• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Spytter-Vakten tilbake på Stadion?

Started by Stoffi, June 13, 2004, 23:02:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Min sidedame mente bestemt at vakten med bleket hår på SS var Spytter vakten fra kampen i fjor. Mener bestemt å huske at han ikke fikk dømme på Stadion mer.

Hvis dette stemmer, er det en helt hårreisende ting. Visse andre personer ble utestengt for livstid for spytting mot spillere, mens her er det ingen straff i syne.
Når Brann bestemmer seg for å gi en latterlig, idiotisk straff til sogndal-spytteren, ja så får de jammen med gjøre det samme med VAKTEN som spyttet på en SS tilhenger.

Noen andre som kjente han igjen, eller tar jeg feil her?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

GamleErik

Nå var ikke jeg på store stå i dag så jeg kan ikke identifisere vedkommende.

Uansett så vil jeg tippe at han heller ikke tidligere har dømt på stadion.

Videre mener jeg at det er korrekt av Brann å slå ned hardt på individer som setter sportsklubben og miljøet rundt i vanry. Dette vil også innbefatte denne vakten om det skulle være samme person som ble utestengt.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

KennethS

Tror du forveksler han med en annen, hvis det e han eg tror du mener så jobbet eg med han i fjor, med andre ord så jobbet han ikkje som vekter i det hele tatt.
tå på Brann

Stoffi

Hva straffen skulle vært og ikke vært kan vi diskutere til månen detter ned, men hvis det virkelig var spytter vakten som var på stadion, så er det direkte latterlig med straff til Sogndal spytteren. Hykleri.

Men, som sagt, kan hende dette er en storm i et vannglass og jeg bygger opp dette under misforståelser om at det var Spyttervakten.

Noen andre som kjente han igjen?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up