• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tifo / blad / diverse

Started by espen, June 08, 2004, 12:56:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

espen

La oss mobilisere oss å hjelpe til mer fremover, jeg registrerer at det er mange med meninger men få som handler.. Så jeg melder meg frivelig til å stille opp (til tross for meget stor arbeidsmengde)

Jeg anbefaler alle å slenge seg på.

Så hvem skal vi kontakte?

Kjellmo?

sekto

Jeg etterlyste info om når BBB kom med sitt blad, men fikk ikke noe svar på det såvidt jeg kan huske. I mellomtiden så skriver vel noen ildsjeler for den 12. mann fortsatt.. Riktig nok er de uavhengig av BBB, men blad har supporterne fikset i hvert fall for dem som vil ha det..

Bønespampen

Hvorfor ikke bruke d12mann som BBB sitt medlemsblad ? Dette er et allerede godt innarbeidet blad og kan ikke se no problemer med et sammarbeid !
IL HA HASSAN TILBAKE !

brannfrik

skulle det være behov for hjelp av noe slag er det bare å gi en lyd...

brannfrik@hotmail.com

den 12.mann er uavhengig, og jeg har det inntrykket at de trives med det. jeg håper immidlertid at folk gjør alt de kan for at bataljonen skal få sin egen blekke. stiller gjerne opp eg.

sekto

Jeg tror at BBB har sagt at de ikke ville fortsette samarbeidet med d12m som BST hadde, men hadde jo vært klart lettere å bare la det bladet være det offielle i stede for å ha to som skal konkurrere.. Men så lenge Brannstoff kommer ut, så er det vel ikke noe problem..

Go Up