• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billetter til SS på søndag.

Started by howie, June 05, 2004, 00:01:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

howie

Skal på midtre felt på SS på søndag mot Tromsø.
Jeg har ikke vert på SS enda i år, fordi jeg har partoutkort på feltG.

Så, hvordan fungerer billettsystem i år?
Er det mulig å betale seg inn ved inngangen eller må jeg på fotballpuben og skaffe meg en billett på lørdag?
Hva er åpningstidene til fotballpuben, er ikke så mye i "by,dn" og veldig lite på fotballpuben fordi jeg bor i nordhordland og er lite i bergen...

Trenger jeg og vere tidlig ute for å få god plass? Fra motsatt side av stadion så det utsom det var kun på 16.mai at det var fullt der...?

Brannfrelst

du må vel kjøpe på fotballpuben tror jeg. Er selv fra meland,hvor bor du? Jeg kommer fra hjertås.
Billettene koster 100 kroner,og du må vel vere ca 1 time før kampen for å komme deg helt på midten.
2.10.07-Gullet kom hem!

Sotraanda

Biletter til BBB feltet fåes kjøpt i inngangen.

"du må vel vere ca 1 time før kampen for å komme deg helt på midten."
Kordan det?

Du kommer deg nok inn på BBB feltet uansett tidspunkt.
ater, heter, hater NFF!

Xminator

Hva er galt med å møte opp en time før kampen? :p

howie

Quote from: "Brannfrelst"du må vel kjøpe på fotballpuben tror jeg. Er selv fra meland,hvor bor du? Jeg kommer fra hjertås.
Billettene koster 100 kroner,og du må vel vere ca 1 time før kampen for å komme deg helt på midten.

Holme - storbyen!

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Sotraanda

Quote from: "Brannfrelst"

Ã?ja, da skjønner eg!  :D Trodde du mente at folk mÃ¥tte møte opp 1 time før for Ã¥ komme inn pÃ¥ BBB feltet...
ater, heter, hater NFF!

KennethS

Du må være medlem for og kunne stå på store stå, midtre felt, men det regner eg med du e :D
tå på Brann

sekto

Om man vil komme seg helt opp øverst på SS, så må man være over en time før, om man ikke bryr seg så mye om det, så holder det som oftes å møte en time 45 min før.

Vet ikke om det er nevnt, men du må være medlem av BBB for å få stå i midten.. Så om du ikke har medlemskap, så skal du egentlig ikke få komme inn. Selv har jeg enda ikke mottatt noe medlemskort fra BBB, men heller aldri blitt krevd for det når jeg har gått inn..

KennethS

Du får god plass uansett kortid du kommer på SS, tar alltid siste bussen fra pøbben og e på stadion noen ganger bare 5-10 min før kampstart, får alltid bra plasser :D
tå på Brann

sekto

Kommer jo ann på hva du mener er en god plass.. og om du bare ploger deg vei opp forbi alle som har kommet tidlig og holdt plassen sin..

KennethS

står nede, på 1 eller 2 trinnet, der e det alltid ledig når eg kommer, meget bra plasser, så lenge mann e over 1,50 :D, dessuten står det så mange "unge" lengre oppe så liker og holde meg nede.
tå på Brann

Brann e livet mitt :)

Ja, pleier å stå ca på 3 trinnet eg og, men så kommer d jo alltid en eller annen høy fyr å stiller seg foran meg... argh, og eg e jo bare 1.55. hehe.. Men for å være helt ærlig, liker eg ikkje stå i midten der alle de andre står, blir jo klemt då nesten. Best å stå litt ved siden av så en har litt plass og ser bedre.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

howie

Quote from: "Brannfrelst"

Jepp, what's me! Andreas...

Quote from: "sekto"Vet ikke om det er nevnt, men du må være medlem av BBB for å få stå i midten.. Så om du ikke har medlemskap, så skal du egentlig ikke få komme inn. Selv har jeg enda ikke mottatt noe medlemskort fra BBB, men heller aldri blitt krevd for det når jeg har gått inn..

Er medlem i BBB og har nå skaffet meg billett. Du har aldri vist medlemskortet sier du? Når jeg kjøpte billetten i dag holdt jeg medlemskortet mitt i hånden, men viste det ikke. Tror neppe at hun ved bardisken så det. Leverte bare en hundrings og sa billett til kampen i morgen så fikk jeg den og stakk...

Må si, som BBB medlem, at jeg liker ikke det at de ikke sjekker om du er medlem eller ikke. Vist folk begynner og høre det vil sikkert flere prøve å komme inn, og da blir det vel fort fullt på midtre felt og.

Dette minner om gamle dager, altså i fjor.
For to år siden var jeg medlem i BST, men glemte som regel medlemskortet, kom alltid inn til 50kr. I fjor var jeg blitt voksen, altså fylt 16år, kom inn for 50kr hele tiden. Vist det fremdels er slik, at systemet er like sløvt, syns jeg BBB skal skjerpe seg. Ikke rart at BST gikk konken, det var mest av andre grunner da, men alikevel.

sekto

Tror nok ikke BST gikk konk pga det, men er enig med at kontrollen kunne vært strengere. Jeg fikk i hvert fall inntrykk før sesongen at det kom til å være knallhard kontroll.

Men dette tar jo tid, så da må folk belage seg på å vente enda lengre på å komme seg inn. Er ikke tjent med at folk etter hvert skjønner at det ikke er noe kontroll og bare ramler inn i midten. Plutselig så blir BBB feltet fullt og medlemmer får ikke plass..

KennethS

Quote from: "cola_boy"Dette minner om gamle dager, altså i fjor.
For to år siden var jeg medlem i BST, men glemte som regel medlemskortet, kom alltid inn til 50kr. I fjor var jeg blitt voksen, altså fylt 16år, kom inn for 50kr hele tiden. Vist det fremdels er slik, at systemet er like sløvt, syns jeg BBB skal skjerpe seg. Ikke rart at BST gikk konken, det var mest av andre grunner da, men alikevel.

Ka har dette med Bst eller BBB og gjøre? ikkje de du kjøper billett til store stå fra, det e fatisk Brann som får pengene for billettsalget.
tå på Brann

Odd

Det har med BBB å gjøre, fordi å kunne stå på BBB-feltet er en av fordelene ved å være medlem. Da er det nok enkelte som ikke "gidder" betale den lille medlemskontingenten når de kan stå på BBB anyway. Spesielt unger og "fjortiser".

KennethS

Det du sier har ingenting med det eg siterte cola gutten på, han snakker om inngangsbillettene på stadion, og grunn til at Bst gikk konk, finner bare ikkje sammenhengen. Bst gikk konk fordet han bøffet Brann for noen kr i inngangsbillett? litt ute på vidden der tenker eg :D
tå på Brann

Odd

Nei BST gikk konk fordi de enten løy om underskuddet eller overhodet ikke hadde verken peilingen eller styringen på tall..

KennethS

akkurat, så kor e da sammenhengen med det han skriver? i wow wow wow wonder :D
tå på Brann

Go Up