• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ivar Rønningen

Started by Ole Brom, May 28, 2004, 17:53:41 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

fettnok

de har tatt til vettet. begynte nesten å tvile der, men nå er han signert så vi får håpe han ikkje dritar seg ut(tviler sterkt, men det kan skje).
ette går aaaaaldri bra!

Brann e livet mitt :)

Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

howie

Ja, jeg må si jeg ble lettet jeg og når jeg leste i BA at Rønningen får ny kontrakt.
Kan ikke skjønne noe annet. Han har gjort noen tabber i sin Brann-kariere, men han har søren meg gjort mye bra arbeid og...
I hvertfall i år. Lenge siden han har hatt en så god vårsesong, eller?
Synest i hvert fall jeg.

Men Opdal er ikke dårlig heller. Han har ikke fått vist seg så mye i år, utenom mot Lyn på mandag. Kan ikke klage på han, i den kampen.
Rønningen bør vere førstekeeper, men syns Mjelde kan la han få spille noen flere kamper snart så han får vist at han lever og kan passe på målet han og.

Neinei, keeper plassen er god, og Brann trenger ikke og gi slipp på noen eller leite etter noen nye denne sesongen.

ekte kjuagutt

per i dag e Ivar Rønnigen Brann sin bete keeper, å eg syns han ska fortsette me og vere første keepar... Opdal trengar selfølgeli kampetrening å han likar sikkart ikje og sitte på benken men d blir ikje rikti og sette han i mål foran ivar..

D e jo ikje sikkart Ivar får ny kontrakt på mandag i d hele tatt selv om sitvasjonen hans blir klarjort så eg stemmar for og kjøre 20 min me ivar rønningen å at alle e med på d som har vert foreslått her inne tidliare

Odd

Ja, viktig å merke seg at det faktisk enda ikke e bekreftet fra sikre hold at han skal få ny kontrakt som varer lenger enn ut 2005. Og da takker Rønningen nei. Vet ikke koffor BA føler seg så skråsikre, de har nok fått noen sterke signaler innenifra. Men av erfaring tar eg ingenting for gitt før kontrakten e signet..

Stemmer fremdeles for at vi markerer vår støtte til helten i buret på Stadda søndag kveld.

Suppesupporter

Endelig har ledelsen tatt til fornuften. Rønningen er ikke verdens beste keeper, men han er den beste keeperen i Brannstallen. Uten tvil!

KennethS

I øyeblikket vil eg si han e en av landets beste keepre. Nå e eg spendt på ka landslaget gjør, sist Ivar var i Landslagsdiskusjonen ødelaggte han for seg selv med noen tabber og ble vraket, nå e Tor Egil Horn landslagsaktuell, får se om tabbene hans mot Fredrikstad får noen betydning, noe eg tviler på, har en følese av at det kun gjelder Brann spillere.
tå på Brann

Sotraanda

Han reddet oss - igjen! KJEMPE IVAR. Eg nærmest krever Ivar og Soma på neste landslagsuttak.
ater, heter, hater NFF!

Odd

Rønningen e best! Enkelt og greit.. Helt kanon spill. Hvis det ikke blir ny kontrakt etter Rønningens egne premisser og ønsker i morgen, så håper jeg at Peddi blir bedt om å gå på dagen.

Daniel

Ka e ditta landslagspreiket hele tiden godt for? Kor e det blitt av "eg ekje fra Norge eg e fra Bergen"? Hakje dokke skjønt at NFF og resten av Norge kun er der for Rosenborg og resten av sossen? Nei la Brann bygge sitt eget landslag!!

ekte kjuagutt

no vet ikje eg ka peddien har sagt på tv?? men eg syns vertfall vi ska vente t i morgen for og se ka som skjer.. og vist ikje de gir han en ny kontrakt har følar eg for og lage et helvete for peddi og co... rønningen har faen vert tippeligaens beste keepar i år.. greit nok opdal e kansje et av norges største talentar men lei no gutten ut siar eg

KennethS

Quote from: "Daniel"Ka e ditta landslagspreiket hele tiden godt for? Kor e det blitt av "eg ekje fra Norge eg e fra Bergen"? Hakje dokke skjønt at NFF og resten av Norge kun er der for Rosenborg og resten av sossen? Nei la Brann bygge sitt eget landslag!!


No skal eg si det, når Hareide velger og bruke en 1 div keeper forann Rønningen i den formen han e nå sier jo det litt.
tå på Brann

Nixon

Nå stod det vel ikke mellom denne keeperen fra Haugesund eller Rønningen. Eller andre Tippeligakeepere for den saks skyld. Landskampen var for utenlandsproffene, og uttaket av keeperen var ment som inspirasjon til et ungt talent.

Nok om det. Ellers mener jeg, i likhet med mange andre, at Rønningen bør få kontrakt. Det ser ut som om stabiliteten har kommet, og da har han sine beste år igjen. Synd for Opdal som absolutt trenger spill på et høyere nivå enn 2. div. for å bli bedre. Så utleie til 1. div kan kanskje være et alternativ. Men er da 3. keeper Thorbjørnsen god nok til å bli andrevalg?
Rød makt på Hansa!

ekte kjuagutt

Eg har ikje hørt en drit og d følar eg e veldi rart egentli .... d skule jo avgjøres idag, d står ingen stedar på nettet ellar nokke.. ingen som vet nokke??

Xminator


Ole Brom

Tennfjord er en fjott uten like, en diger knøl hele fyren !

Lei ut Opdal til en 1 divisjonsklubb så er saken løst !

Odd

Rønningen har i dag fått tilbud om 2 nye år i Brann, men har offisielt ikke svart på tilbudet enda.

Ole Brom

Quote from: "Odd"Rønningen har i dag fått tilbud om 2 nye år i Brann, men har offisielt ikke svart på tilbudet enda.



Flott ! Håper han signer ! Hadde helst sett en 5 års kontrakt på bordet..

Odd

De ønsker også å forlenge med Opdal og tredjekeeperen (Johan T.). Tilsynelatende er planen å legge opp til at de andre skal konkurrere om plassen til Rønningen. Virker som om Peddi ser frem til at dette kan skje i så nær fremtid som mulig. Forstår ikke helt hvorfor han er så skeptisk til Rønningen som førstekeeper lengre frem i tid. Er han i familie med Opdal, eller??

Ole Brom

Leste litt om dette. Brann hadde håpet på at Opdal skulle utvikle seg enda mer denne sesongen og virkelig utfordre Rønningen om keeperplassen. Men stikk motsatt har desverre skjedd. Det ser ut som om de har gått "motsatt" vei. Rønningen har prestert bedre enn noensinne samtidig som Opdal har stagnert. Brann hadde håpet på at Opdal skulle overta keeperplassen, derfor har de ventet med kontrakten til Rønningen.

Det virker som enkelte her inne lever i et "luftslott" i den tro at Opdal er mye bedre enn det han egentlig er. Rønningen er pr dags dato en mye bedre keeper enn Opdal, det er fakta. At han får fornyet kontrakt understreker dette.

Ike misforstå, jeg syntes Opdal er god men ikke god nok pr dags dato til å skubbe Ivar ut av målet. Brann trenger en god 1 og 2 keeper og håper Opdal blir. Det beste hadde gjerne vært å lånt han ut til en 1 divisjonsklubb.
Om han vil det er en annen ting. Mannen har ambisjoner, ambisjoner om å stå i mål i en toppklubb og klandrer han ikke for det om han skulle forlate Brann.

Go Up