tidligere spillere men det syntes jeg er helt greit ! Hvorfor ikke bruke sanger som vi ikke bruker ?? Vi har jo ikke allverden med sanger og rop til spillerne og klubben.

Jeg tenker på den gamle gode Roger Helland sangen. Denne er genial og burde kunne brukes på nåværende spillere.

Erlend Hanstveit nemlig :

Her følger :

Erlend Hanstveit er vår superback i Brann,
Erlend Hanstveit er vår superback i Braann,
Erlend ofrer alt for laget,
takler motstanderne av baa'n (banen)
Erlend Hanstveit er vår superback i Brann !


Hva syntes dere ???

Go Up