• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Peter Kovac

Started by Ole Brom, June 09, 2004, 19:48:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Har fulgt litt med på denne spilleren og begynner å bli overbevist om at han kunne gjort en god jobb for Brann ! Han er råsterk i luften og i duellene. Mener Brann har forhørt seg om han før ?

Tilogmed Super Soma sa at han hadde store problemer med å få has på mannen og at han spratt vekk som en ballong når han gikk i kroppen på han !

Hva mener andre ?

Henki

Vet ikke helt altså, synes heller vi bør legge større resurser inn for å få tak i Trond Fredrik Ludvigsen og kanskje Daniel Braathen.
Ballen skal fremover!

viks

Han scoret i alle fall to veldig fine mål i cupen i dag.

Spennende spiller, men litt for lik de spilletypene vi har spør du meg.

Det vi trenger i angrepsrekken nå er hissige kjappe bakromsspillere ala Thomas Lund bare 12 år yngre..

Braathen og Ludvigsen er mer riktige spilletyper spør du meg, men for all del, Kovacs er en meget dyktig angrepsspiller, liten tvil om det...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Helginho

jeg tror vi skal slå Kovacs fra oss, ser også ut som viking har slått klørne i han......bør satse på en annen spiller..har dylan som er en ganske lik spillertype..få en rask bakromstype til klubben---helstad?--

Lefty

NEVLAND er mitt ønske...

Lefty

Go Up