• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvem skal på tur og hvem skal på kampen? (Lyn - Brann)

Started by howie, May 24, 2004, 23:00:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

howie

Halla!!
Deilig med 3-1 over glimt på søndag...
Syns faktisk det var veldig godt liv til bare å vere 9000 til stede.
Men så var det jo mye å juble for også da...

Lurte bare på hvem som har tenkt å stille opp i vg svingen på ullevål på 2.pinsedag jeg...

Og kan jo stille et spørsmålet om hvem som skal på turen til BBB over fjellet, selv om det ikke angår meg. Bestilte flybilletter i mars...

Uansett, 1 stemme fra meg! Jeg sitter i vg svingen og vil lage liv til 2-0 seieren til BRANN over lyn neste mandag!

LynForAlltid

Er nok ikke helt enig i resultattippinga di, men synes det er hyggelig om mange av dere tar turen og lager litt liv.

Ser frem til en underholdende kamp både på og utenfor banen!

Lyn for Alltid!
yn for alltid

KennethS

blir nok ingen lyn kamp for min del, Nff har en tendens til og flytte alle kamper til siste dag før arbeidsdag, helt utrolig at kampen ikkje kunne spilles søndag som alle andre kamper i året, neida , kem bryr seg om publikum? HATER NFF
tå på Brann

Knixen

Quote from: "KennethS"blir nok ingen lyn kamp for min del, Nff har en tendens til og flytte alle kamper til siste dag før arbeidsdag, helt utrolig at kampen ikkje kunne spilles søndag som alle andre kamper i året, neida , kem bryr seg om publikum? HATER NFF

No e det vel vanlig at tippeligakamper spilles 2. påskedag og 2. påskedag. Siden det e ferie/langhelg får en sannsynligvis flere folk på kamp om kvelden før vanlig arbeidsdag enn midt i helgen.

arild

eg e nå klar for buss tur.. bare folk melder seg på... sånn at dt blir tur...

KennethS

Quote from: "Knixen"No e det vel vanlig at tippeligakamper spilles 2. påskedag og 2. påskedag. Siden det e ferie/langhelg får en sannsynligvis flere folk på kamp om kvelden før vanlig arbeidsdag enn midt i helgen.

Vet, tragisk tradisjon! nff tenker ikkje på tilreisende supportere i det hele tatt, interessen for Norsk fotball blir aldri økende på den måten NFF holder på, greit at nye stadioner e et bra tiltak, men det e ikkje nok, tipper tilskuertallet i norge kommer til og synke drastisk de neste årene.
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"blir nok ingen lyn kamp for min del, Nff har en tendens til og flytte alle kamper til siste dag før arbeidsdag, helt utrolig at kampen ikkje kunne spilles søndag som alle andre kamper i året, neida , kem bryr seg om publikum? HATER NFF

Canal + og klkubbene har vel en hånd med i bildet også vel ?

KennethS

Quote from: "Ole Brom"

Canal + og klkubbene har vel en hånd med i bildet også vel ?

Nei alle kampene går på mandagen.
tå på Brann

Brann e livet mitt :)

Synes også at d e helt syyyykt at Nff (eller anal +) flytte kampen mellom lyn-BRANN, skulle på den kampen så klart, men neida så ble den jo flyttet til en mandag. Uaktuelt for meg å gå på den kampen nå. :(
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

arild

e jo fridag på mandag.. så dt har ik så mye å si.. e som en søndag... så ik grunn til å bli heme... mener dt e en fridag... hmm....

Sotraanda

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Synes også at d e helt syyyykt at Nff (eller anal +) flytte kampen mellom lyn-BRANN, skulle på den kampen så klart, men neida så ble den jo flyttet til en mandag. Uaktuelt for meg å gå på den kampen nå. :(

Vit ka du snakker om gutt! Kampen var satt opp på mandag fra terminlisten kom, den er ikke flyttet i det hele tatt!! Så du har ihvertfall ikke planlagt den turen så veldig bra...
ater, heter, hater NFF!

Sorry då, hissigproppen.... Tok feil, det var viking kampen som ble flyttet... Og dessuten så e eg ikkje noe gutt!!! Eg hadde faktisk tenkt å gå på den kampen, men fant ut at eg måtte jobbe tirsdagen og då blir d ikkje aktuelt for meg å gå på kampen for eg kommer ikkje tbake før leeenge etterpå eg begynner på jobb. Synes du også bør sjekke litt før du sier ting.

2rB

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Sorry då, hissigproppen.... Tok feil, det var viking kampen som ble flyttet... Og dessuten så e eg ikkje noe gutt!!! Eg hadde faktisk tenkt å gå på den kampen, men fant ut at eg måtte jobbe tirsdagen og då blir d ikkje aktuelt for meg å gå på kampen for eg kommer ikkje tbake før leeenge etterpå eg begynner på jobb. Synes du også bør sjekke litt før du sier ting.
NATT-TOG med Sovekupè?
(litt NSB-reklame)

kirsti

Vel, tilbake til tema...

Eg skal på kamp! Skal ikkje på tur med Bataljonen, då eg BUR i området (tragisk nok), men eg skal i VG-svingen og synge ut Bastionen. Rekner med at eg klarer det aleine (sjølv som jente), men håper likevel på selskap!

De er med dette velkommen til austlandet!
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Ricky

Hvis man virkelig går inn for det, så greier man å komme seg til en hvilken som helst bortekamp, med mindre man har en veldig spesiell jobb- eller skolesituasjon. Det er ihvertfall min erfaring etter syv år med borteturer.

KennethS

Quote from: "Ricky"Hvis man virkelig går inn for det, så greier man å komme seg til en hvilken som helst bortekamp, med mindre man har en veldig spesiell jobb- eller skolesituasjon. Det er ihvertfall min erfaring etter syv år med borteturer.

Før i tiden klarte eg det, men så ble eg eldre og fikk meg jobb og greier, da blir det med engang litt vanskelig. Har de siste årene hatt Sogndal og Viking som sikre kamper, Viking kampen blir jo ødelagt nå :(, i forfjord reiste eg på 5 bortekamper, ifjord på 4, i år tror eg at det forblir med Sogndal og Norheimsund imorgen :D, tidlig på 90 tallet var noe annet, da reiste eg på så mange som mulig.
tå på Brann

Stoffi

Jeg pleier å ha som mål å dra på 1-2 bortekamper per sesong. Jeg jobber hver eneste helg og trenger virkelig den inntekten.
Skal uansett på cupfinalen, der Brann skal.  :D
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Odd

Quote from: "Stoffi"Jeg pleier å ha som mål å dra på 1-2 bortekamper per sesong. Jeg jobber hver eneste helg og trenger virkelig den inntekten.
Skal uansett på cupfinalen, der Brann skal.  :D

Klart vi skal til finalen..  ;-)

Tro meg, eg vil virkeig være med på alle bortekampene og støtte BRANN og får dårlig samvittighet når eg ikkje er med... Eg e lærling og tjener ikkje så mye penger at d gjøre noe heller... Men eg skal no på de kampene som eg har muligheten t.

2rB

Har sklidd litt ut denne diskusjonen...  :wink:

Har bestillt tog billett eg no... Så eg kommer :D
Hvor folk samler seg denne gangen da?
Champ?

howie

Har bare vert på ullevål en gang før og det var VIF-BRANN i fjor...
Da var hele gjengen i VG-svingen(bortesupporter siden)...
Vi skal vel vere der nå og? Eller?
Noen som vet? Det koster bare 100kr enda sant?

kirsti

Det er VG-svingen, ja.
Kjøp billett på førehand og kom tidleg, så rekk du kampen som bonus
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

KRISA

lurer på koffor nff ikkje kan gjøre som i england. der har de kamper på lørdager.då vil komme mange flere bortesupporter då. men det må jo først bli godtatt av det hersens fotball forbundet!

zed

Hahaha.. Sjekk litt nedover denne siden hos bastionen. Tror jeg hadde krøllet meg i setet...

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=298
e're not here for a long time, but a good time

Go Up