• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kan det deles ut oblater i morgen?

Started by Kim, June 12, 2004, 23:25:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kim

eg har framdeles ikkje skaffet meg oblat, men trenger et så sårt........er det noen mulighet om at det kan leveres ut oblater i morgen?

howie

Snakker du om oblat til medlemskortet ditt som bevis på at du har betalt innmeldingen til BBB?
Det for du av banken. Og de har ikke oppe i morgen.

Bjarte

Her er Kim's innlegg (og dette faktisk ikke for å klage):

"Eg har framdeles ikkje skaffet meg oblat, men trenger et så sårt........er det noen mulighet om at det kan leveres ut oblater i morgen?"

"eg e blitt medlem, fått kortet men har ikke fått oblat.............hvor kan eg få tak i ett"

"Hva er et oblat og hvor får eg tak i et?"

"eg har betalt via bankgiro og fått medlemskort....man har ikke fått noe oblat"

"Er vi nødt å ha kvitering/betalingsbevis på medlemskortet?"

Trenger eg si nokke mer?

howie

Quote from: "Bjarte"Her er Kim's innlegg (og dette faktisk ikke for å klage):

"Eg har framdeles ikkje skaffet meg oblat, men trenger et så sårt........er det noen mulighet om at det kan leveres ut oblater i morgen?"

"eg e blitt medlem, fått kortet men har ikke fått oblat.............hvor kan eg få tak i ett"

"Hva er et oblat og hvor får eg tak i et?"

"eg har betalt via bankgiro og fått medlemskort....man har ikke fått noe oblat"

"Er vi nødt å ha kvitering/betalingsbevis på medlemskortet?"

Trenger eg si nokke mer?


Jeg er dom som et brød og skjønte ikke det der, så svaret blir JA...

Eirik_88

Eg har helle ikkje skaffa meg eib oblat og trenger de veldig masse eg og. Men eg har eit betalingsbevis holder de me de eller må eg ha oblat.

PS:Går de ann å kjøpa billet t Batljonen sitt felt på kampen eller må eg på fotball puben å kjøpa da. og e da noken så veit om da e flerre billeter igjen på bataljonen sitt felt t kampen mot fredrikstad?

Go Up