• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Takk Hansa !

Started by Aam, June 06, 2004, 22:37:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Aam

et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Stoffi

Vi e berømte Brann fra Bergen ljomet idag. konge.

Det var super stemning på Stadion idag, litt dødt til tider på SS, men det kom seg.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Odd

Ja, det var nydelig på Hansa i dag.. I hvert fall i 2.omgang. Sjeldent at såpass mange er med på sangene der oppe.. føler ofte at jeg nesten synger alene - og det er både flaut og kjipt. Men i dag var det rett og slett bare helt konge.

KennethS

Quote from: "Stoffi"Vi e berømte Brann fra Bergen ljomet idag. konge.

Det var super stemning på Stadion idag, litt dødt til tider på SS, men det kom seg.


Dødt på SS? var sang hele veien på SS idag.
tå på Brann

Stoffi

Det var 10-15 minutter uten synging etter scoringen. Men det tok seg kraftig opp igjen.  :D
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

ekte kjuagutt

Hansa va bere en eg har hørt på lang tid, helt konge... store stå va vel bra men litt dødt t tidar.. men uansett kor dødt store stå e lagar vi no mere bråk en nokken andre i hele landet

Mr_Soma

Kom meg ikke på Staddaen idag pga jobben selvfølgelig!

Men hvordan ble det med den berømte <<joikingen>>

Stoffi

Joikingen var litt halvhjertet, men det ble nå sunget litt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ole Brom

Ja Hansa var bra idag ! Er så konge å høre sanger rulle over stadion og mot SS ! Syntes hele stadion var bra, men innimellom sliter vi litt på SS med dobbelsynging.

KennethS

Quote from: "Stoffi"Det var 10-15 minutter uten synging etter scoringen. Men det tok seg kraftig opp igjen.  :D


jaha, var kansje noen minutter der folk trengte få igjen litt stemme etter scoringen, men så mye som 15 min e glemmesak. Hele stadion var i fyr og flamme igår :D
tå på Brann

Stoffi

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Stoffi"Det var 10-15 minutter uten synging etter scoringen. Men det tok seg kraftig opp igjen.  :D


jaha, var kansje noen minutter der folk trengte få igjen litt stemme etter scoringen, men så mye som 15 min e glemmesak. Hele stadion var i fyr og flamme igår :D


Kan ikke klage nei. :-)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KRISA

men det blir nok vanskelig å få med "fiffen" på gamle sitte, men vi kan jo håpe...eller?

Møllaren

Bra at vi begynner å få trøkk på Hansa. Har jo vært kamper som var bedre enn i går.
Synes jo SS er utrolig tam. Mulig lyden ikke bærer så bra til felt Z, men det var ikkje som før..
øllaren

Brann-Peter!

ja, eg synes det var bra stemning i går.. men eg synes det e for mange av de som bare har meldt seg inn fordi "de synes det er kult å stå med de som synger"... det skulle jo være en måte å skille de syngende og de ikke syngende på, hvis vi skal bli like gode som før må ALLE "gi jernet", som Monsen pleier å si..

kanskje oppmuntring til en eventuell sidemann som ikke synger kan hjelpe..??

hilsen syngende ss tilhenger!

________________________________________

Alt for Bergen, Alt for Brann...
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

grei

Mjelde hintet jo litt om tam stemning da han ble intervjuet i pausen. Hansa  var OK, men det bli litt for spredt, folk starter sanger 3-4 steder rundt på tribunen og folk i mellom følger ikke opp, resultatet blir sanger helt i utakt, vi når ikke det nivået der det blir øredøvende og syngingen nærmest går av seg selv.

Sotraanda

Quote from: "Brann-Peter!"eg synes det e for mange av de som bare har meldt seg inn fordi "de synes det er kult å stå med de som synger"... det skulle jo være en måte å skille de syngende og de ikke syngende på...


Hvordan i alle dager vil du klare dette? Forslag? En av grunnen til at store stå ble delt i 3 før sesongen var blant annet for å skille syngende / ikke syngende...  Nei, det går ikke ann å skille noe mer no!
ater, heter, hater NFF!

Stoffi

Quote from: "Møllaren"Bra at vi begynner å få trøkk på Hansa. Har jo vært kamper som var bedre enn i går.
Synes jo SS er utrolig tam. Mulig lyden ikke bærer så bra til felt Z, men det var ikkje som før..


Vi hører aldri Hansa utenom når SS synger på en sang og Hansa hopper på, hvis du indikerer at Hansa er mindre tam enn SS.

Men uansett, bra og ha syngende supportere flere steder.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Erik

Hansa er laaaaaaangt fra og vere i nærheten SS på synging, eneste hansa klarer alene er og klappe og synge Heia brann av og til!!!

tran

Quote from: "Sotraanda"
Quote from: "Brann-Peter!"eg synes det e for mange av de som bare har meldt seg inn fordi "de synes det er kult å stå med de som synger"... det skulle jo være en måte å skille de syngende og de ikke syngende på...


Hvordan i alle dager vil du klare dette? Forslag? En av grunnen til at store stå ble delt i 3 før sesongen var blant annet for å skille syngende / ikke syngende...  Nei, det går ikke ann å skille noe mer no!


Vi kan jo holde audition før hver kamp. De som vil stå på SS må stille opp kvelden før og synge foran en utvalgt jury. Så kan vi sette et visst lydnivå de må oppnå, og de må kunne de 10 vanligste sangene. Det tror jeg hadde slått an.

Ingo


Ole Brom

Quote from: "Erik"Hansa er laaaaaaangt fra og vere i nærheten SS på synging, eneste hansa klarer alene er og klappe og synge Heia brann av og til!!!


No må vi ikke drive å knive og krangle om hvem som er flinkest og best å synge på stadion !!! Vi støtter for dømre det samme laget ! Vi bør heller prøve å samkjøre Hansa og SS. Hadde vært konge med vi e Brann Bergen stolthet rungende mot hverandre ! Dette har klanen klart og det er ganske rått å høre, joooomer i tribunene !

Hansa har og gjør en god jobb, blir bedre og bedre, la oss heller jobbe "sammen" og ikke krangle om hvem som er best !

Kruxleiven

Så merkelig! Jeg hadde inntrykk av at hansa var stillere enn de har vært de siste foregående kampene. Spiller egentlig ingen rolle. Den totale stemningen på hele stadion virker i opptur. For øvrig kan vi vel droppe dette stemningssnakket litt nå? Det er jo oppe etter hver eneste kamp.

Go Up