• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann-Rosenborg flyttet?

Started by KennethS, June 14, 2004, 00:04:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

noen som vet om Brann-Rbk e flyttet fra mandag 5 juli til Søndag 4 juli ? hørte rykter om det på fotball puben idag (igår).
tå på Brann

Mr_Soma

Ja lund måtte bli igjen i bergen en dag, mens familien reiste til østerrike.

Pga denne forandringen.

Men Lund sa også på spørsmål fra pressen om han kom til å reise på dagen om han ble plassert på tribunen.

Da svarte åsanemannen helt konkret : JA det kan jeg love deg.

Men tror ikke han blir å finne på tribunen mot rbk etter oppvisningen hans idag!

Så hvis fruen til Lund leser dette... lag en heftig middag til din mann i østerrike mens han er i bergen og lager hat-trick mot trønderene,det fortjener han!

Bantex

Er også denne kampen flyttet på grunn av tv?
i vinner hele driten i år!

Gullet får vi på staddern i årets siste hjemmekamp, mens hele stadion står å synger "Vi vinner serien i år......."

Opptimist? Nei, bare en godtroende realist med hjerte i BRANN!!!!

Sotraanda

Ja antageligvis pga TV. Like greit ettersom EM-finalen spilles søndagen;)
ater, heter, hater NFF!

Brannfrelst

17.000 på tribunene,Brann vinner 3-1 etter at azar scorte selvmål etter 65 min og Brann utligner,80 min: azar lager han straffe til Brann og blir utvist Brann går opp i 2-1! Etter 86 minutter og winters punkterer kampen med 3-1. Hele Stadion reiser seg og "Byen er Bergen" høres til ulrikken!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Så din våte drøm er at det skal gå 65 minutter før Brann skårer?
Og så på et selvmål?
Kom du ikke opp med noe bedre

Ellers er min personlige mening at slike innlegg er tåpelig på en debattside. Man inviterer ikke akkurat til en meningsfull debatt med slike fantasier. Men som sagt: Bare min mening.
Rød makt på Hansa!

grei

Quote from: "Sotraanda"Ja antageligvis pga TV. Like greit ettersom EM-finalen spilles søndagen;)

Flyttet fra mandag til søndag i seks-syvtiden? I så tilfelle kolliderer kampen med EM-finalen, noe som vil bety et par tusen mindre på tribunene. Regn og EM-fotball kostet nok Brann endel i tapte billettinntekter i går.

Brannfrelst

Quote from: "Nixon"Så din våte drøm er at det skal gå 65 minutter før Brann skårer?
Og så på et selvmål?
Kom du ikke opp med noe bedre

Ellers er min personlige mening at slike innlegg er tåpelig på en debattside. Man inviterer ikke akkurat til en meningsfull debatt med slike fantasier. Men som sagt: Bare min mening.

Og dette var min mening!! Er jo sånn Stadion SKIKKELIG eksploderer da... Når kampen har vert en nervekamp uten hjemmemål..
2.10.07-Gullet kom hem!

Knixen

Quote from: "grei"
Quote from: "Sotraanda"Ja antageligvis pga TV. Like greit ettersom EM-finalen spilles søndagen;)

Flyttet fra mandag til søndag i seks-syvtiden? I så tilfelle kolliderer kampen med EM-finalen, noe som vil bety et par tusen mindre på tribunene. Regn og EM-fotball kostet nok Brann endel i tapte billettinntekter i går.

Trodde kampen var (for en god stund tilbake) flyttet fra søndag til mandag fordi det skal være TV-kamp.

KennethS

Det siste stemmer nok desverre, kampen skal spilles mandag 5 juli, med andre ord eg får ikkje sett den, skal jobbe.

HATER MANDAGSKAMPER!
tå på Brann

Sotraanda

Quote from: "grei"

Eg skjønner ikke helt ka du mener. kampen skulle jo blitt spilt når em finalen spilles, men no er den flyttet til dagen etterpå, altså mandag.
em finale søndag, brann-rbk mandag.
ater, heter, hater NFF!

grei

Det virket jo mer logisk ja. Men tråden startet med "noen som vet om Brann-Rbk e flyttet fra mandag 5 juli til Søndag 4 juli ?" og dette ble det svart ja på, derfor forvirring.

brannsupporteren:-D

ble litt forvirret her ja.. så brann kampen er flyttet fra 4 juli til 5 juli pga at em finalen går om søndagen og derfor vil vi miste en del tilskuere?? eller?? :?
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

KRISA

nei. kampen er flyttet til mandag den 5 fordi canal+ har bestemt det. det e de som sitter med de største rettighetene til norsk fotball og derfor vil de selvfølgelig vise en kamp som denne. så altså, kampen e ikkje flyttet fordi det e EM finalen dagen før, men fordi canal+ har bestemt det.

atlascopo

Quote from: "KennethS"Det siste stemmer nok desverre, kampen skal spilles mandag 5 juli, med andre ord eg får ikkje sett den, skal jobbe.

HATER MANDAGSKAMPER!

aldri hørt om egenmelding?

Brannfrelst

Quote from: "KennethS"Det siste stemmer nok desverre, kampen skal spilles mandag 5 juli, med andre ord eg får ikkje sett den, skal jobbe.

HATER MANDAGSKAMPER!

Jeg hadde bare sykemeldt meg denne dagen.. Er du Brannsupporter så må du i ALLEfall få med deg Brann-rbk..
2.10.07-Gullet kom hem!

Quote from: "Brannfrelst"

HATER MANDAGSKAMPER!

Jeg hadde bare sykemeldt meg denne dagen.. Er du Brannsupporter så må du i ALLEfall få med deg Brann-rbk..

er så enig!

Go Up