• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIFO fond

Started by Ole Brom, June 01, 2004, 16:37:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Er det noen oversikt over hvor mye penger Tifo fondet inneholder ?

Hva med å gjøre det tilgjengelig på forsiden til BBB saldoen til enhver tid og samtidig ha en "topp 10" liste over personer som har gitt mest ?

Og hvordan går det med Tifo bøssen det var snakk om ?

Det er veldig mye snakk om at vi bør ha den og den type Tifo og folk "drømmer" seg vekk. Det man ikke husker på er kostnadene ved dette og ikke minst arbeidsmengden dette medfører.

Etter en Tifo kommer det kritikk på at Tifo'en ikke var bra etc etc. Da er det nok et eksempel på mangler av momentene i avsnittet over.


Hva kan gjøres med dette ?

Tifo gutta gjør en FANTASTISK jobb og de gjør denne jobben "nesten" aleine.  Jeg har ikke vært den flinkeste i klassen til å hjelpe, det skal jeg innrømme. Men med familie og små barn er ikke det alltid like lett å få tidsskjemaet til å gå opp, men jeg prøver.

Istedenfor å komme med kritikk på det ene og det andre, hva med å prøve å komme men konkrete løsninger, konstruktive ideer  som er gjennomførbar ?

Som det sies er det veldig høye besøkstall på BBB sine sider og mange aktive brukere. Det virker som folk flest registrerer "problemene" og leser neste innlegg og dets it. Hva med å ta tak i dette, prøve å gjøre noe ?

Gjør Tifo fondet tilgjengelig på forsiden, få opp barometer på de beste giverne, kontonr. med STOR font på fremsiden og doner penger hele veien. Hva med å få til en "fast trekk" på givere hver mnd ? Som en avtalegiro. Det hadde vært et alternativ. Den som gir mest i løpet av et år får effekter, billetter etc etc ? Det fins et hav av alternativer og muligheter. !

Jeg har startet ballet og svinger meg gjerne, la oss håpe flere av dere joiner meg på dansegulvet og vær med å hjelp TIFO GUTTA !!

Odd

prestisjefylt (for å dra den såpass langt) å ha sitt navn stående på en slik liste - i hvert fall internt i supportermiljøet. Det er viktig å la bidragsytere føle seg verdsatt, det er tross alt en gave til et "godt formål" vi snakker om. Et godt formål sett fra våre øyne som supportere.

Ja til en topp 10 liste, eller tilsvarende!

Truls

kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Pep`

Virker ikke som de vil ha penger til fondet.. Jeg sendte mail til TIFO-gruppen angående en kollekt som jeg hadde tenkt å prøve å få i gang. Den har jeg aldri fått svar på...

Edit: Smileyen funket ikke helt.. ;p

Go Up