• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Herlig etterlengtet borteseier!!

Started by Odd, May 31, 2004, 17:29:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Odd

Stillingen endte 2-1 til Brann!! Ystaas 1-1, Walde 2-1!!

Litt rusk tidlig i 1.omgang, men bedret seg kraftig. Det må også nevnes at Lyns forsvar spilte svært varierende. 2.omgang var en fryktelig kjedelig omgang, men godt forsvarsspill av Brann. Thomas Lund klarte ikke å omsette den store sjansen han fikk.

Sotraanda

Quote from: "Odd"hvis du sikter til denne sesongen, ok. men ellers vilt uenig. han gjorde mye suverent i fjor.

Kom med eksempel. Eg husker to ting. Scoringen mot enga og mot Tromsø... Det er det eneste...
ater, heter, hater NFF!

Odd

To målgivende mot Odd?? Vanvittig bra mot Stabæk?? Banket inn det reddende 4-3-målet i cupens 3.runde?? Bare for å nevne noe.. du supplerte jo med to gode eksempler selv.

Ka e dine eksempler på at Lund e dårlig? Det e eg temmelig nysgjerrig på? Fatter ikke hvorfor enkelte tror at de har så vanvittig god peiling, og vraker den gode spilleren etter den andre.. Ikke for å være krass, men..

enavgutta

Sotraanda

Quote from: "Odd"To målgivende mot Odd?? Vanvittig bra mot Stabæk?? Banket inn det reddende 4-3-målet i cupens 3.runde?? Bare for å nevne noe.. du supplerte jo med to gode eksempler selv.

Ka e dine eksempler på at Lund e dårlig?!? Det e eg veeldig nysgjerrig på? Fatter ikke hvorfor enkelte skal tro at de har så vanvittig god peiling..

Har eg sagt eg har så "vanvittig god peiling"? Eg sier det eg mener om lund.. Komme med eksempler på at lund e dårlig, kordan skal eg komme med eksempler på det da? Han holder bare ikke nivået, sitter ikke sjangsene sine. En helt grei 1 div spiller.
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Han hadde vel 8 mål  i fjor ? Kan ikke si at eg husker Lund så mye ifjor. Tror Brann hentet han et par år forseint. Et par år i tippeligaen hadde gjort susen !

Xminator

Ros til Knarvik for enda en godt gjennomført kamp. God defensivt og skapende offensivt. Olofinjana spiller enda en god kamp. Kvisvik gjør en grei kamp.

Etter byttene i andre så blir det en jobbekamp, og Brann viser at vi kan vinne slike kamper også.

Ystås, nok en gang der han skal være. Walde viser veldig mye bra, men blir generelt for lett. Likevel tippeliganivå og ikke noe dårligere spissalternativ enn Dylan.

Lund er farlig på slutten. Siden det blir diskutert, så er han nok likevel sistevalg, bak Ystås,Dylan,Walde og Winters. Så selv om vi mangler det lille ekstra på spissplass, så er jo bredden på akkurat de plassene veldig god. Mye mer solid enn i fjor, noe vi nok skal nyte godt av utover sesongen!

Ellers greit å se at Bjarnason ser ut til å spille seg i form igjen. Bare en tabbe i dag (ser bort fra den kollektive svikten på 1-0), klar fremgang :p Soma ikke like synlig i dag, men det er kanskje fordig midtbanen i dag fungerer og demmer opp det meste Lyn foretar seg? Oppdal gjør det greit, tror likevel Rønningen er en bedre keeper akkurat nå.

Nå håper jeg Tromsø kommer for å spille som serieleder. Og ikke for å drive spark-spring i 90 minutter.

enavgutta

Ah ! Kan nesten ikke sitte stille, denne seieren var helt utrorlig herlig, må bare understreke det ørten ganger !! Utgangpunktet for en folkefest på stadion mot Tromsø er virkelig tilstede. Nå stiger fotballtemperaturen her i byn for alvor. Rørende og sinnsykt bra at Sogndal klarte å stjele poeng fra trøndersodden.

Exterminator, så du kampen på Webtv eller? Jeg kjøpte selv billett på tvweb tv, men det var en skandale, så fikk ikke sett kampen skikkelig. ANBEFALES IKKE.

OleB, du er en av gutta på storestå eller hva? Regner med du fixer Rønningen-sangen. Tror den kan bli sinnsyk bra hvis dere får den til.
Rønningen kommer til å bli rørt  :-)

Odd

Quote from: "Ole Brom"Vi skal ha fullt hus på søndag, Rønningen sanget skal runge i veggene, målene skal ramle inn og samer og bøndar skal sendes hjem i skam !

Dette er etter min mening en kjempegod beskrivelse av hvilke forventninger som vil ligge i "Brann-hjerter" flest i uken som kommer. Rønningen er et tema alle vi supportere tenker på for tiden, og det vil sannsynligvis være stor oppslutning for å markere at Rønningen er en mann vi vil se mer av i Brann.

Vi er sikkert også mange som har troen på en Brann-seier på søndag..

enavgutta

Odd

Noe sånt kunne virkelig vært noe.. Nevne det på TIFO-siden? Er jo en Rønningen-diskusjon på gang der også. Men dessverre kommer ikke TIFO-gruppen i Bataljonen til å arrangere noe særlig før over sommeren en gang.. Så vi får neppe noe hjelp derfra på dette tidspunktet. Det er ikke så mye tid igjen til å lage i stand en banner. Med mindre noen gjør det selv hjemme i hobbykjelleren  :wink:

(By the way; repertoar, skrives det på rett.. ;-) )

Kruxleiven

Odd

Hvis det først skal lages en plakat, kan vi ikke i hvert fall i denne omgang begrense det til å markere Rønningen i Brann? Og heller la en eventuell landslagsdiskusjon (som jeg forresten gir deg sterk medhold i) vente til senere?

enavgutta

Det er jeg fullstendig enig i. Vi må fokusere på Rønningen og Brann. Viktigste for oss nå er at vi beholder Rønningen i klubben. All erfaring tilsier at man må spille som guder i Bergen før landslaget kommer inn i bildet. Et unntak er vel Hanstveit.

Go Up