• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Soma, årets spiller...?

Started by Tom C, June 06, 2004, 22:21:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Skal vi allerede nå kåre Soma til årets spiller? Eg blir like imponert hver gang eg ser han spille... Kontant som pokker og gjør bortimot aldri noe feil. Leder soleklart spillerbørsen på Nettavisen, og eg håper at ingen utenlandske klubber ser ham, for da ryker han til utlandet fortere enn svint.

Men det er nå veldig artig også da, å ha sånne spillere på laget som er så gode at det blir litt spekulasjoner... [Ref Olof...]
Aldri mer Obos....

Sotraanda

Kan bare gi han utmerkelsen på onsdag! Dette må da ha vært histories råkjøp, her fortener Peddien ros da!!
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Gi han prisen for neste år i samme slengen så slipper vi å gjøre det neste sesong ! Flate den mannen er god !!!!

Christian

Problemet er jo at om han fortsetter å spille på denne måten, så er den han som forsvinner først fra Brann.

Men eg skal ikkje ødelegge stemningen her. Soma er knall!

Mar1us

kte brann supporter som vil ha brann logo på Køllen

KennethS

Soma har 3 års kontrakt med Brann
tå på Brann

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

grei

Er du morsom...Brann og Norge spiller aldri samme dag. Uansett, er litt skeptisk til å ha landslagsspillere. Da "oppdages" de og forsvinner ut. Det ideelle er å ha spillere som Kvisvik, knallgod men likevel ikke helt der at han havner på landsen.

Ole Brom

Kvisen er no god nok for Norge da ! Enig at det er bra at de ikke blir "oppdaget" og kommer på landslaget for da kan de bli fort solgt ! Vi trenger Kvisen og Soma !

Brannfrelst

Quote from: "grei"Er du morsom...Brann og Norge spiller aldri samme dag. Uansett, er litt skeptisk til å ha landslagsspillere. Da "oppdages" de og forsvinner ut. Det ideelle er å ha spillere som Kvisvik, knallgod men likevel ikke helt der at han havner på landsen.

Jeg kan da ikke vite alt :) Følger ikke med så mye på landslaget.. Unnskyld meg for at jeg ikke er så smart som deg..
2.10.07-Gullet kom hem!

KennethS

Quote from: "Brannfrelst"

Ja hvis Brann spiller seriefinale mot Rosenborg så spiller nok Norge Wm finale mot Brasil, da satser vel Hareide på Brann første 11'er mot Brasil mens alle Rbk spillerne får fri :D
tå på Brann

Odd

"Seriefinale"? "Wm-finale"? Hehe.. dårlig dag for ordene i dag, eller?

Hareide liker ikke Brann.. sånn er det nok bare.. først og fremst hans tap. Brann e mitt landslag..

Go Up