• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kongelig møte i Bergen

Started by Ahlsen, June 12, 2004, 23:11:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ahlsen

En FFK/Brann-relatert sak i dagens utgave av Fredriksstad Blad: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040613/FFK/241570507/-1/OutFBFFKSUPPORTER

Dere leser vel ikke FB til daglig, så bare et tips, dersom det er interessant lesestoff...

Jeg setter meg på toget til Bergen kl 07 i morgen! Tror det blir morsomt i Bergen - forhåpentligvis også etter kampslutt... :-)

viks

Bra artikkel!

Fredrikstad har deler av min sympati, men Brann har mitt hjerte..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

grei

Artig artikkel. All respekt til gamle Ahlsen. Skal bli hyggelig å se Fredrikstad (så lenge vi vinner...)

monzilla

Tapte ikke brann mot moss i åpningskampen i 98? Mener å huske at vi fikk to annulerte mål...

Tom C

Quote from: "monzilla"Tapte ikke brann mot moss i åpningskampen i 98? Mener å huske at vi fikk to annulerte mål...

Tapte på en klarering som gikk i magen på en mosse-spiller og i mål. Var vel den eneste gangen de var innenfor 16-meteren omtrent...
Aldri mer Obos....

monzilla

poenget er i artikkelen står det at brann vant 1-0 skjønner du. Kanskje kvisen ikke har så god hukommelse alike vel :)

KRISA

det står ikkje at brann vant, men først gangen kvisvik var på stadion var det med moss, og den kampen vant moss 1-0.

KennethS

jepp Christian Johnsen scorte for Moss
tå på Brann

Go Up