• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kommer Helstad !!!!!!!

Started by Ole Brom, June 06, 2004, 19:44:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Jeg såg Helstad i byen idag og det gikk mange rykter på stadion idag at han hadde hatt møte med Brann og noen sponsorer !!!!!!!!!

Fyttigrisen om han hadde fått på seg Branndrakta igjen !!!!! Så kommer gjerne Ludviksen fra B/G samt Daniel fra Skeid !!!! Og kanskje Hassan :) Han var også på kampen idag !

Ka er det som skjer med Brann og Bergen fortiden ?!?!? Ser vi konturen av et storlag som kan utfordre Rbk om tronen ?


Sender en stor blomsterbukett til Peddien om han klarer å få Tossen tilbake ! Tenk da !!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Bantex

liker slike rykter, får bare håpe på at det skjer og!!!!!!!

:!:
i vinner hele driten i år!

Gullet får vi på staddern i årets siste hjemmekamp, mens hele stadion står å synger "Vi vinner serien i år......."

Opptimist? Nei, bare en godtroende realist med hjerte i BRANN!!!!

Pluto

Så en fyr med Austria caps på stadion.......

Pluto


Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Odd

Quote from: "Ole Brom"Jeg såg Helstad i byen idag og det gikk mange rykter på stadion idag at han hadde hatt møte med Brann og noen sponsorer !!!!!!!!!

Fyttigrisen om han hadde fått på seg Branndrakta igjen !!!!! Så kommer gjerne Ludviksen fra B/G samt Daniel fra Skeid !!!! Og kanskje Hassan :) Han var også på kampen idag !

Ka er det som skjer med Brann og Bergen fortiden ?!?!? Ser vi konturen av et storlag som kan utfordre Rbk om tronen ?


Sender en stor blomsterbukett til Peddien om han klarer å få Tossen tilbake ! Tenk da !!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Tviler på at Braaten kommer til Brann, med håper sterkt at TFL kommer, og hvis Helstad og Hassan hadde vendt tilbake - da hadde jeg kjøpt en hel blomsterbutikk til Peddi!!

Xminator

Helstad Hassan og TFL

:blir fjern i blikket:

Ã?rnen

Jeg tør påstå at Brann er 3 spillere fra seriegull. Dersom Brann henter Hassan, Helstad og TFL vil Brann sikre seg seriegull innen 2005. Man kan håpe på suksess allerede i år, men det vil nok ta litt tid å spille inn 3 nye spillere. Da får vi håpe forsterkningene kommer, for med RBK enda ett år eldre og følgende Brann lag i 2005 ;
                               
                                     Rønningen
      Ophaug            Soma            Bjarnason          Hanstveit
Guntveit           Hassan          Olofinjana                    Kvisvik
                           Helstad                  Winters

vil gullet atter blir vårt. Det er jeg sikker på. Jeg kan ikke se andre lag enn RBK som kan utfordre oss til neste år.

SÃ¥ var det signaturen til disse spillerene da...

Lurendreier

Det laget lukter det svidd av!

Men så spørs det da, hvor lenge kan vi håpe på å beholde Olof/Soma??
Fortsetter Soma å spille slik han har gjort til no, går det sikkert ikke lang tid før utenlandsklubbene banker på Peddien sin dør..

Men vi må jo ihvertfall ha troen!

BL

sÃ¥ "etter kampen" pÃ¥ tvnorge no... de hadde et lite intervju med helstad der han sa at han hadde et Ã¥r igjen av kontrakten med wien og kanskje forlengelse.  MEN! skulle ikkje se bort fra at han en eller annen gang kanskje havnet i brann igjen  :D  :D  :D
Hansa-
Felt Z

Brannfrelst

Quote from: Jeg tør påstå at Brann er 3 spillere fra seriegull. Dersom Brann henter Hassan, Helstad og TFL vil Brann sikre seg seriegull innen 2005. Man kan håpe på suksess allerede i år, men det vil nok ta litt tid å spille inn 3 nye spillere. Da får vi håpe forsterkningene kommer, for med RBK enda ett år eldre og følgende Brann lag i 2005 ;
                               
                                     Rønningen
      Ophaug            Soma            Bjarnason          Hanstveit
Guntveit           Hassan          Olofinjana                    Kvisvik
                           Helstad                  Winters

vil gullet atter blir vårt. Det er jeg sikker på. Jeg kan ikke se andre lag enn RBK som kan utfordre oss til neste år.

SÃ¥ var det signaturen til disse spillerene da...
Hva skal du med TFL på benken da? Han er jo ikke på førstelaget.. Antar det er en skrivefeil eller noe sånn..
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

To endringer, TFL på høyre og Guntveit på benken, og Ystås på topp og Winters i skottland...

Odd

Quote from: "Xminator"To endringer, TFL på høyre og Guntveit på benken, og Ystås på topp og Winters i skottland...

Vil med full overbevisning påstå at Winters er en bedre spiss enn Ystaas alt i alt. Men Ystaas har viljestyrke som en okse, og jeg liker seff Ystaas veldig godt jeg også. Winters/Ystaas på benken - overlappende reserver.

Superjack

i taper ALDRI!

Ã?rnen

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: Jeg tør påstå at Brann er 3 spillere fra seriegull. Dersom Brann henter Hassan, Helstad og TFL vil Brann sikre seg seriegull innen 2005. Man kan håpe på suksess allerede i år, men det vil nok ta litt tid å spille inn 3 nye spillere. Da får vi håpe forsterkningene kommer, for med RBK enda ett år eldre og følgende Brann lag i 2005 ;
                               
                                     Rønningen
      Ophaug            Soma            Bjarnason          Hanstveit
Guntveit           Hassan          Olofinjana                    Kvisvik
                           Helstad                  Winters

vil gullet atter blir vårt. Det er jeg sikker på. Jeg kan ikke se andre lag enn RBK som kan utfordre oss til neste år.

SÃ¥ var det signaturen til disse spillerene da...
Hva skal du med TFL på benken da? Han er jo ikke på førstelaget.. Antar det er en skrivefeil eller noe sånn..


TFL ville vært en glimrende "killer" Ã¥ hatt som superreserve, som alle vet sÃ¥ tar det litt tid Ã¥ spille inn et nytt lag. Man trenger konkurranse om plassene, og med en spiller som TFL pÃ¥ benken mÃ¥tte man virkelig prestere for Ã¥ beholde plassen.  Derfor ville jeg hatt alle de tre jeg nevnte, men foreløpig ville jeg kun hatt Hassan og Helstad inn i første 11`eren.

Go Up