• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tromme på stadion

Started by moffe, June 07, 2004, 15:39:24 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

moffe

Hva i all verden har den trommen på stadion å gjøre?
Må være mulig å få vekk denne trommen, er selv gått totalt lei av å høre på den, og det virker på reaksjonene på folk rundt som jeg ikke er alene om det. har selv sendt en mail til Brann og klaget på dette, og vil oppfordre alle andre til å gjøre det samme.
Her er mail adresse: jlarsen@brann.no
ei til trommer på stadion

Møllaren

Enig i at trommen er utrolig irriterende.
Men så lenge Helge og brødrene Hjartøy elsker den lyden, ja da får vi nok den aldrid vekk..
øllaren

moffe

Tror det er mulig å få den vekk dersom det er mange nokk som tar seg bryet og sende en seriøs mail til Brann, og klager over trommingen.
ei til trommer på stadion

Ole Brom

Tromme ? Eg hasje hørt en tromme eg...

Erik

Jeg så trommenerden i går, noen burde ta tak i han og brenne trommen!!!

BL

burde seriøst hatt viktigere ting å bry oss om enn en forbanna tromme!! kan ikkje fyren få tromme til han er blå då? dette blir for dumt....
Hansa-
Felt Z

abe78

Kanskje vi skulle stemme over dette..? Jeg vet ikke helt jeg - synes det er litt små teit med tromme - men hater ikke trommemannen. Få i gang en vote..!
.og husk!

KennethS

Eg e veldig imot tromme!
tå på Brann

2rB

Hvor står denne karen?
Eg har rett og slett ikkje fått med meg ei eineste tromme...

Brannfrelst

I fjor var han på Z feltet.. Men har ikke hørt han i år.. Står på østre del av Store Stå..
2.10.07-Gullet kom hem!

2rB

MEN - ein liten tanke... Når eg skal inn på stadion blir eg fratatt alt eg eiger og har, som er hardt.
Nok frykt for at eg kan kasta dette på banen...

Hva om han her trommisen plutelig i kampens hete klikker "litt", springer nedover Hansa og pelmer den tromma i hodet på Espen Johnsen?

:twisted:

Brannfrelst

hehe. Hadde ikke gjort meg så mye da :lol: Tar de kreppruller og da??
2.10.07-Gullet kom hem!

Stoffi

Jeg har faktisk aldri hørt denne trommemannen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Skjerpings, det må da finnes noe bedre og mindre trivielt å irritere seg over enn en tromme (som jeg aldri har hørt)...

Henki

Så lenge vi ikke hører den jævla trommen er det jo helt greit. Men generelt kan jeg styre min begeistring for musikkinstrumenter på fotballkamper. Det er jo tross alt ikke noe skøytestevne i Nederland det er snakk om her... :)
Ballen skal fremover!

[bat]

é de nåkke problem med den enkle trommen då? Den ble jo bare brukt tre-fire ganger i løpet av kampen også.

Idiotisk - ég tar med tuba på neste kamp.
stolt og kry-

Ole Brom

Eg lapper sammen blokkfløyta eg knakk engang i 6 klasse !:)

KennethS

Han med trommene forsvant når Toni Nhleko forsvant tror eg, har ikkje hørt eller sett han siden.
tå på Brann

Odd

Kanskje det var en slags afrikansk nisje.. ;-)

abe78

Quote from: "KennethS"Han med trommene forsvant når Toni Nhleko forsvant tror eg, har ikkje hørt eller sett han siden.


han sitter på hansa av og til.... 2 ganger i år tror jeg...
.og husk!

Mr_Soma

Quote from: "abe78"
Quote from: "KennethS"Han med trommene forsvant når Toni Nhleko forsvant tror eg, har ikkje hørt eller sett han siden.


han sitter på hansa av og til.... 2 ganger i år tror jeg...


Hører rykter om at Toni og <<trommemannen>> sitter nede på en øy i stillehavet og nipper på øl mens de spreller med tærne i vannkanten.

Han underholder visst også befolkningen der nede på kveldstid mens toni danser,og har planer om å gi ut cd.

Bare rykter da,men vet ikke helt hva jeg skal tro ;)

moffe

Han sitter på Hansa, samme plass på felt Z i hver kamp, og trommen har han alltid med, greit for dere som sitter så langt vekke at dere ikke hører det, men det er nok av oss som må høre på dette og få ødelagt store deler av hver eneste hjemmekamp. Neste stopp er vel Tommy Sulen på stadion med kassagitar og ropert.
ei til trommer på stadion

Blææ

Rett og slett en forbannet uting,
Husker fra tidligere at folk truet med at han skulle få i ræven med trommen...he he,det ble visst tatt ganske ille opp
Støtter forslaget om å maile Brann om at dette bør det bli stopp på.
ont follow me,Im lost too

Bekkalokket

Melder meg frivillig til å gi bonden i ræven med trommen. Sitter på Hansa.

Xminator

Jupp, vi bør sitte med kryssede ben og hendene pent foldet i fanget. Og aller nådigst rope hurra og klappe forsiktig når våre åndelige selvutnevnte ledere har lyst til det.

Til tromme-mannen(eller whatever): stå på!

Blææ

Quote from: "Xminator"Jupp, vi bør sitte med kryssede ben og hendene pent foldet i fanget. Og aller nådigst rope hurra og klappe forsiktig når våre åndelige selvutnevnte ledere har lyst til det.

Til tromme-mannen(eller whatever): stå på!



Kompis av deg eller Xminator...?
ont follow me,Im lost too

abe78

"bedre med en trommemann på hansa enn et buekorps på taket..."
.og husk!

Stoffi

Quote from: "abe78""bedre med en trommemann på hansa enn et buekorps på taket..."


Definitivt ikke.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ole Brom

Den eneste støyen vi vil ha på stadion er syngende supportere !

Kruxleiven

Husker det var noen som la ut bilde av ham og hengte han ut på gamle bst.no. Kan noen gjøre det igjen  :lol: ? Trommen er en uting. Han plaget livet av oss i Suduva kampen da SS var på Hansa tribunen. Men jeg må si som så mange andre at jeg ikke har hørt noe til han i år. Han forsvant visst med Nhleko som noen sier her. Kan ikke forstå hvorfor så mange klappet taktfast til mongobongojungel trommingen hans på Nhlekos tid.

GhostDog

Quote from: "Ole Brom"Den eneste støyen vi vil ha på stadion er syngende supportere !


Og verdensmesterskapet i "Brannsupporter" er igang igjen...

Tidi at en enkelt tromme kan skape så mye furore mens et innlegg som dette: http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=1808&sid=36fe907695853b68db9b2252cb4070da blir stående ubesvart.. Sier vel litt om hvor skoen trykker.  :wink:
 Beer a day keeps the doctor away!

Go Up