• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Egen plass for oss mot Viking?

Started by Romani3, June 08, 2004, 21:58:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Romani3

E d en egen plass for oss Brann supportere på Viking Stadion 21. juni? Og i så fall, kor?

Eg og to andre har kjøpt billetter på tribuneplass. Vi må vel sitte der og heie aleine. Jaja..
Håper mange kommer selv om kampen ble flyttet. Så teit når d e så få som stiller opp.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Blææ

Tradisjon tro så blir vi vel buret inne med to meter høye gjerder med piggtråd oppå,for som kjent så er jo alle Brannsupportere hooligans og bråkmakere av verste sort.... :roll:
ont follow me,Im lost too

Ã?rnen

I utgangspunktet skulle kampen gå søndag klokken 18. For et par uker siden så jeg at kampen var flyttet til mandag klokken 19.

Problemet mitt er at jeg har bestilt reise-billetter til søndagen tur/retur som ikke kan endres. Noen andre her som har lidd under lignende tilfeller tidligere? NFF er vel ansvarlig for oppsett og flytting, men det er vel ikke håp i H... å nå fram med noe der...

Blææ

I dette tilfellet så er det nok din egen klubb som bør klandres det er jo dem selv som selger ræven sin til TV selskapene og stemte for dette på foppalltinget.
Uff,nå er det rett før jeg hørtes ut som en NSA representant.
ont follow me,Im lost too

KjellMo

Vi får eget felt på Viking stadion og det tar ca 700 mennesker. Det er kun forhåndssalg til de som reiser organisert med Bataljonen. De andre må kjøpe billettt i inngangen.
GGG Travel

DonCorlione

e d noen som vet kor mye billetten koster ??
har isje så mye peng, å e d noen andre som ska komme seg ned der på andre måter å har kanskje plass te en ??
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Kruxleiven

Quote from: "Blææ"Tradisjon tro så blir vi vel buret inne med to meter høye gjerder med piggtråd oppå,for som kjent så er jo alle Brannsupportere hooligans og bråkmakere av verste sort.... :roll:

Har bare vært i Stavanger en gang før. Må si jeg kjenner igjen den beskrivelsen ja. Vi var jo farlige i vaktenes øyne.

Tror ikke vi kan blame Brann for å selge ræven sin til NFF eller Canal + eller whoever. TV penger er viktige penger for enhver klubb nå til dags. Det ble grundig understreket i dokumentaren fotballfeber som gikk på Nrk1 nylig. Jeg skal nedover i hvert fall.

Superjack

Vi får bare vente og se hvor vi skal stå i Stavanger.
Må huske at gjerder er borte vekke på norske fotballareneaer og at vi aldri har vært på besøk på Viking Stadion.
Gamle Stavanger stadion var jo en tragedie. De som står på gratishaugen ser jo bedre enn vi gjorde i kroken av Stavanger Stadion.
Håper på bedre tider på Nye Viking Stadion. Bare synd den ligger såpass langt unna Stavangers herlige puber!
i taper ALDRI!

mini_mo

Hvor mange brannsupportere reiner dere me kommer til å ta turen ner til stavanger??
Blir det problemer med billetter til Brann sitt felt?

Nixon

Tror neppe det blir mer enn 700 Brannsupportere siden den går på en mandag. Så det er bare å slappe av...
Rød makt på Hansa!

B.B.

Viking stadion ligger langt unna Stavangers herlige puber??

BBB sin båt skal jo gå fra sentrum etter pubbesøk og helt frem nesten til stadiondøren. Oss andre som uheldigvis bor her i Stavanger kan gå på pub og deretter ta toget fra sentrum og direkte frem til stadion. Kan vel ikkje være så komplisert??

Plasseringen av stadion i Stavanger er ihvertfall langt bedre enn plasseringen av Staddaen i forhold til Bergens puber..

Håper det kommer flest mulig.. Tror bortesupporterne får et eget felt bak det ene målet. Stadion e intim og fin så man ser godt uansett hvor man står...

Gleder meg som en onge til kampen... Det blir lekestue signert Ollie, Super, Winters & Co.
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Brann_Askøy

Sotraanda

Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "B.B."
Det blir lekestue signert Ollie, Super, Winters & Co.

Ollie skal jo til Nigeria han vettu :p
ater, heter, hater NFF!

Brann_Askøy

DonCorlione

E d noen som skal kjøre ned te stavanger den 21 som har plass te en te, har isje nok penger te å ta bussen el båten.
Men har litt penger te bensin...??
Vis noen har plass kan isje de bare sende meg en melding.
Hadde vært jævlig kult
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Kruxleiven

Skal ikke si at det ikke kan gå, men jeg tror ikke det er noen som vil ha deg med. Det er ca. 1000 kr i bompenger og ferger tur retur. Da hjelper det ikke så mye med noen bensinpenger. Ta heller BBB's buss om den blir av.

Go Up