• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tur til stavanger

Started by Austevolling, May 23, 2004, 22:10:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Austevolling

Arrangerer BBB tur til stavanger? Blir det båt tur da?
Hva kommer det til å koste?
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

brannfrik

hadde vært kjekt om folk hadde giddet å lese på forsiden før de spør.....
men eg antar at det blir en busstur

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=222

KennethS

Quote from: "Austevolling"Arrangerer BBB tur til stavanger? Blir det båt tur da?
Hva kommer det til å koste?

blir ikkje båttur siden turen e flyttet fra søndag til mandag, utrolig kjipt med slik e det, får personlig ikkje reist på den kampen i år pga jobb :( , tragisk at nff og klubben lar tv styre så mye.
tå på Brann

Ole Brom

Det blir vel kun en halv buss som reiser opp. Jeg som hadde gledet meg til å se den nye stadion og sønget pakket i senk !

KjellMo

Blir busstur til Stavanger.
GGG Travel

Blææ

Helvetet så jeg missliker at den kampen er flyttet, og det med Branns velsignelse.
ont follow me,Im lost too

2rB

Ole Brom

Quote from: "2rB"

Det er nok Anal + og klubbene som avtaler dette.... Vi supportere har faktisk INGENTING vi sku sagt !

KennethS

Tragisk e det blitt, og mer tragisk skal det bli, snart e det ikkje publikum igjen på kampene.
tå på Brann

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Ole Brom

Quote from: "Brannfrelst"
Se for dere Brann-Vif 16.mai med 350 tilskuere halvparten securitasvakter...

Det blir nå lenge til ettersom svina rykker ned iår :lol:

monzilla

Brannfrelst - Hva er det du egentlig jatter om?

2rB

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "2rB"

Det er nok Anal + og klubbene som avtaler dette.... Vi supportere har faktisk INGENTING vi sku sagt !
Men - er det ikkje da på tide å si noe allikevel?
Syns dette hadde vært bra område for BBB å gå i samtaler med Brann og supporter-organisasjonen (eller kva det no heiter), slik at dei kan ta det videre til NFF.

Straffe!!!

BBB har vedtatt at man ikke skal ha noe med supporterorganisasjonen å gjøre, da den uansett ikke har noe gjennomslag ovenfor verken fotballforbundet eller klubbene.

Go Up