• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ser det endelig ut til at det skjer noe ?

Started by Ole Brom, May 26, 2004, 15:58:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Branntilegdør

fohåpentligvis, har jo vært snakk om at de KAN skje rett etter sesongslutt.

enavgutta

Hadde jeg vært loaded skulle jeg personlig ringt Dahl og gitt ham pengene ! :)

Branntilegdør

sant, men tror faktisk en del med litt penger tenker det samme. Stod jo i en artikkel at penger IKKE er noe problem. Problemet er å bestemme seg, både i kommunen og i Brann.

Kruxleiven

Han sier egentlig løsningen i intervjuet. Selg Seyi! Det blir jo et spørsmål om hva vi får for ham, men under 15 millioner mener jeg er utelukket. En annen ting er jo om man kan bruke alle de pengene på ny stadion. Var det opp til meg så ville jeg gjort det.

Branntilegdør

Et nytt stadion, vil mest sannsynlig generere en del overskudd(viking, til dels København), disse går da an å bruke på spillere. Så på lang sikt, lønner da et nyere stadion seg, enn å kjøpe "flopper" for å ta over etter seyi.

Ole Brom

Quote from: "Branntilegdør"Et nytt stadion, vil mest sannsynlig generere en del overskudd(viking, til dels København), disse går da an å bruke på spillere. Så på lang sikt, lønner da et nyere stadion seg, enn å kjøpe "flopper" for å ta over etter seyi.

Tenk at gutta i Idrettsveien klarer å tenke langsiktig !  Enig med Dahl som sier at blir Seyi solgt kan noe av pengene brukes til utvikling/utbygging av stadion.

Odd

Synes også det bør nevnes at det finnes mange kortsiktige måter å erstatte Seyi på også. Det er jo nok av sponsorer for tiden, som er villige til å legge penger på bordet for f.eks. Hassan El Fakiri - som vurderer Bergen igjen.

Med andre ord; salg av Seyi for å finansiere nytt Stadion vil lønne seg på lang sikt både økonomisk og dermed også sportslig. Og på kort sikt finnes det gode muligheter for å erstatte Seyi, uten å ta store sjanser på å kjøpe inn middelmådige "flopper".

Go Up