• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hetsing av Egil Ulfstein

Started by Brann_Askøy, June 10, 2004, 10:08:24 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_Askøy

I gÃ¥r, Brann - Hødd 6-0, hørte jeg at det var tre personer som sto Ã¥ ropte ironiske tilrop til Egil. Selv om han kanskje ikke er Branns beste spiller, sÃ¥ er han tross alt en Brann spiller, pÃ¥ lik linje med storheter som Olifinjana, Soma og Winters . Dersom du er ekte supporter sÃ¥ bør du holde deg for god til Ã¥ stÃ¥ med slike barnslige tilrop.  Jeg tror at Egil hørte dette meget godt og skjønnte ironien i dette. Dette hjelper selvfølgeøig ikke pÃ¥ selvtilliten hans og sÃ¥ lenge han er Brann spiller sÃ¥ bør vi støtte og heie pÃ¥ han. HÃ¥per pÃ¥ bedre støtte til Egil neste gang han enterer en bane med Brann logoen pÃ¥ brystet (Om det skjer en gang til er en annen ting :P)

Sotraanda

Helt enig. Hørte selv disse tilropene til Egil, ingenting negativt, men så ironisk at alle på store stå å på banen som hørte dette har skjønt at dette var regeørett hetsing av Ulfstein. Eg er ingen fan av Egil som spiller, men mannen gjør 100% for Brann å han spilelr i den røde drakten, da blir det som skjedde i går rett å slett for dumt!
ater, heter, hater NFF!

villaksen

For å si det slik.

Ulla var Branns suverent beste forsvarspiller i fjor høst!

Ã?rnen

Rett og slett latterlig å hetse egne spillere. Som om det fører noe godt med seg.

Ulfstein var en klippe i forsvarer til Brann i fjor høst og fortjener så utrolig mye bedre etter en lang og tro tjeneste i Brann. Håper noen av de etablerte på SS gir beskjed dersom noe lignende skulle skje i framtiden.

Mons ser best dersom er spiller ikke er god nok for Brann.

Xminator

Det er vel en kompensasjon for eget manglende utstyr og selvtillit.

KennethS

Ulfstein har gjort mye bra for Brann og fortjener ros, han vet godt at han ikkje e en "stjerne" lengre så slike kommentarer kan folk spare seg for, la oss heller gi han en skikkelig applaus , e jo tross alt siste sesongen hans etter alt og dømme.
tå på Brann

Truls

var det noen på storestå?
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Helginho

Hørte selv ikke dette her med ulfstein, men hørte mange  tÃ¥pelige tilrop til en del andre spillere.....blant annet Lund

2rB

Så, skjer dette på søndag er alle med å synga "hold kjæft bønder" til dei - og "peika" (viktig)?

Hoppetuss

Dette har vi jo vert innpå tidligere. Men da gjaldt det Martin Knudsen. Jeg mener at alle burde støtte spillere som er på Brann, uansett. De blir ikke akkurat bedre av å få høre sånne ting.

Bønespampen

Quote from: "Hoppetuss"Dette har vi jo vert innpå tidligere. Men da gjaldt det Martin Knudsen. Jeg mener at alle burde støtte spillere som er på Brann, uansett. De blir ikke akkurat bedre av å få høre sånne ting.


Uansett hvem som kler den røde drakten støtter vi BRANN ! Alle har en mening om enkeltspillere, det vil det alltid være. Jeg også har en spiller eller to i Brann som jeg kunne vært foruten, men når de entrer banene i Branndrakt så støtter jeg de i tykt og tynt ! Så får vi heller slenge dritt her inne !
IL HA HASSAN TILBAKE !

Go Up