• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Full mobilisering

Started by Bønespampen, June 12, 2004, 11:36:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bønespampen

IL HA HASSAN TILBAKE !

sekto

Burde ikke være nødvendig å skrive dette, skulle vært en selvfølge at det var fullt trøkk alltid. Vi skal støtte laget vårt, uansett hvor mange bortesupportere som kommer.

Men nå det er sagt, så er det mer morsomt når det faktisk kommer litt folk for å støtte bortelaget slik at vi kan få en liten utfordring.. Kampen i fjor mot Aalesund var et godt eksempel.. Da stilte Aafk supporterne mannsterke opp og det gjorde rammen rundt kampen enda bedre..

Bønespampen

Selvfølelig er det en selvfølge at man gir kamp på tribunen. Men alltid geit med en peptalk :)
IL HA HASSAN TILBAKE !

grei

Quote from: "sekto"Burde ikke være nødvendig å skrive dette, skulle vært en selvfølge at det var fullt trøkk alltid. Vi skal støtte laget vårt, uansett hvor mange bortesupportere som kommer.

Det er forskjell på hvordan det "burde" være og hvordan det er. Tror FFK kommer til å høres nesten like godt som Store stå på søndag.

brannfrik

nettopp det at de e så mange kommer garantert til å vekke konkuranseinnstinktet på ss.dessuten har jo vi den tribunemessige fordelen at vi har tak over oss og vi har en hjelpsom hansatribune på vår høyre side... hvis bare hanøy kan plugge inn headsetet i stedet for å krinkaste radio1 over hele bergen før kampen kan vi kanskje få til en brukbar oppladning også.....

Alexåsane

får de palss på tribunen i klokkesvingen? eller blir de plasert på gamle bortesupporter plassen?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Bønespampen

Quote from: "Alexåsane"får de palss på tribunen i klokkesvingen? eller blir de plasert på gamle bortesupporter plassen?

De får vel mastodonten ?? Men den tar vel bare 1000 tilskuere ? Kan være de får "gamle" borteseksjonen siden de kommer så mange.
IL HA HASSAN TILBAKE !

brannfrik

den gamle bortesupportersekjsonen e jo blitt omgjort til fjortistribune nummer en, og det e allerede solgt en del sesongkort der, så eg skulle tro de får mastodonten... dessuten e det jo ingen bortesupportere med vettet noenlunde inntakt som velger å stå på den gamle seksjonen når de kan få mastodonten. utsikten derfra e jo helt sjef, så det blir nok mastodonten på plankepakket.

grei

Mastodont meg her og mastodont meg der. Ordet skal bety en kjempe av et byggverk, det kan tribunen neppe kalles.

Dessuten er det ikke sånn at bortesupportere kan velge og vrake. Ham-Kam ble nødt til å stå på den gamle borteseksjonen. Merkelig at ingen her inne eller hos FFK later til å ha koll på hvor de skal stå. Men "tribunestumpen" er vel mest sannsynlig.

Ahlsen

Vi har koll på hvor vi skal stå vi. Det blir den nye plasseringen for bortesupportere, men tror ikke vi blir mer enn omtrent 500 - dog vanskelig å si.

Er mange FFK'ere som drar på bortekamper som ikke er aktivt syngende supportere (men med litt alkoholinntak på en kamp som denne blir det nok flere enn vanlig kanskje) så tribunekampen tror jeg dessverre ikke vi vinner. Så får vi satse å ta dere på banen :-)

Helland header inne den avgjørende 3-2 scoringen på overtid... :-)

Gleder meg til å besøke Bergen!!

Bønespampen

Quote from: "Ahlsen"Vi har koll på hvor vi skal stå vi. Det blir den nye plasseringen for bortesupportere, men tror ikke vi blir mer enn omtrent 500 - dog vanskelig å si.

Er mange FFK'ere som drar på bortekamper som ikke er aktivt syngende supportere (men med litt alkoholinntak på en kamp som denne blir det nok flere enn vanlig kanskje) så tribunekampen tror jeg dessverre ikke vi vinner. Så får vi satse å ta dere på banen :-)

Helland header inne den avgjørende 3-2 scoringen på overtid... :-)

Gleder meg til å besøke Bergen!!

500 ?? Hvorfor har det blitt snakket om 1500 da ??

Jaja uansett kan det bli gøyt på tribunen, håper dere sparker litt fra dere slik at vi kan få litt kamp på tribunen ! Velkommen skal dere være :)
IL HA HASSAN TILBAKE !

Ahlsen

Har aldri sett det blitt snakket om 1500. Hadde vi ikke spilt elendig fotball de siste kampene, så hadde nok noen hundre til orket å ta den 8-10 timer lange togturen hver vei, men jeg tipper altså rundt 500.

Tror ikke det er mer enn ca 200 som kommer med toget. Resten kommer med buss, fly og sikkert noen studenter som er bosatt i byen fra før. Overrasket over om det kommer flere hvertfall.

grei

Quote from: "Bønespampen"

Og hvem har du hørt snakke om dette, han mannen i delirisk rus som raver rundt på Torgalmenningen? Husk at Fredrikstad er en ikke alt for stor by langt herfra. Kommer de med 500 mann er det meget imponerende.

abe78

ja 500 bortesupportere er ny årsbeste. Var det ålesund som var flest i fjor eller var det vålerengen? Holder en knapp på ålesund.
.og husk!

Formica

Quote from: "KennethS"Det kjipe e at det ikkje kommer noen ffk supportere på puben før kampen, de har leid news.

Hva faen skal de på puben etter da? På tide å fjerne denne "kompis" kulturen mellom forskellige supporterklubber.
Drømmescenario imorgen:
Politiet har sperret gaten ved mix kiosken, men rivaliserende supportere kaster det som kastes kan mot hverandre i herlige opptøyer. :twisted:

KennethS

tå på Brann

viks

Quotegrei Skrevet: Lør Jun 12, 2004 4:15 pm    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

Bønespampen skrev:

Og hvem har du hørt snakke om dette, han mannen i delirisk rus som raver rundt på Torgalmenningen? Husk at Fredrikstad er en ikke alt for stor by langt herfra. Kommer de med 500 mann er det meget imponerende.

Det bor nesten 70 000 i fredrikstad, og det er 6 største byen i Norge om eg ikke tar helt feil..(på størelse med tromsø)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Kruxleiven

Quote from: "Formica"Drømmescenario imorgen:
Politiet har sperret gaten ved mix kiosken, men rivaliserende supportere kaster det som kastes kan mot hverandre i herlige opptøyer. :twisted:

Hvilken Mix kiosk? Mix Sleire  :lol: Greit for min del, men det hørees ikke særlig logisk ut.

KennethS

sikkert mix kiosken rett oppenfor puben, ved Bt.
tå på Brann

Laxevaag

MMM, hadde ikke det vært noe!!!
Politi til hest, og fotfolk med skjold og køller for å holde folk fra hverandre...
Ting kastes begge veier, og sangene runger mellom husene.
Noen stormer rundt, bryter sperringen, og jager østfoldingene over  Torgikken...

monzilla

hehe, og nå begynner vel folk å syte på at enkelte har slike meninger...
Beklager å si det, men det er ytringsfrihet i dette landet og ønskescenarioer er ingen oppfordring til bråk.

Selv om det hadde vært artig å sett på nyhetene i ettertid, så håper jeg at den virkelige kampen skjer på banen mellom spillere og verbalt mellom supportere på tribunen (og krig og fred og sånn)

Go Up