• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den gamle Hasund sangen

Started by viks, June 12, 2004, 19:03:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Jeg savner ikke Euro Hasund, men savner den gode gamle melodien hans. Syntes faktisk det er en av de bedre låtene vi har hatt. Noen som er enig eller? Kunne vi fornyet denne låten?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

sekto

Hvilken melodi går den til da? Husker den ikke i farten.. Og sikkert lettere for andre å finne på ny melldi om de har en knagg å henge det på..

viks

Vi har geir hasund, å super hasund, han finter alle på vei mot målet, vi vinner alltid, når Hasund putter, så kom å syng for Hasund igjen!

Lalalalala OHH!
Lalalalala OHH!
Lalalalala OHH!
Lalalalala OHH!
Lalalalala OHH!
Lalalalala OHH!

Så kom å syng for Hasund igjen!

(gjentas en gang)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Mr_Soma

Kanskje Haugen kan få seg denne...?

Kan ikke huske sist han puttet og vi tapte?

grei

Hasund er Hasund. Det bør være nok av andrre melodier å ta av.

viks

Har du hørt den melodien eller Grei?

Det er en av de mest stemningsskapende låtene som noengang har vært sunget på SS i alle mine år der fra 1990...

Blir kanskje litt dumt å synge den om helge haugen i og med at han putter sjelden, men det er jo fullt mulig å modifisere teksten litt slik at den kan passe han eller noen andre..

Er det virkelig ingen som syntes at Hasund sangen var Knall??? Eller er det virkelig ingen her inne i forumet som har stått såpass lenge på SS at de kan huske den??

Noen bør no ha en mening i hvert fall
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

grei

Klart jeg husker Hasund-sangen, men jeg har ikke sans for å gjenbruke en sang til en gammel helt på den måten, synes Hasund skal få "beholde" sangen sin selv om han forlengst har sluttet å spille.

viks

Sanger blir jo gjenbrukt hele tiden. Men jeg har registrert at du er i mot det, og det er jo en ærlig sak.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Badois

Quote from: "viks"Vi har geir hasund, å super hasund, han finter alle på vei mot målet, vi vinner alltid, når Hasund putter, så kom å syng for Hasund igjen!

Lalalalala OHH!
Lalalalala OHH!
Lalalalala OHH!
Lalalalala OHH!
Lalalalala OHH!
Lalalalala OHH!

Så kom å syng for Hasund igjen!

ka me at vi lar arve walde få sangen..

vi har han walde, ja arve walde, han finter alle på vei mot målet, vi vinner alltid når walde putter, så kom og syng for walde igjen.. osv..
rann!!!!!

Brann e livet mitt :)

Ja, denne likte eg. Den var kjempe bra, men spørsmålet e jo om vi får folk med på denne sangen og om folk prøver å synge den i d hele tatt. Denne melodien e jo konge og, utrolig stilig om vi hadde fått d til.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

grei

"Vi har han Walde"- dette høres "nynorsk" ut. Det er i bygde-Norge man slenger på 'an foran navn, ikke i Bergen.

Yngve

Merkar at det er ein viss motstand mot å bruke den gamle hasund songen på nytt, det må då vere lov med noko resirkulering eller er det slik at dei som er på ss no faktisk er så unge at dei ikkje har høyrd songen live? Såg på foppall extra på tv2 på søndag då høyrde eg klanen brukte den melodien, det er ein synd og ein skam. Kan dei bruke denne songen kan jaggu me gjere det. EIn såg jo på Hødd kampen klor mykje Hasund faktisk bryr seg om Brann no for tida, så kvifor skal me ta hensyn til han i forhold til songen?

Go Up