• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Takk til Bergen, Brann og Bataljonen

Started by TIL4Ever, June 07, 2004, 16:50:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

TIL4Ever

Heisann !!

Akkurat våkna etter 10 laaange timer i buss over fjellet til Oslo.
Tenkte at det var på sin plass å takke for et kjempeflott opphold i byen dokkers.  Vi sitter igjen med masse gode minner fra denne helga.

Takk til gjengen på Fotballpubben for quiz'en.  Vi lærte nok at vi må oppdatere oss på fotballhistorien  :)
Takk til Bataljonen for samværet på samme pub før kamp med masse sang og god drikke. Det var skikkelig hyggelig.  Kommer gjerne tilbake en annen gang.

Lykke til videre alle sammen.

mvh
Stein
 Vi vant ikke RL i år -

KennethS

Bare hyggelig :D , ja dåkkar må øve , øve , øve :D var du på det Tromsø laget som fikk 9 eller 11 poeng? eg var på det laget i kroken "dream Team Foppall" vi fikk 38 poeng :D
tå på Brann

StyretSuger

Der ser du, når det kommer skikkelige supportere over fjellet så går det fint for seg  :D Hyggelig å ha dere på besøk!
IP Branntilegdør

Ole Brom

Flott at dere hadde det hyggelig i byen vår ! Bare synd dere ikke fikk med dere 3 poeng da :) NOT :) Hehe :)

Henki

Ballen skal fremover!

TIL4Ever

Dessverre så kom det bare 2-3 direkte fra Tromsø og de kom ikke før søndags ettermiddag.
De av oss som var hos dere på lørdag, kom fra Oslo.
Vi hadde egentlig satt opp en stor buss  ( 50 stk ), men det ble mange avbookinger i de siste ukene.  Etter denne fine opplevelsen er jeg sikker på at vi kommer til å stille med fler folk neste år.

Min drømmefinale i cøppen er Brann - Tromsø.  
Det kunne blitt meget heftig.
 Vi vant ikke RL i år -

Stoffi

Dere skal nå ihvertfall være velkommen tilbake. :-)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up