• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Mitt siste

Started by KennethS, June 14, 2004, 21:41:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

mitt siste innlegg, hvis det ikkje går ann og diskutere Brann kamper på Brann forumet så gidd eg ikkje mer.
tå på Brann

BL

Quote from: "KennethS"mitt siste innlegg, hvis det ikkje går ann og diskutere Brann kamper på Brann forumet så gidd eg ikkje mer.

slutt å grin å start opp en diskusjon då
Hansa-
Felt Z

KennethS

Quote from: "BL"
Quote from: "KennethS"mitt siste innlegg, hvis det ikkje går ann og diskutere Brann kamper på Brann forumet så gidd eg ikkje mer.

slutt å grin å start opp en diskusjon då

startet opp en saklig tråd om Viking-Brann før idag, nå e den slettet, helt utrolig.
tå på Brann

Tom C

Så det var ikkje det forrige som var ditt siste, men dette...?  ;)
Aldri mer Obos....

Sotraanda

ja greit nok det. slutt å syt! ikke vet eg ka som sto i det innlegget men så 100% sakelig kan det tydligvis ikke ha vert.
ater, heter, hater NFF!

Stoffi

Moderatorene har en meget interessant slette-policy. De sletter en god del innlegg, saklige eller ikke saklige, og har bannet en liten haug med folk, uten warning.
Grunnen er såkalte "offtopic"/usaklige poster og litt mer, men det kan diskuteres i all evighet. Det er de som eier forumet og dermed styrer hva som skal taes vekk.

Jeg kan være uenig så mye jeg vil, men har ikke så mye jeg skulle ha sagt.

Dette innlegget blir vel kanskje slettet og.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Mr_Soma

bay bay bay bay bay bay bay bay........

DrMeland

Hva er vitsen med å ha en diskusjonsside hvis det ikke er lov å diskutere? Sensur er direkte tåpelig, det eneste det fører til er at folk ikke gidder å diskutere og dermed mister vi engasjement. Hvem skal forresten sette premissene for hva som er "diskuterbart" eller ei? I henhold til reglene for diskusjonsforumet (se utdrag under) vil ikke noen tema bli fjernet så lenge de er relatert til Brann. En tråd om neste seriekamp mot Viking, kan ikke bli mer Brannrelatert. Brytes egne regler her, eller lages reglene etterhvert?

"Vi fjerner ikke noe bare fordi vi er uenig med noen og i utgangspunktet fjerner vi ikke noen tema så lenge det er relatert til Brann eller Bataljonen. Derimot vil vi fjerne tema som ikke er relatert til Brann, som f.eks. fjern Semb-aksjonen."  (*Sakset fra reglene for bruk av diskusjonsforumet*)
rMeland

Brann_Askøy

Du er jo vanligvis ikke den mest saklige her inne på forumet da, så jeg tror ikke du vil bli så veldig savnet. Dersom innlegget ditt er slettet så har vel heller ikke det vært særlig saklig kan jeg tenke meg. Skriv et skikkelig innlegg slik at vi skifter mening om deg Kenneth!

monzilla

merkelig at dette innlegget ikkje e slettet endå :)

Forslag : Hva med å lage en offtopic-del i forumet?

Blææ

Sensur må vel til ellers er vi for tilbake på BST nivå,det er bare å godta at det er BBB sitt forum og deres regler.
Nå må vi slutte å hakke så jævligt på hværandre selv om noen er Barten,noen er Casuals,noen er BBB,noen er bare pakk og andre helt vanlige sittesvin, sammen er vi Brann og det burde vere grunn nok til å holde sammen.
Det er ikke bra at noen føler seg tråkket på for så trekke seg vekk menst andre fryder seg over det,skjerpings!
ont follow me,Im lost too

Stoffi

Quote from: "Brann_Askøy"

Du er jo vanligvis ikke den mest saklige her inne på forumet da, så jeg tror ikke du vil bli så veldig savnet. Dersom innlegget ditt er slettet så har vel heller ikke det vært særlig saklig kan jeg tenke meg. Skriv et skikkelig innlegg slik at vi skifter mening om deg Kenneth!

Han poster og bidrar til diskusjon.

Andre som har blitt bannet og nå unbannet, boikotter dette forumet nå og gidder ikke poste. Ikke det at dere bryr dere, men det virker som det kan bli en trend.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ole Brom

Quote from: "Blææ"Sensur må vel til ellers er vi for tilbake på BST nivå,det er bare å godta at det er BBB sitt forum og deres regler.
Nå må vi slutte å hakke så jævligt på hværandre selv om noen er Barten,noen er Casuals,noen er BBB,noen er bare pakk og andre helt vanlige sittesvin, sammen er vi Brann og det burde vere grunn nok til å holde sammen.
Det er ikke bra at noen føler seg tråkket på for så trekke seg vekk menst andre fryder seg over det,skjerpings!

Kunne ikke sagt det bedre sjøl !

Håper IKKE dette forumet blir som gamle BST sitt for der var det meeget høy fjortisfaktor !

Kruxleiven

Var det ikke et tema om Wrexham eller noe slikt her for en stund siden som ikke ble slettet?. Er vel ikke noe mer å si om det at hvis et sånt innlegg får stå så er håndhevelsen av forumreglene høyst inkonsekvente.

KennethS

"Viking-Brann 21/6 på stavanger stadion

tipper Brann stiller dette laget: Rønningen, Ophaug, Soma, Bjarnasson, Hanstveit, Guntveit, Haugen, Olofinjana, Kvisvik, Winters, Ystaas (Walde)

Nå vil vel noen skrive etter Lund, men personlig mener eg han bør være super reserve, han bør kommer inn etter 70 min. noen andre meninger?

kjør debatt"

Var omtrendt slik innlegget mitt som ble slettet såg ut, men overskriften "Viking-Brann". Dette ble slettet , men leser nede på en tråd her at folk diskuterer kem Brann skal kjøpe, Henry , Zidane eller Hamann? kor e sakligheten her da? dette får stå, mens Brann's neste kamp tråd blir slettet. Hvis mann leser på "Tom Sanne" tråden så e jo den kjørt utenfor veien for lengst, men ingen som stopper den, der snakkes det om juniorlaget nå.

Brann_Askøy : Finn et innlegg fra meg som ikkje e saklig, hvis du mener å være uenig ikkje e saklig så vet ikkje eg, men eg holder meg ALLTID til saken som diskuteres.
tå på Brann

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

enavgutta

Komman, è vel isje vits å sette fyr på hele gressmatten her ! Har selv blitt utstengt og fått fjernet innlegg fordi de har vært for korte og kanskje til dels verbale og unødvendige, som f.eks dette her - men har nå rettet på de utskeielsene jeg har hatt. Det der kan skje alle - og diskusjonen KennethS startet Viking - Brann var ikke akurrat særlig kritikkverdig. (hehe)

KennethS

Quote from: "Sotraanda"

eneste eg e har vært negativ til e Martin K.
tå på Brann

Blææ

Quote from: "Fiore9"Var det ikke et tema om Wrexham eller noe slikt her for en stund siden som ikke ble slettet?. Er vel ikke noe mer å si om det at hvis et sånt innlegg får stå så er håndhevelsen av forumreglene høyst inkonsekvente.

Det var vel et innlegg/link fra en av dem som står bak BBB(tror jeg) om hva som kan skje med en klubb,worst case.
Altså skulle vært slettet da det ikke hadde noe med Brann å gjøre...
Sånn sett uforståelig at KennethS sitt innlegg ble slettet,kan jo ha vært noen påfølgende på den tråden som gjorde at sensur mått til.
Uansett ikke verdens undergang om man ikke skulle få lov til å skrive sin mening på dette fora.
ont follow me,Im lost too

monzilla

som nevnt, bør vi få en offtopic del som vi kan diskutere semi-relaterte ting til brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"

kjør debatt"

Er vel dette en av tingene BBB og "sensuristene" kicker på, "kjør debatt" er ingen meningytring for eller imot.

abe78

Hmm - ble dette det siste da?
.og husk!

enavgutta

Komman, vi må ha med Kennethen ! Mye bra innlegg og finurlige spydigheter :-)

Erik

ikke noe slemt ment men det er mongo og klage på forumet, Hvis det er noe så skriv heller en jævla mail til en av styrerene enn og lage en fjern debatt her....

Bjarte

Kanskje det er på tide med litt korreksjon og forklaring her, selv om jeg har helt andre ting å gjøre. Og det er litt av det som er "cluet" her. Forumet krever så enormt mye av tiden våres, og mye av det skulle være unødvendig. Til tider føler jeg meg faktisk som en barnehageonkel.

Folk kan jo selv lese gjennom denne tråden og se selv. En av grunnene til at alt får stå er akkurat derfor, altså at folk selv kan få se hvor latterlig dette kan være.
Chatting, uten å tilføre diskusjonen noen fornuftig.
Folk som tydelig har tatt over å være sjefer her inne.
Gjentagelse av argumenter (samme person har sagt akkurat det samme før).
Drittslenging om personer, ikke sak.

Og bare så det er sagt, jeg ønsker KennethS som en av debattantene. Det jeg vil ha han til å slutte med er chatting og innlegg der han ikke har argumenter. Dette vet han veldig godt, og jeg har tatt opp dette med han flere ganger personlig face-to-face. Når det gjelder saken som ble slettet var det helt korrekt som en debattant sa, fordi han ikke har en mening, men bare starter en tråd og avslutter med "kjør debatt". I så tilfelle kan vi nok diskutere det meste her inne. Jeg kunne jo svart, "Enig, men ikke Lund. Men hva mener dere?" og så hadde vi vært i gang. Start gjerne en tråd, men kom nå selv med en saklig god mening og la det være opp til andre om de ønsker å diskutere det.

Wrexham? Ja, noen ganger er det noen tråder som slipper forbi oss. Den og flere til, men vi jobber ikke på helttid med dette. Og jo flere unødvendige tråder, og unødvendige kommentarer, jo mer uoversiktlig blir forumet. Og jeg tror nok at de fleste ønsker ett oversiktlig forum, hvor man henger med i en tråd, istedet for en tråd som det er 5-7 sider å gå igjennom og etter at man har gått igjennom alt, er like klok (Hva er det de vil fram til egentlig?).

Off-topic: NEI!! Enda mer å passe på. Det får man ta andre steder.

Det var 4 personer som ble utestengt, men som ble tatt inn igjen etter kort tid. Totalt er det 6 personer som er utestengt. Noen av disse er utenforstående som helt bevisst har en ting som mål, nemlig å forsøple eller skjelle ut oss Brannsupportere (les Sogndal-supportere). Det er 694 brukere i forumet, så jeg tror faktisk at vi gjør en brukbar jobb med dette. Og en ting kan jeg si at så lenge vi gamle, gretne gubber sitter med ansvaret for dette, så vil vi kjøre samme løp som vi har pr. dags dato. Vi vil ha ett oversiktlig, voksent, saklig og engasjerende forum. Vi vil stå inne for innleggene, men meningene er deres.

Go Up