• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ring Hareide, Ring !!

Started by Ole Brom, May 25, 2004, 10:19:30 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article230107.ece

Nå må den klovnen Hareide ta vekk skylappene og voksen i ørene og ta en tlf til Soma umiddelbart !

Sotraanda

Helt enig! Soma og Lundekvam som stoppere!!
ater, heter, hater NFF!

eksilbergenser

Nå må ikke vi slite ut Somaen heller! Det er Brann som er førstepri, driter egentlig i landslaget...
lt for Brann!

KennethS

Soma e klar eliteseriens beste stopper, eneste grunnen til at han ikkje kommer på landslaget e at han spiller i Brann og ikkje i rbk.
tå på Brann

Brann-Peter!

heeelt sant kenneth!! det e akkurat derfor, bra noen vet det samme som eg!! og koffor ikkje kvisvik på landslaget, neida, han spiller på brann..
eneste fyren som er godkjent er hanstveit.. for han ser snill ut... og det har akkurat "råd" til en brannspiller på landslaget...

nff e imot brann, dommerne blir bestukket!!!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Sotraanda

Quote from: "Brann-Peter!"heeelt sant kenneth!! det e akkurat derfor, bra noen vet det samme som eg!! og koffor ikkje kvisvik på landslaget, neida, han spiller på brann..
eneste fyren som er godkjent er hanstveit.. for han ser snill ut... og det har akkurat "råd" til en brannspiller på landslaget...

Ka e det du snakker om du egentlig??
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Kan jo begynne å lure hva NFF ledelsen har imot Brann og dets spillere !! Nå har både Kvisen og Soma spilt glimrende men har ikke hørt et pip fra Hareide og Co...

KennethS

Kvisvik har prestert bra over lengre tid som venstreving i Norge, så kom Morten Gamst Pedersen gjør 1 bra sesong og vips på landslaget! helt utrolig.
tå på Brann

Ole Brom

Tja var Gamst'en så jækla god i fjor da ? er vel i år han virkelig har "slått" igjennom.

Landslaget har ikke en slik profil som Kvisen og det er en skam at ikke klovnene i Oslo har ringt enda !

Brann e livet mitt :)

Ja, en kan jo bare se kor mange spillere fra rævbk som spiller på landslaget, d e jo helt patetsik.... Enig med at Soma bør få spille på alndslaget, selvom eg driter i landslaget. Han e i alle fall goooood nok for d.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

2rB

Syns det er bra ikkje Kvisvik er på landslaget enda...

Han har fortsatt "litt å gå på" på formen...
Han har godt av å kvile seg når det er landskamp...

Branntilegdør

når kvisvik bare spiller bra i annenhver kamp så er vel dette litt forståelig =) I tillegg er Gamsten en spiller for fremtiden, noe nye trenere gjerne gjør, nemlig satser på spillere som kan bli deres lag. Men for all del, jo mindre kvisvik spiller på landslaget, jo mer opplagt er han på vårt lag, og mindre sannsynlighet for at han stikker utenlands igjen.

abe78

Quote from: "Ole Brom"Kan jo begynne å lure hva NFF ledelsen har imot Brann og dets spillere !! Nå har både Kvisen og Soma spilt glimrende men har ikke hørt et pip fra Hareide og Co...
Hvor ligger vi på tabellen da? Hehe - tror vi skal roe oss ned litt jeg...
.og husk!

Brann-Peter!

Quote from: "Sotraanda"
Quote from: "Brann-Peter!"heeelt sant kenneth!! det e akkurat derfor, bra noen vet det samme som eg!! og koffor ikkje kvisvik på landslaget, neida, han spiller på brann..

Ka e det du snakker om du egentlig??

kanskje litt dårlig formulert.. men kortere sagt: les det Ole Brom, skrev :D ...

Ole Brom

quote] Hvor ligger vi på tabellen da? Hehe - tror vi skal roe oss ned litt jeg...[/quote]

SO ? Viking ligger enda lengre ned og de har Brede på landslaget ? Spiller ingen rolle om en ligger sist eller først så lenge spilleren er god nok for landslaget, og der er Soma og Kvisen ! Tror de fleste er enig i det !

Brann-Peter!

Odd

Det eksisterer ingen vettuge folk som er uenig i at Soma er god nok for landslaget.

Men når det gjelder Super-Ray, så synes jeg faktisk det er lett å forstå at ikke alle er like overbeviste.. Han er en spillertype som passer helt perfekt på Brann. Han spiller en stor rolle for den generelle flyten i laget, han tilfører underholdning og sprer selvtillit og trygghet. Men er ikke så sikker på om alle hans kvaliteter passer like godt inn i Hareides lag - i hvert fall ikke enda.

Har ikke akkurat pleid å være den største fan'en av landslaget, Drillo-tiden var gørr kjedelig (selv når Norge vant), de siste årene med Semb var sinnsykt skuffende. Men har faktisk likevel litt tro på Hareide, virker som om stort sett har kontroll og vet hva som skal til. Kvisvik appelerer ikke nok for ham i denne omgang, og det synes jeg egentlig er greit.

Med andre ord, se på de gode sidene ved at Kvisvik ikke er med i den troppen der. Som mange andre allerede har skrevet virker det som om han trenger den hvilen han kan få. Men Soma; det er fullstendig merkelig at han ikke har blitt nedringt for lenge siden.

Go Up