• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Uklarheter om Stadion og ny byarena

Started by enavgutta, May 25, 2004, 14:56:39 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Quote from: "Blææ"http://www.ba.no/nyheter/article1133562.ece


Etter hva som skrivest i dagens BA så er jeg lite lysten på noe Byarena der Brann som det blir uttalt bare vil stå for 1% av inntjeningen og garrantert vil bli prioritert deretter.
Det er hårreisende at denne Linde fabler om en byarena uten gressmatte...og evt uten Brann..?
Hvor dum kan man bli,man er garrantert full støtte fra alle Brannfans i Bergen med et slik prosjekt. :lol:  
Nei det er nok bare til å bygge på stadda og la disse østlendingene i Arealutvikling bygge seg en Håndballbane eller to så kan vi sitter på stadda å le av dem.


Kvinnfolk !!

Odd

Quote from: "Ole Brom"Kvinnfolk !!

Kvinnfolk? Hvor? ;-) Linde er etternavnet på en fyr.

Ole Brom

Quote from: "Odd"
Quote from: "Ole Brom"Kvinnfolk !!

Kvinnfolk? Hvor? ;-) Linde er etternavnet på en fyr.



Fyren er et "kvinnfolk", hasje peiling på hva han snakker om ! Når i svarteste skal vi fylle 30 000 seter da ?

enavgutta


abe78

Om brann sine kamper bare skulle stå for 1 % av inntjeningen - lurer jeg veldig på hvor resten av de pengene kommer inn... Driter jeg meg ut om jeg sier at brann har rundt 15 millioner i omsetnin som følge av billettsalg? Ganger vi 15 mill med 99 får vi nærmere 1,5 milliarder kr. Det er da ganske mye?
.og husk!

Odd

Kan virke som om det regnestykket er en smuuule improvisert, ja.. ;-) Virker faktisk talt ikke som om Brann er en brikke i puslespillet i det hele tatt - så langt.

Ole Brom

Hehe tror det regnestykket var en smuuule på viddene ja :)

Go Up