• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hordene skjelver allerede!

Started by XPen, June 09, 2004, 11:34:45 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

XPen

Dette er fra hordenes hjemmeside:

Ja ja, så e d hat kamp mod jævlane fra bergen igjennnnnnn. Kan med hånda på hjerter sei at det e den kampen eg liker minst i tippeligaen. Husker godt det fantastiske skudde fra kvisviken i treningskampen på randaberg alt for godt. Det var dessvere ikke anet en imponerende, sko ønske våre kjære mårke blå kunne brukt skuddfoten mer og sluttet med det å tråkle seg inn på 5 meteren for å "FISSSSA ballen i mål". Det må jo væra iriterende og frustrerende for speelrane å lege ned så mye arbeid for ingenting.
Prøv å skytt mer VIKING. Om dokke bommer, så bler det iallefall en avslutning. Det sparer laget for både krefter og ikke minst kontringer

Det er jo ikke uten grunn at de er nervøs for denne kampen. Vi skal påføre Viking det andre hjemmetapet på rad, etter å ha blitt slått ut av cuppen mot Bryne på Viking Stadion i kveld!

KennethS

litt kjipt at Olofinjana ikkje spiller den kampen heller.
tå på Brann

Bønespampen

Vi har da klart oss uten Olof før ? Og dette skal vi klare igjen. Når han nå mest sannsynlig blir solgt har vi ikke noe valg !!
IL HA HASSAN TILBAKE !

KRISA

men det e en til som eg så veldig mot hødd. i første omgangen skulle alle ballen gå gjennom seyi. det ble mye bedre etter at de byttet han ut før andre omgangen. men selvfølgelig den dagen seyi e go, spiller brann veldig bra på denne måten. men vi så også mot hødd kordan det går når han ikkje har dagen. han var jo trøtt etter kamp for nigeria og lange flyturer. men jeg synes værtfall det gikk mye bedre i andre omgangen!

Go Up