• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvis, eg sier Hvis...

Started by KennethS, June 03, 2004, 08:42:08 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Hvis det nå skulle skje, det utenklige , det usannsynlige, at Azar kommer tilbake til Brann, hvordan vil da folk reagerer på han på store stå? vil folk slenge dritt eller vil de støtte han som Brann spiller? Har vært mange sterke kommentarer her siden han stakk til Rbk.
tå på Brann

Tom C

Eg vil tørre å påstå at alle med litt vett i pappen vil støtte ham. Ikke mye vits i å deppe over snøen som falt i forfjor. Hvis han kommer til Brann, tror eg han kan bli en hit etterhvert som målene dunkes inn.

Eneste unntaket må være hvis Brann signer Bin Laden eller Mini...
Aldri mer Obos....

espen

alle som spiller på Brann får min støtte, men jeg har ikke lyst å se det skje.

Nixon

All erfaring har vel vist at når en spiller tar på seg en Brann-drakt, så er alt glemt. Litt murring kanskje i begynnelsen, men det skal ikke mer en enn skåring til før man er helt igjen. Så også med Azar. Selv om jeg nok tror at han må bevise mer hele tiden enn andre. Lett for at han vil bli den nye hakkekyllingen til supporterne dersom han spiller noen svake kamper.

Når det er sagt. Jeg tror ikke han kommer til Brann i denne omgang. Selv om han er på husjakt i Bergen for øyeblikket.
Rød makt på Hansa!

B.B.

Får inderlig håpe at vi slipper å se Azar i Branndrakten igjen.. Mannen setter i snitt en av femten sjanser.. Han var så godt som fast på RBK ifjor og scoret 5 - 6 mål?? ka e det for noe??

Nei, bli i barteland Azar.. Her e du ikkje ønsket!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Henki

Quote from: "B.B."

Jaja B.B så det er du som vet hva alle Brannsupportere mener altså. Genialt det, har vært på utkikk etter orakelet i blant oss lenge og nå fant jeg det endelig...
Ballen skal fremover!

Blææ

Igjen snakker vi om å hente benkefyll fra en annen klubb....
Er det ingen som har ambisjoner om å bli noe,få til noe,vinne noe?
Er man ikke god nok for RBK som vi etter planen skal vippe ned av tronen om ikke så altfor mange år så er han heller ikke god nok for Brann.
Azar er for mitt vedkommende ikke velkommen på stadda i Branndrakt.
Den dagen det skjer vil være like trist som den dagen han gikk til RBK,men hvem bryr seg om supporterenes sine meninger da?
Vi er jo bare en lite brikke i det store komersielle maskineriet.
ont follow me,Im lost too

B.B.

Måten det er skrevet på kan også tolkes som min objektive mening!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Branntilegdør

Om han ikke er god nok for Rosenborg kan vel diskuteres... Personen som har tatt plassen hans er Frode"utenteknikk" Johnsen.. Tror Azar hadde gjort seg bedre som spiss enn han.. Men, den diskusjonen gidder jeg ikke gå nærmere inn på.

Personlig HATER jeg Azar. Men skulle han dukke opp i rød drakt, så skal jeg ha vett til å holde piping og lignende vekke..  Alle i rød drakt har min støtte. Og tror nok Azar kunne puttet en del for Brann. Angrepet til Rosenborg går ikke på skinner lengre..  Mens vi har hatt en del innlegg fra siden som det ikke har blitt noe ut av.

eksilbergenser

lt for Brann!

Ole Brom

Vil IKKE ha Azardass tilbake til Brann, dermed basta ! MEN om det skulle skje så støtter jeg han i BRANNDRAKTA. Uansett om man liker en person eller ei så skal man støtte de som entrer banen i Branndrakt.

Xminator

Vi tok imot Peddien, Storvik mfl, og klarer sikkert Azar også. Det blir sikkert en og annen som starter "eg kjenner en god en ...", men tror ikke det varer lenge. Om han da ikke driter seg ut, for det vil nok være kortere vei fra himmel til helvete for Azar enn Olofinjana :p

Branntilegdør

"Eg kjenner en god en.." tror han tar den positivt uansett. i hvert fall hvis han har litt selvironi.

sekto

Tror ikke Azar kommer tilbake til Brann.. Etter alt som er skjedd, så tror jeg verken han eller supporterne vil klare å tilgi alt.

Men han er jo ikke den skarpeste kniven i skuffen, og er jo nær venn med Kvisvik og stammer jo fra disse trakter, så kan være han prøver seg. Om han gjør det tror jeg eneste måten han kan bli akseptert igjen på er at han sier noe direkte til supporterne gjennom pressen eller på en annen måte, der han ber litt om tilgivelse for sine synder. Så må han prestere på banen..

Personlig syntes jeg ikke vi trenger han nå. Det er mange spillere som absolutt kan gjøre en like god jobb og bedre som Azar..

Branntilegdør

tror ikke han blir populær mann i trondheim med en slik uttalelse.. selv om vi gjerne blir litt blidere. Så tror han dropper noe slikt

sekto

Vel, han ble ikke akkurat så veldig populær i Bergen etter de uttalelsene han kom med etter han gikk til RBK.. Nok til å bli kvalm var det..

Candyman

Quote from: "Branntilegdør"Om han ikke er god nok for Rosenborg kan vel diskuteres... Personen som har tatt plassen hans er Frode"utenteknikk" Johnsen.. Tror Azar hadde gjort seg bedre som spiss enn han.. Men, den diskusjonen gidder jeg ikke gå nærmere inn på.

Quote from: "B.B."Får inderlig håpe at vi slipper å se Azar i Branndrakten igjen.. Mannen setter i snitt en av femten sjanser.. Han var så godt som fast på RBK ifjor og scoret 5 - 6 mål?? ka e det for noe??

Quote from: "Blææ"Igjen snakker vi om å hente benkefyll fra en annen klubb....
Er det ingen som har ambisjoner om å bli noe,få til noe,vinne noe?
Er man ikke god nok for RBK som vi etter planen skal vippe ned av tronen om ikke så altfor mange år så er han heller ikke god nok for Brann.

Enig med B.B. og Blææ, spiller han ikke på RævBK, så vil ikke vi ha han i Brann heller. Han kan holde de griske langfingrete hendene sine langt vekke fra pengesekken til Brann, for han skal nok ha godt betalt. Han har tapt seg...vi kan heller satse på våre egne unge spillere, som Kristian Ystaas som har 4 mål på 5 kamper. Bruk heller pengene på han! Han er på 5 plass på toppscorerlisten....

Og Branntilegdør: Jeg driter 100-0 i om Frodo "utenteknikk" Johnsen har eller ikke har teknikk....hva har det med saken å gjøre da? Han scorer jo mål. Hadde gjerne satt min egen bestemor i angrep, dersom hun scoret et mål per kamp i snitt...Hadde Jostein Flo blendende teknikk? Nei, men han var hard og banket inn mål. Og eg tror faktisk at Rosenborg er flinke nok til å til enhver tid bruke den beste av de to på topp, siden de er to like spillere, ergo Azar er dårligere enn Frodo "Hobbit" Johnsen.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Branntilegdør

ok, er Azar god nok for siena er han god nok for oss..

stig

Har noen glemt at han gjordet mer enn å "bare" gå til rbk. mulig eg tar feil,men synes å huske at han nektet å spille spiss i brann fra sommern 01. Han hadde i samråd med Aabrekk(var vel u21 trener) og fetter jack kommet frem til at det var som midtstopper han hadde størst potensiale. Så når ulfstein og wassberg storspilte i midtforsvaret måtte teitur sette han på benken,selv om vi trengte en spiss.Det gikk ikkje mangen dagene på lerkendal får han uttalte at han spilte der treneren ønsket at han spilte. var jo lojal mot klubben. Det er det største sviket. håper han holder seg på benken der oppe.
Nettsideansvarlig

Sotraanda

Quote from: "stig"Har noen glemt at han gjordet mer enn å "bare" gå til rbk. mulig eg tar feil,men synes å huske at han nektet å spille spiss i brann fra sommern 01. Han hadde i samråd med Aabrekk(var vel u21 trener) og fetter jack kommet frem til at det var som midtstopper han hadde størst potensiale. Så når ulfstein og wassberg storspilte i midtforsvaret måtte teitur sette han på benken,selv om vi trengte en spiss.Det gikk ikkje mangen dagene på lerkendal får han uttalte at han spilte der treneren ønsket at han spilte. var jo lojal mot klubben. Det er det største sviket. håper han holder seg på benken der oppe.

Kunne ikke vært mer enig, Stig. La han råtne på benken i Trønderlag.
ater, heter, hater NFF!

Odd

E ikke noen stor fan av Azar, og ønsker egentlig ikke å forsvare mannen så mye.. Men e det ikke på tide at vi legger bak oss de tingene der? han var ung og til tider idiotisk, men har oppnådd bedre bakkekontakt med årene. Hvis Mons'en skulle mene at han e god nok, så respekterer eg den avgjørelsen.

Men koffor snakke så mye mer om Azar? Brann har mistet interessen for å gå i dialog med RBK, RBK har definitivt ingen interesse for å samarbeide med Brann, og Azar har forlenget avtalen sin med de. Så koffor dvele med det?

Go Up