• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tom Sanne og Alexander �degård...

Started by Lefty, June 02, 2004, 09:28:37 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?ge

Chess har penger til oss.

Sanne er ikke aktuelt å betale penger for, hvis han kommer blir det som bosman etter sesongslutt

KennethS

lurer på om Tom Sanne e en forsterkning eller stallfyll.
tå på Brann

Blææ

Benkefyll..for di som har sett denen karen spille ball såer det ikke noen tvil om det,bare spør siddisene som er møkk lei hele fyren.
Vi har allerede MK fra benken til Viking,må vi ha enda en?
PS,eneste grunnen til at Sanne blir linket til Brann er fordi han må til Bergen for å fullføre utdannelsen sin.
ont follow me,Im lost too

Nixon

Må si jeg begynner å få bange anelser når det gjelder denne Sanne. Det ser ut som om Viking-supporterne er ganske samstemte om at han er dårlig. Og at de ikke vil savne han.

Ser poenget med at han tross alt er en etablert eliteseriespiller som vi får gratis. Og at spillere ofte (mer sjelden når de kommer til Brann...) får en ny vår i en ny klubb. Så det kan jo være han blir en tilvekst.

Men han skaper ikke noe engasjement. Og det er, etter min mening, en viktig faktor når vi skal hente nye spillere. Hvor mange hadde dukket opp i Vestlandshallen i januar for å se vår nye høyrekant fra Stavanger? I motsetning til håpet om å se noe lekre dragninger fra vår nye høyrekant fra Sogndal?
Rød makt på Hansa!

KennethS

Quote from: "Nixon"Hvor mange hadde dukket opp i Vestlandshallen i januar for å se vår nye høyrekant fra Stavanger?[/qoute]

1145

Quote from: "Nixon"I motsetning til håpet om å se noe lekre dragninger fra vår nye høyrekant fra Sogndal?

1432
tå på Brann

Blææ

Skremmende at Brann ikke har større abisjoner enn dette,RBK og andre lag ser etter forsterkninger menst Brann ser etter gratis benkefyll.
Tradisjon tro så får vel Sanne millionlønn og 5 årskontrakt,har er vel minst like god som Jonas Johnson..?
ont follow me,Im lost too

Xminator

Tror nok Peddien har mage nok til å gi moderat lønn som står i stil med det han blir - stallfyll. Og så sier vel Mjelde at han jo ikke var noe til midtbanespiller og kan spille ballgutt isteden :p

enavgutta

Bekymrer meg at Peddien ikke har gitt Winters nytt tilbud. Dette e bad.

Go Up