• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Skandaløst tilskuertall!

Started by enavgutta, May 24, 2004, 07:54:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Blææ

TV kamp samt totalt udugelige tidspung for kampavvikling må nok ta det meste av skylden,vår egen klubb har faktisk stemt for at det skal være sånn.
Ris til egen ræv kanskje..?
ont follow me,Im lost too

Ole Brom

Tja historien viser at Brann mister tilskuere etter dårlige kamper da. I tillegg var det tv kamp, MEN var uansett skuffet over tilskuertallet. Hadde håpet vi IKKE kom under 10 000 tilskuere i år men men.

supporter78

Kl 20 på en søndag må da sies å være et ypperlig tidspunkt. Da er alle søndagsplikter ferdig og livet kan nytes.

Saken er den som vi har sett tidligere. Når det butter imot ligger tallet rundt 10000 på stadion. Etter den begredelige greien på feil side av fjellet var det sikkert mange som tenkte at kampen gikk på tv, og hvorfor kaste vekk lapper på å se Brann tape.

De folka som ikke var der igår kommer tilbake når de føler seg sikker på at Brann vinner.

enavgutta

Ole Brom

Quote from: "enavgutta"Så reis opp hvis du elsker Brann :)
Og ta turen til Stadion :)

Knixen

Quote from: "enavgutta"

No var det flere folk på Stadion enn på kamp i Plankebyen. Viking har jo "fordelen" av et topp anlegg og over 10000 solgte sesongbilletter.

Men tilskuertallet e skandaløst, ingen tvil om det.

Og for øvrig tok vi 3 poeng mer enn både Viking og FFK ;-)

Sotraanda

Har Viking virkelig solgt 10000 sesongkort?
ater, heter, hater NFF!

Blææ

Neee,kan jeg aldri tro.
Di har solgt mere en Brann den er grei men neppe 10 000,det er vel mere en trønderklubben selger det..?
ont follow me,Im lost too

Ole Brom

jeg og mener å ha hørt at Viking har solgt så mye sesongkort !

Knixen

Okei, 10000 var overdrevet. De mer enn doblet fra i fjor og nådde drøyt 7000. Flere enn Brann solgte i hvertfall.

KennethS

Viking har solg like mange sesongkort som Brann
tå på Brann

enavgutta

Mitt inntrykk er at flere og flere kjøper sessongkort.  Fortsetter denne trenden, samt Klokkesvingen kommer i orden, er jeg overbevist om at vi får et bedre tilskuersnitt enn trønderene. Dobbelt så stor by, dobbelt så stor fotballinteresse.

grei

Dobbelt så stor er nok å overdrive litt. Interessen i Bergen er veldig stor ja, men jeg tror den er meget stor i Trondheim også. De har nok endel tilskuere fra andre deler av Trøndelag også.

KennethS

Quote from: "grei"Dobbelt så stor er nok å overdrive litt. Interessen i Bergen er veldig stor ja, men jeg tror den er meget stor i Trondheim også. De har nok endel tilskuere fra andre deler av Trøndelag også.

Rosenborg og Trondheim e på topp når det gjelder tilskuere, de har vunnet 12 år på rad og har hatt all medgang de kan håpe på, den dagen Brann vinner serien tror eg vi har langt større potensiale en Rosenborg, men da kreves det selfølgelig et skikkelig stadion anlegg.
tå på Brann

enavgutta

KennethS

Quote from: "enavgutta"

Personlig håper eg folk liker Brann for Brann og ikkje pga de skal møte Man Utd eller Real Madrid.
tå på Brann

enavgutta

Erik

Hehe kan endelig komme til CL men vi har ingen stadion og spille på da... Stadion er ikke go nokk for UEFA spill engang!!

enavgutta

Setter en rød en på at Stadda utbygges for 100 mill. iløpet av vinteren 2005. Dahl må jo se Champions League komme. Vi har jo sett det lenge, helt i enden av tunellen dukker mesterligaen opp :)

Ole Brom

Først må vil vel konsentrere om å få spillet igang og blir like stabil på bortebane som hjemme ! Og da konsentrere om å bli blant de 4 beste slik at vi kan komme igang med Royal -league !

Henki

Tror vi skal være litt edruelig og legge alt som har med CL på hyllen for øyeblikket. Pr. dags dato er vi tross alt nærmere nedrykk enn 1.plass.
Ballen skal fremover!

enavgutta

Tar vi poeng borte mot Lyn SKAL vi fylle Stadda igjen ! Det è en ordre!:)

Go Up