• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hent Ã?degaard Chess!!!

Started by Mr_Soma, June 01, 2004, 00:39:17 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Ja, han herjet jo mott oss i den fatale 3-1 kampen også... Et lurt trekk sikkert å gi mannen en rød trøye.

Ricky

Quote from: "Mr_Soma"Og når "godeste" Ivar Hoff sier han ikke har sett slik siden Tom Lund brillierte så er det vel klart for alle, Hoff er ikke en som skryter uhemmet.

KennethS

Quote from: "Xminator"

jaha? så ka e martin knudsen da? ALT e bedre en dagens høyre kanter på Brann.
tå på Brann

Xminator

Så du vil ha en høyrekant som tømmer midtbanen? Slutt å mobbe Martin K. Han er en veldig nyttig spiller for klubben min!

enavgutta

For klubben din ? I CM eller? ;-D

KennethS

Quote from: "Xminator"Så du vil ha en høyrekant som tømmer midtbanen? Slutt å mobbe Martin K. Han er en veldig nyttig spiller for klubben min!

Tømmer midtbanen? ka du preiker om?
tå på Brann

Odd

Quote from: "Xminator"Så du vil ha en høyrekant som tømmer midtbanen? Slutt å mobbe Martin K. Han er en veldig nyttig spiller for klubben min!

Mener du virkelig helt seriøst at ikke Brann trenger ny høyrekant? Etter min mening er den plassen i dag en stor tragedie med Martin K.

Tom C

Aldri mer Obos....

Odd

Tom C: Jeg mener at denne typen diskusjoner er litt av hele poenget med dette forumet. Det er skuffende lite konstruktivt av deg å skrive så sure toner her inne.

Vi slenger ikke dritt i Brann-spillerne, og også Martin K. er viktig for Brann per i dag. Vi utveksler bare synspunkter rundt hvordan Brann kan utvikle seg som et lag fremover. Det har vært problemer med den offensive flyten i år, derfor er dette et aktuelt tema.

Som en motreaksjon på det siste du skrev, vil jeg si at hvis du ikke har noe bedre å tilføre til diskusjonen enn et såpass usaklig "angrep" på dine medsupportere, mener jeg at du burde bare la vær å delta.

DrMeland

rMeland

Stoffi

Høyrekanten nå, er helt ok, med Cato på flanken og Ophaug på backen. Det kan selvfølgelig alltid bli bedre, og Martin K. kan være god han og, men er nok litt offer for altfor mye kritikk.
Men vi trenger absolutt bedre vinger, Kvisvik er ikke helt stabil heller.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Tom C

Quote from: "Odd"Tom C: Jeg mener at denne typen diskusjoner er litt av hele poenget med dette forumet. Det er skuffende lite konstruktivt av deg å skrive så sure toner her inne.

Vi slenger ikke dritt i Brann-spillerne, og også Martin K. er viktig for Brann per i dag. Vi utveksler bare synspunkter rundt hvordan Brann kan utvikle seg som et lag fremover. Det har vært problemer med den offensive flyten i år, derfor er dette et aktuelt tema.

Som en motreaksjon på det siste du skrev, vil jeg si at hvis du ikke har noe bedre å tilføre til diskusjonen enn et såpass usaklig "angrep" på dine medsupportere, mener jeg at du burde bare la vær å delta.

Jeg ville bare frem til at det blir altfor mye drittslenging om Brann-spillere her inne, i det som faktisk skal være Brann-supporteres samlingssted. Og ikke kom her og si at ikke til og med du slenger drit når du kaller MK for en tragedie... Forøvrig beklager jeg hvis tonen min var en anelse forarget. ;)

P.S. Artig å få motreaksjoner på det jeg skriver...
Aldri mer Obos....

Ole Brom

Well done !! Enig enig !

Odd

Tom C: Det var virkelig ikke ment som dritt når jeg skrev at Martin Knudsen var en tragedie på høyrekanten. Jeg mente ikke Knudsen som spiller generelt, kun han på høyrekanten. Hvis du sammenlikner med nivået på mange av de andre eliteserielagenes høyrevinger, så vil du ane en viss klasseforskjell. Men Knudsen er etter min mening en av de mest innsatsvillige og lojale spillerne, og det skal han ha honnør for. Men synes at han burde brukes som back, og ikke ving.

Xminator: Fint at du også ser behovet for økt konkurranse på høyreving-plass. Men er ikke enig i at alt det offensive bør lenes på Kvisvik/venstreving. Jeg mener at Brann (også med dagens 4-4-2 spillestil) trenger enda en offensiv midtbanespiller fremover. Men selvsagt er det viktig at han også har defensive kvaliteter - der er vi så enige som vi kan bli. Synes forresten at innlegget ditt var veldig bra.

Henki

Ballen skal fremover!

DrMeland

rMeland

enavgutta

Altså, vi setter pris på den gode legen du er DrMeland. Thats it :-)

Odd

Quote from: "enavgutta"Altså, vi setter pris på den gode legen du er DrMeland. Thats it :-)

HÃ¥per du forsto ironien i DrMelands innlegg.. Jeg synes personlig at det var et godt innlegg.

Kruxleiven

Kruxleiven

Quote from: "Xminator"Og la oss nå huske Løven, som gjorde det samme løpet, og til og med puttet ballen i mål :p Kanskje strandens konge kan spiller høyrekant i Brann?

Tenkte akkurat på det samme når jeg så det. La oss se Aleks gjenta dette og sette ballen i mål.

enavgutta

QuoteHÃ¥per du forsto ironien i DrMelands innlegg.. Jeg synes personlig at det var et godt innlegg

Jada, doktoren har artige poenger her.

B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

KennethS

Sier en som faktisk støtter "NEEEEEEI N� dreit han seg ut igjen Martin Knudsen"
tå på Brann

Karsten

Mjelde ville jo ikke bruke Alex når de gjorde om til 4-4-2 fordi det det ble for offensivt med Kvisvik og Alex.

KennethS

Quote from: "Karsten"Mjelde ville jo ikke bruke Alex når de gjorde om til 4-4-2 fordi det det ble for offensivt med Kvisvik og Alex.

hvis Brann skal vinne noe så må de ha en ny høyreving! enkelt og greit.
tå på Brann

DrMeland

Quote from: "Xminator"Om du refererer til rbk doktor, så er ikke ALLE de på midten offensive tut og kjør alle mann på mål. At de har handlet det som finnes av norske fotballspillere og dermed gjør som semb og spiller med spisser fra midtbanen og frem er jo noe annet. Brasil har jo vunnet VM opptil flere ganger, og hver gang har de defensive slitere som spiller stjernene gode. Og siden RBK har så mange offensive spillere i midtbanen, hvorfor vinner de ikke 10-0 i går da?

I 4-4-2 er det minst like viktig å slippe backen frem. Det handler om balanse, og midtbanen du presenterer til slutt der suger. Kanskje hadde Haugen sprunget nok bakover for alle de tre offensive, men jeg tror Brann slik du foreslår blir veldig sårbare.
rMeland

Ricky

Får vel bare begynne fra toppen. �degaard 100% avhengig av bakrom? Venter spent på hvordan du forklarer den påstanden; �degaard har fart og teknikk nok til å utfordre etablert forsvar, og viser det igjen og igjen.

Ã?degaard er vel ikke akkurat typen man forbinder med "spark og spring" eller "4-5-1" heller.

Han spilte et kvarter på landslaget mot Nord-Irland i år, det burde være kvalitetsstempel godt nok.

En spiller som �degaard vil vi dra nytte av både i etablert angrep (vi kan faktisk angripe på høyresiden også) og i kontringer/overganger (vi labber jo bare fremover nå om dagen). I tillegg er han ung og et fremtidig salgsobjekt, med tilhørighet på vestlandet. Hvis �degaard er for dårlig for oss, hvor høyt skal vi da egentlig sikte?

Go Up