• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva er et oblat?

Started by Kim, May 28, 2004, 15:38:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kim

Hva er et oblat og hvor får eg tak i et?

Brann-Peter!

et oblat e nesten det samme som en kvittering, bare at oblatet får du når du har betalt... og det skal du klistre bak på medlemskortet ditt...
uten gydlig kvittering, eller oblat så kan du ikkje kjøpe billetter til bataljonsfeltet hvis det er det du ønsker.. er du medlem eller??

_________________

Alt for Bergen, Alt for Brann...
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Odd

På giroen er det en avkrysning for dette som heter "Oblat til medlemskort" e.l. Sånn har vel alle giroer vært så lenge jeg kan huske??

Hvis du betaler med nettbank er det jo bare en liten avkrysning, så er du i hus. Her er det ikke dumt å ha SkandiaBanken, så slipper du å betale en formue i gebyr for den.

Kim

eg e blitt medlem, fått kortet men har ikke fått oblat.............hvor kan eg få tak i ett

Odd

Kim:
Så nettopp et annet innlegg fra deg om akkurat det samme, fra før helgen. Her var vel svar på alt sammen? Det ble informert om at det hadde vært problemer med å få oblat for dem som hadde betalt med bankgiro/postgiro, og at BBB kunne gi oblater til de som trengte.

Poenget mitt er: hvis BBB faktisk delte ut oblater på Stadion forrige søndag, hvorfor gikk du ikke og hentet da? hvis ikke, hvorfor i all verden har du ikke kontaktet BBB direkte om dette? Mitt råd til deg er at du sender dem en mail..

Go Up