• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Jeg vil ha medlemskort!

Started by Brann_Askøy, June 09, 2004, 09:55:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_Askøy

Nå er det gått snart en måned siden jeg meldte meg inn i BBB. Jeg vil derfor ha medlemskortet mitt snart. Jeg har en kompis som meldte seg inn ca 2 uker etter meg, han fikk kortet sitt forrige uke. Er det en glipp her et sted eller? [/b]

KennethS

Quote from: "Brann_Askøy"Nå er det gått snart en måned siden jeg meldte meg inn i BBB. Jeg vil derfor ha medlemskortet mitt snart. Jeg har en kompis som meldte seg inn ca 2 uker etter meg, han fikk kortet sitt forrige uke. Er det en glipp her et sted eller? [/b]

Koffor skriver du dette her? koffor tar du ikkje kontakt med BBB direkte?
tå på Brann

Brann_Askøy

Koffor skriver du dette her? koffor tar du ikkje kontakt med BBB direkte?[/quote]

Kanskje fordi de gangene jeg prøver å spørre BBB styret om noe så er det kun sure miner tilbake! Vil da hvertfall ikke snakke med de på telefon. Kan jo være jeg blir kastet ut da :P

Thorleif

For det første kan du sende oss en mail (da slipper du telefonen), og for det andre er det umulig å vite hvem du er når vi bare ser "nicket" ditt her inne. Så med dette innlegget ditt, er det ihvertfall umulig å kunne finne utav hvorfor du ikke har fått kortet ditt. Og har du feks spurt noen av oss om dette ute på gaten, fotballpuben eller lignende, er det ikke alltid like lett å huske ting, og det kan hende at du derfor ikke har fått svar. Vi blir spurt om lignende saker hele tiden......

Dette gjelder for alle andre også. Har dere noe dere lurer på rundt medlemskort og lignende, send en mail til oss, så skal vi svare så godt vi kan. Men ta da i det minste med ting som navn og telefonnummer.

mvh,
Thorleif
Styret

Go Up