• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Formiddag på kontoret til Vollvik

Started by Nixon, June 02, 2004, 10:04:15 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Høyt oppe etter konserten i går.
Tjukk i penger.
Leser i avisen at Azar vil vekk fra Barteland.
Sjekker kontoen en gang til.
Snakker med Raymond.
Ringer Bjørn Dahl.

Trenger jeg å si noe mer...?
Rød makt på Hansa!

KennethS

tå på Brann

espen

Azar kan ligge seg ned å dø!

:evil:

nummer9

Skjønner egentlig ikke hva folk har så sinnsykt imot Azar. Skjønner jo at en spiller som går fra brann til barteklubben blir uglesett, men det får være grenser.

Nå har ikke jeg den beste hukommelsen, men om jeg husker riktig var det mest brann som trengte penger, og ikke Azar som var keen på å forsvinne. Så mye rot som det var i brann den gangen, skjønner jeg at Azar ville komme seg til en klubb med litt større fremtidsutsiker. Hvem visste vel da at Mjelde skulle komme noen få år etterpå å bygge en murfestning på stadion (tenker på hjemmestatestikken til brann til nå).

Om Azar er verdt de millionene man må ut med for å hente han, det er en annen sak, men å be han legge seg ned å dø, det er bare teit. Kan kanskje heller ete litt drit?

DrMeland

Men hva skal vi med ham da!?

Trodde hensikten med å hente inn en spiss var å finne noen som scorer mål, og det gjør dessverre ikke Karadas!

I fjor scoret han 5 mål på hele sesongen (like mange som LSK's midtstopper Frode Kippe!) I år har han scoret 1 (ETT!) mål etter å ha hvert på banen i samtlige kamper.

Han sitter på benken i Barteland, og satt på benken i Brann da vi solgte ham. Ikke uten grunn.. Synes vi skal bruke pengene på noen andre
rMeland

Xminator

Det er det jeg også lurer på. Trenger vi Azar? I fjor hadde vi ingen som er den typen spiller. Akkurat nå er det motsatt. Vi har 3 forholdsvis fysiske spillere, og hmm, Winters er tvilsom, vi gav bort PFO og Lund strengt tatt over toppen som fotballspiller. Så vi mangler plutselig den typen spiller vi hadde for mye av i fjor :p

Og Azar er jo ikke akkurat målfarlig. MEN han er nok totalt sett en bedre fotballspiller enn Ystås/Dylan/Walde.

Synest det blir litt for ekstreme "hat" utspill her. Greit at han gikk til RBK, men vi må ikke glemme konteksten. Han var ung, forvirret og ble solgt av blårussen i SK Brann.

For Chess er det enkelt å selge merkevaren Azar Karadaz.

hjallisen

Få inn Azar-let bygones be bygones!! Tror han over tid vil tilføre masse for klubben i våres hjerter!!  :lol:
ed beina plantet på bakken

enavgutta

Altså, om litt skjønner Azar at Brann e i ferd med å innta førersetet i norsk fotball. Leste forøvrig at Fjørtoft mener Lillestrøm vil bli det ledende laget her i landet. Tror den nye Lillestrøm-manageren må dempe seg litt, det e VI som innleder den nye æraen i norsk fotball og det e VI som spiller Mesterliga i årene fremover. Det e VI som blir omtalt i media og det e VI som skaper mest og best entusiasme.

B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

espen

ok, kanskje han ikke trenger å dø, men han kan hvertfall knekke en fot..
Nei, seriøst, sier du at du elsker og vil dø for brann for så å gå til Rævbk kort tid etter er etter min smak ikke akseptabelt..

Så jeg trenger ikke å se ham i noe brann drakt i fremtiden..

Og dessuten, er han ikke noe særlig god heller..

Kort fortalt: jeg vil heller løpe 5 mila med Mjelde på ryggen enn å se ham i brann drakten.

Truls

espen du er en (av mange) dumme brann supportere.
Azar har Brann i sitt hjerte og grunnen for at han gikk var fordi Brann hadde gått konk om ikke. Hadde en utenlandsk klubb ville hente han, ville han gått der. Men når kun RBK ville ha han der og da, så ja.
Hvis du absolutt vil ha en judas, så har vi Tore Andre Flo tilgjengelig.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

KennethS

Quote from: "Truls"espen du er en (av mange) dumme brann supportere.
Azar har Brann i sitt hjerte og grunnen for at han gikk var fordi Brann hadde gått konk om ikke. Hadde en utenlandsk klubb ville hente han, ville han gått der. Men når kun RBK ville ha han der og da, så ja.
Hvis du absolutt vil ha en judas, så har vi Tore Andre Flo tilgjengelig.

Jada selfølgelig, var derfor Brann ville skrive ny kontrakt med han, som de hadde muntlig avtale om med fetteren jack . Men så plutselig ombestemte karadas seg og Rbk var der plutselig for og snappe han opp billig, ellers hadde han blitt bosman spiller, med andre ord Brann ble presset til og selge han.
tå på Brann

Ole Brom

Skulle Azar bli solgt fra RBK går han nok til utlandet, ikke til Brann. Han vil ut å tjene pæng han gutten. Han returnerer til Bergen og Brann når han er blitt avdanket !

Xminator

Billig? Sett i ettertid fikk vi veldig mye for Azar...

KennethS

Quote from: "Xminator"Billig? Sett i ettertid fikk vi veldig mye for Azar...

i ettertid ja, men på det tidspunktet var det billig.
tå på Brann

Kruxleiven

Azar har Brann i sitt hjerte? Azar har kanskje ikek Brann i sitt hjerte? Hva rolle spiller det når Azar ikke er god nok?

Mr_Soma

Noe mer som skremmer meg er at det viser seg at Idar Vollvik gikk i overskudd etter konserten igår, all honnør for det -

Men det lukter litt Azar her.

Men det er vel høyst usannsynlig at han kommer tilbake til Bergen med det første,som om Campell skulle kommet tilbake til Spurs.

Er det forresten noen som vet om Brann har krav på prosenter vedr videresalg?

For han forsvinner nok til utlandet ja.

DrMeland

Brann fikk 6 mill og en prosentvis andel av et eventuelt videresalg, nå som han har skrevet under ny kontrakt vet jeg ikke om dette gjelder lenger, men hvilken proffklubb er interessert i en innbytter fra Rosenborg uansett?

Vi fikk 6 mill for en innbytter som fortsatte å være innbytter etter at RBK kjøpte han. For min del viser det to ting:

1) mannen er for dårlig
2) våre bebartede venner i Trondheim har for mye penger
rMeland

nummer9

Mr_Soma:
Om jeg ikke husker helt feil, var det vel snakk om 30% ved videresalg ellerno. Skulle ikke tro at dette forandrer seg om Azar skriver ny kontrakt, siden det nok er snakk om en salgskontrakt mellom Brann og rbk. Hadde ikke vært altfor dumt om han da plutselig ble solgt for endel penger til en utelandsk klubb da.

Når det gjelder hvem jeg synes Chess skulle satse på å hente til brann, tror jeg heller vi burde se på en skikkelig erstatter til Olof'en. Leser vel i bt at han kommer til å bli vekke endel kamper pga. av landslagskamper. Spiller han i tillegg bra i dem, så kommer det kanskje et skikkelig tilbud på han, og da reiser han nok...

Go Up