• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Stavanger

Started by gamlefar, June 15, 2004, 17:47:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gamlefar

Det blir altså to båter nedover på mandag slik jeg har forstått det?

Går den ene båten(den minste) fortsatt klokken tolv eller går de samtidig?
Ser at båt nr. 2 skal gå klokken 11:30!

Det blir knall å knuse siddisene på sin egen lille storstue. Hvis jeg ikke tar helt feil har vel ikke Viking vunnet på nye stavanger stadion?

Nå må vi få fylt opp den andre båten nedover også, så tar vi over Stavanger før kampstart

Ole Brom

Det står at båt 1 skal gå klokken tolv.... rart om den andre båten skal gå en halv time time tidligere da?

Kanskje første båten vil slippe unna rushet ? :D

Hmm.. jaja !

DonCorlione

vi tar vel alle de store flaggene me oss nedover...???
Var litt tøft da alle fra plankehugen gikk gjennom byen vår..
rann + Hansa = Ekte Bergenser

atlascopo

Hmm... ingen svar på om den ene båten skal gå en halv time etter den andre. så slenger dette opp igjen.

håper selvfølgelig båt nr 1 er en halvtime raskere enn båt nr 2 ;)

brannfrik

blir litt langt å gå fra stavanger å gå fra stavanger sentrum til jåttavågen, men du har rett i at det så tøft ut med ffk sin flaggborg gjennom byen og utenfor stadda.

Blææ

Hører rykter om at Brannspupporterene har fått tildelt rad 1-5 i den ene svingen til Mandagens kamp,det er jo skikkelig smart.
Noen som kan bekrefte det fra Bataljonen?
ont follow me,Im lost too

Birthe

Båten skal nok gå 11.30. for det første for å lettere arrangere ombordstigning, og for det andre er det jo her muligheter for å gå på båten på veien. Så kommer nok frem noen lunde samtidig skal du se!

KjellMo

Brann Supporterne har fått 600-700 billetter bak mål.
GGG Travel

monzilla

og vi som reiser med båt er garantert å få tak i disse billettene?

KjellMo

Quote from: "monzilla"og vi som reiser med båt er garantert å få tak i disse billettene?

Ja
GGG Travel

brannfrik

Quote from: "KjellMo"Brann Supporterne har fått 600-700 billetter bak mål.

e det mulig å få kjøpt biletter til det feltet i dagene før kampen? ( reiser nedover i morgen)

mini_mo

QuoteKjellMo skrev:
Brann Supporterne har fått 600-700 billetter bak mål.

e det mulig å få kjøpt biletter til det feltet i dagene før kampen? ( reiser nedover i morgen)

Ja! Jeg skal nedover på Søndag, men bestilte igjennom viking (telefon). Jeg vet ikke helt nr nå, men det er bare å gå inn på viking sine sider.

KjellMo

Det er ikke forhåndsalg på feltet som Brann Supporterne skal inn på. Det er et unntak og det er at vi har sikret at de som reiser organisert er garantert billetter.
GGG Travel

mini_mo

QuoteDet er ikke forhåndsalg på feltet som Brann Supporterne skal inn på. Det er et unntak og det er at vi har sikret at de som reiser organisert er garantert billetter.

Jeg greide å bestille i går! Jeg ringte til viking, sa at jeg var Brannsupporter og ønsket billetter ti Brannfeltet. Skal hente billettene på vikingstadion. Bare til å ringe!!

monzilla

hvordan vil vaktholdet rundt supportere være i stavanger sentrum før kampen? er dette regnet som en høyrisikokamp? har på feelingen at alle brann sine bortekamper er det :shock:

eXploSer

er det aldersgrense på båten?

Birthe

BBB sin aldersgrense på turer gjelder nok sikkert på alle borteturer du.

gamlefar

Når vi har bestilt turen via mail, har vi noe billett vi skal vise når vi går om bord på båten eller sjekker de bare navnene på pc eller noe?

Ved bestilling på fottiken har man jo  fått 2 stk. billett utlevert når man melder seg på.

Nixon

Sikkert pc eller noe...:)

Utrolig hvor detaljert folk må ha det hele tiden.
Uansett. Nixon snakket pent med sjefen og fikk fri likevel. Så nå venter båttur og kamp. De sier jo at Viking må vinne på den nye banen før eller siden. Vi får satse på at det blir siden!

Noen som vet om Olofinjana kommer? Leste et sted at han skulle komme rett til Stavanger i dag. Men på ba.no står det at han tidligst kommer til Norge i morgen.
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Flott at så mange reiser tross alt mandagskamp ! I begynnelsen var det fåtall som skulle reise men nå er det snart to fulle båter(mindre båter sådan)

Ser at Nevland er tilbake fra skade og han scorer alltid mot oss ! Ka gjør det om han scorer et mål i dag når vi allikavel vinner 3-1 :lol:

Ole Brom

Quote from: "Tossa"Haha håper dere hadde en kjekk tur til den flotte byen Stavanger.
Viking har bedre stadion enn dere og knuser dere i tillegg 4-2.
Heia Viking!!!!!!!!!!

Stavanger er ikke en by men en bygd. Stadion deres er flott ja men har ikke sjel. Og Viking vil aldri kunne bli et ikon av en klubb som Brann.

Bare innse det !

Tossa

Stavanger er Norges fjerde største by og kulturby.
Er det rart at Viking Stadion ikke har sjel etter bare 6 kamper.
Gjennom årene har Viking vært en større klubb enn Brann, se tilbake på 70-tallet.
otball e best på stadion!

Mr Viking

Takk for en trevelig kamp

Nå skal ikke jeg diskutere på det nivået som han brannsupporteren som har viklet seg inn på forumet til Hordene

Men jeg synst resultate var fortjent. Men dere sang bra gjennom kampen, ble vel litt stilt når Viking scorte men det er jo sånt hos alle supportere

Men takk for en hyggelig kamp og velkommen igjen!!
lsker Viking me

KennethS

takk for den Mr Viking, håper kampen går på en lørdag/søndag til neste år, så eg kan få reise også :D
tå på Brann

enavgutta

Må bare legge til her at banen er stilig i seg selv. Fasilitene er noe vi savner her i Bergen. Men banen ligger i skauen på et tydelig gudsforlatt sted uten sjel. Tror publikum kommer til å lete lenge etter en identitetsfølelse her.

grei

Nå er vel noe av poenget at de skal bygge opp et nærmiljø rundt det nye anlegget? Står det mellom sjelfulle gamle Stavanger stadion og nye Viking stadion så er vel valget greit, hvertfall sett utenfra.  Sjel kommer med tiden. Ellers er dette den mest helhetlige "engelske" arenaen i landet, mange vil vel si det er Norges flotteste (sånn isloert fra alt som er rundt...).

KennethS

Quote from: "Tossa"Stavanger er Norges fjerde største by og kulturby.
Er det rart at Viking Stadion ikke har sjel etter bare 6 kamper.
Gjennom årene har Viking vært en større klubb enn Brann, se tilbake på 70-tallet.

Stavanger hermer alltid etter Bergen, lille Bergen kan vi like godt kalle Stavanger :D

ps. Bergen var kulturby for noen år siden.
tå på Brann

enavgutta

Stavanger er en landsby sammenlignet med Bergen. De burde aldri kommet oss i forkjøpet når det gjelder stadion og fasiliteter. Men desverre blir det slik når gamle fotballspillerene i korridorene og styrerommene i Idrettsveien aldri blir enige med kommune og andre krefter som burde tatt et felles tak.

grei

Det har jo litt å gjøre me det at vi faktisk har en brukbar og rimelig intim Stadion allerede. Dersom Brann kun hadde hatt en forblåst friidrettsbane á la Stavanger Stadion fra før ville vi selvsagt forlengst ha bygget nytt som Viking gjorde. Situasjonen i Bergen gjør det hele mye mer komplisert.

Men må si det er på tide at vi hører noe mer angående planer for Stadion etterhvert, ellers blir det å vente i evigheter på en byarena som neppe blir noe av. Det snakkes om at Brann er klar for å bygge ut Stadion i stedet, men hvor er tegningene og planene? Skjer det noe i korridorene eller er det så avventende som de gir utrykk for? Er det meningen de bare skal bruke de gamle planene fra rundt '98 eller hva? Vil  tro ar representantene for Brann som dro nedover ble rimelig misunnelig, kanskje til og med inspirert?

enavgutta

Her er jeg uenig. Vi snakker om en by som er mye mindre enn Bergen, som i alle år har hatt et mye lavere publikumsgjennomsnitt enn det vi har hatt. Jeg synes Stadion pr idag ser ut som et bombekrater og viser seg som et stadion til en bakgårdsklubb som ikke har fulgt med i utviklingen i det hele tatt. Norges nest største by og beste publikum har ikke den arena vi fortjener! Mens på bygdene får de det til - Dypt inne i et forlatt fjordstrøk utenfor lilleputtbyen Stavanger og ved siden av en jernbanelinje på et gudsforlatt sted på flatbygden.

grei

enavgutta

Vil nødig svartmale totalt, men det faktum at alle de små skal få det til før oss er jo trist og underlig. I en by som burde ha alle forutsetninger for å lykkes.
Stadion blir litt som å bli invitert inn i stuen til en kompis av meg der hvor foreldre ikke har skiftet møblene på 25 år når alle andre stort sett er opptatt av oppussing, design og komfor.

Go Up