• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Jaja folkens

Started by Ole Brom, June 08, 2004, 14:14:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

La han få en sjanse selv om svært få Brannsupportere hopper i taket i dag. Nå som han er kommet blir det bare tull å være negativ. En Brannspiller skal støttes når han tar på seg den røde drakten. Men jeg går utfra at Brann fortsatt kjører hardt på i forhold til TFL.
Rød makt på Hansa!

DrMeland

rMeland

Ole Brom

Jeg er tilbøyelig til å være enig. Pr dags dato har vi ikke allverden av spillere på høyrekanten, hadde bare ønsket en enda bedre spiller. Men han får vise hva han duger til  i Brann trøya før øksa kvesses !

Og ja; la oss inderlig håpe TFL kommer til Brann !!

Stoffi

Det kan jo være vi tar grundig feil.  :D   Peddien og Mons Ivar har faktisk veldig god spiller-smak og velger gode spillere, i motsetning til Teitur
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Christmas Tree

Det man kan si er at vi har fått en solid spiller og ikke minst en spillertype som passer til laget. At enkelte er mer opptatt av navn og den håpløse vg-børsen skal selvsagt ikke Brann-ledelsen bry seg det minste om.

Blææ

Også jeg ønsker Tom Sanne velkommen til klubben,opptatt av navn og VG børs osv...neee, bare jævli opptat av at klubben skal ha et best mulig lag til alle tider.
ont follow me,Im lost too

ekte kjuagutt

Eg tror Tom Sanne kan klare seg greit.. han ekje verdens beste fotballspiller men eg tror han kan kjempe seg inn i en første elver hos brann i og med at vi ikje har noen andre høyre kanter.... eg ønsker han velkommen så får dokkar hellar klage når han virkeli har vist at han ikje dugar:)

Odd

Brann oppgir ikke så altfor mange detaljer enda. Noen som vet når han trolig kommer inn i stallen?

Viking skriver for øvrig litt om ham her:
http://www.viking-fk.no/index.cfm?id=4&player=21#player

Nixon

I utgangspunktet kommer han ikke før sesongen er over. Men ifølge POL kan han komme før dersom Viking lar han gå gratis eller for en meget billig penge. Brann kommer ikke til å betale mye for han i sommer. Tror kanskje noe kan skje etter de to neste Viking-kampene denne uken.
Rød makt på Hansa!

2rB

Sitat frå brann.no
QuoteSanne blir 29 år 28. juni og har signert en toårig avtale med Brann som løper fra 1.1. 2005.

Geir

Har sett Sanne i 2 TV-kamper, og han var ganske bra i begge disse. Scoret et fint mål mot Bodø/Glimt. Tror han er en god, men litt ustabil spiller.
ndelig SERIEMESTER

Go Up