• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TAKK

Started by Alexåsane, June 13, 2004, 19:45:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

syma

"Det hadde kanskje blitt bedre dersom familier og andre som ikke er hypp på synging hadde hatt et annet sted å sitte. Det er klart det kan være attraktivt med mer liv, men endel av kommentarene og det livet som er på Hansa er ikke noe de fleste foreldre ar lyst til å dele med små barn... "



Tror dette allerede er på gang. Mener det så ut som at det var litt mindre folk på felt Z igår enn tidligere. Kanskje på grunn av dårlig vær. Men mener bestemt at felt z nedre del var det ferrest folk på i hansa.

Kruxleiven

Quote from: "espen"
Jeg har en ide, la oss alle holde kjeft å se om noen andre tar tak...


For lite drastisk. Tøm SS i 20 minutter. Kanskje en hel omgang. Laget blir skadelidende, men det vil kanskje gi en indikasjon på hvor mye SS er verdt. Hvor mye de trengs. Jeg vet ikke hvor mye, men jeg mener det er en passende reaksjon på all drittslengingen mot SS.

For de som leser dette forumet hver dag så går det hakk i platen til slutt. Har hørt de gamle klisjeene til folk som klager på SS lenge nok nå (selv om de er sanne). De blir ikke mer sann om man sier de 100 ganger i løpet av en uke. Et tips til SS kan være å bruke alle krefter på å synge (ja, så mye trengs faktisk) og ikke bare synge relativt høyt. Tempoet falt i sangene i går. Det insiterer jeg på. En forbedring faktisk. Utover det tror jeg ikke SS blir noe bedre. Det er som det er og kulturen har grodd fast. Det er veldig lett å la være å synge til tider av mange forskjellige grunner.

Hadde også laget en tråd om at det ikke er gøy å være Brannsupporter for tiden, men jeg droppet den. Stemningen er negativ overalt. Samholdet er elendig. En Brannsupporter har nødvendigvis ikke noe felles med en annen Brannfan, men kan utmerket godt være fiende med en annen Brannsupporter. Vi ligger på 3. plass. Likevel leser man at Brann spiller jevnt over dårlig, stemningen er dårlig, motstanderne tåler oss ikke (Ham Kam fansen sier det, FFK fansen mener vi hadde dommeren med oss og det samme med Glimt). En ting: Om spillet i går var dårlig, hva var spillet mot Stabæk da? Helt hårreisende å slakte gårsdagens Brannspill.

Bantex

er nok ikke slik som det var på stadion før...
Brann de siste årene har ikke vært noe bra greier, de har slit i bunn og vært med i kampen for å overleve i tippeligaen. Se på sesongen for to år siden, de vant nesten ikke en eneste hjemmekamp, er ikke rart folk blir lei da,  men etter juleferien i sist sesong så har Brann "tatt seg sammen", de vinner på hjemmebane og i år er de med i toppen for alle penga. Folk begynner å komme tilbake for å se på lage sitt, se på snittet i år i forhold i fjor på denne tiden! Det kommer bare mer og mer lyd fra Hansa ¨når brann gjøre det bra, må bare få med oss de på umbro og gamle-tribunen. Virker som de som lagte liv på gamle-tribunen er vekke derfra, husker for et par år siden nå Brann var med oppe i toppen, da hadde jeg og min far paturkort der borte og da stod vi ofte de siste 5-10min og klappet og skape liv på saddern, no er jeg enten på ss eller i hansa, og ser at folk begynner å går når det er 10min igjen av kampen. det er jo helt hull i hode, når spillerne begynner å bli slitne skal vi gi litt ekstra for å få de til å jobbe de siste min...
Men jeg håper dette blir bedre etterhvert som Brann holder med oppe i toppen, må ærlig innrømme at jeg savner det engasjementet som var plant puplikum før, ser at enkelte av de fremdeles er her, men enkelte ser jo bare rart på de i steden for å være med selv!! Skulle nesten tro at mange som går på staddern er redd for å skille seg ut og kanskje til og med drite seg litt, fordi de er så fine og høre til "overklassen" (snobber) :roll:

Håper på bedre tider på tribunene no, jeg skal no være med å gjøre det jeg kan for å lage litt mer liv =)

Syntes også at det er på tide at det blir slutt på sytingen om at ss var så mye bedre før, greit nok det var mer trøkk der før, men det er no trøkk der enda...
i vinner hele driten i år!

Gullet får vi på staddern i årets siste hjemmekamp, mens hele stadion står å synger "Vi vinner serien i år......."

Opptimist? Nei, bare en godtroende realist med hjerte i BRANN!!!!

JuNePuNe

Quote from: "Alexåsane"Jeg vil gjerne rette en takk til han som fikk igang hansa tribunen og laget glimrende liv i andre omgang.

Og jeg vil gjerne takke for en god mottakelse av brann supporterne på søndag, vi hadde det kjempegøy på supporterpub'n deres...
Takker også for kampen - Gleder oss til neste gang på Fredrikstad Stadion
Hilsen to Fredrikstad supportere  :D

For FREDRIKSTAD For FREDRIKSTAD står vi en for ALLE og alle for EN

vaniljeffk

på stadion  har vi en sang hvor plankehaugen synger :røde og hvite er de beste og, sittetribunen svarer: heia heia fredrikstad og da er vel nesten hele sittetribunen med. Helt sinnsykt rått . Noe sånt tror jeg helt sikkert dere også kan få til, for dere er pr.dags dato den beste supporteklubben etter min mening.
1 hvite guttær på vei mot toppen
Lenge leve hjørnet

Stoffi

Quote from: "vaniljeffk"på stadion  har vi en sang hvor plankehaugen synger :røde og hvite er de beste og, sittetribunen svarer: heia heia fredrikstad og da er vel nesten hele sittetribunen med. Helt sinnsykt rått . Noe sånt tror jeg helt sikkert dere også kan få til, for dere er pr.dags dato den beste supporteklubben etter min mening.


Nå er jeg litt for stygg her.... Men det ropet der, det må være det styggeste og mest brukte ropet som finnes i Norge.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

vaniljeffk

Mulig det, men det fungerer ganske så bra og det rimlig rått høre det gå fram og tilbake over par tre minutter.
1 hvite guttær på vei mot toppen
Lenge leve hjørnet

DJ_ADG

Quote from: "monzilla"også at det e idiotisk at folk sitter seg ned i pausen. Det var ikke sånn før...  
Quote

kom dg ned på SS å stå fra opvarmingen starter til etter kampslutt....d starter å verke i beina etter 45min å då e d grait å hvile seg når ingenting skjer på gres matten
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

grei

Quote from: "Stoffi"
Nå er jeg litt for stygg her.... Men det ropet der, det må være det styggeste og mest brukte ropet som finnes i Norge.


Og du mener selvfølgelig det samme om Branns versjon av det samme ropet (Vi e Brann, Bergens stolthet)?

Go Up