• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Soma=Kongen

Started by Austevolling, May 23, 2004, 22:08:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Austevolling

Soma er berre heilt konge i midtforsvaret. Han vinne kvar duel kvar takling og styre heila forsvaret. Vist han ikkje blir kalt inn til landslag samling so sjønner eg ingenting. Han er jo Gud sjølv der bak!! Vist Hareide ikkje har fått øynene opp for han no ska eg faen meg kjøpa et par briller og senda til han!! Soma må berre vera den beste midtstoppare noken sinne!

Some= Norges beste midtstoppar  :D
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Bantex

Soma'en har roen.....
i vinner hele driten i år!

Gullet får vi på staddern i årets siste hjemmekamp, mens hele stadion står å synger "Vi vinner serien i år......."

Opptimist? Nei, bare en godtroende realist med hjerte i BRANN!!!!

enavgutta

Nå husker jeg ikke alle forsvarspillerene vi har hatt opp gjennom årene, men Soma glir lett inn på 1. plassen.

Vil strekke meg så langt å si at uten Rønningen og Soma idag, kunne kampen endt i en fadese.

Mr_Soma

Eh.. vi har hatt menn som Per Ove Ludvigsen og Lundekvam i midtforsvaret også - glem ikke gamle helter.

Men all ære til Soma.

Han SKAL på landslaget, "Nye Norge" trenger Soma, Soma trenger vel egentlig ikke "Nye Norge" men allikevel -

Landslaget er vel stas for han...hehe.

Det finnes kun en gud, Soma heter han!

sekto

Soma er Gud i det forsvaret.. Sterk, rask, rolig, treffsikker og dyktig med ballen.. Og han er offensiv! Det kan ikke være mye som er om å gjøre før han er inne på landslaget..

Men skulle også likt å sett han en kamp sentralt på midtbanen der han har sin opprinnelse.. Han og Seyi sentralt kunne blitt en meget god kombinasjon... (Ingen kritikk av Haugen det)

enavgutta

hehe, greit mr Soma.. men jeg husker ikke Lundekvam som legendarisk da han spilte i Brann. Nivået hans var kanskje jevnere enn Wassbergs den gangen, men likevel.. han e vel først og fremst blitt den midtstopperen han er i dag etter noen år på baken i engelsk fotball.

Mr_Soma

Quote from: "sekto"Men skulle også likt å sett han en kamp sentralt på midtbanen der han har sin opprinnelse.. Han og Seyi sentralt kunne blitt en meget god kombinasjon... (Ingen kritikk av Haugen det)

monzilla

Beklager å si det, men Wassberg er ut på dato. Sesongen til vår gamle helt i fjor var absolutt ingenting å skryte over.

Soma har reddet brann utallige ganger i år, og det kommer han til å fortsette med så lenge han spiller der bak med ørnulf ørn

Ole Brom

Mr_Soma

Ja det finnes kun en gud, Soma heter han.

Merkelig at han ikke er ett av de heteste salgsobjektene - selv om han ikke har vært her så lenge.

Men det er vel uansett mange som har sett han, og har han på blokken.

Ja til flere med "Soma standard" !

HÃ¥per han blir her i lang lang tid.......

Ole Brom

Quote from: "Mr_Soma"Ja det finnes kun en gud, Soma heter han.

Merkelig at han ikke er ett av de heteste salgsobjektene - selv om han ikke har vært her så lenge.

Men det er vel uansett mange som har sett han, og har han på blokken.

Ja til flere med "Soma standard" !

HÃ¥per han blir her i lang lang tid.......

Mr_Soma

Det er ikke det jeg sier, jeg bare mener at det er rart at media ikke har fokusert så mye på han som med Olof.

For han er virkelig topp 5 i norge.

Jeg skal gjøre alt jeg kan for å få ha han i bergen, om jeg så må lenke han fast på staddaen ;)

supporter78

Soma er rett og slett elegant

Mr_Soma

Det at Brann kuppet han e noe av det mest geniale de har gjort!

Soma hadde glidd inn på hvilket som helst lag i tippeligaen og han er god nok for resten av europa.

Men vi skal ha deg her Ragnvald!
Slå deg til ro.

enavgutta

Vurderer nesten å skrive fanbrev til Soma ;-)

Ã?rnen

Gratulerer med nok en solid kamp Soma. Maken til spillende norsk stopper har ikke Norge sett siden Hoftun på sitt beste i CL. Sterk i dueller, god på hodet, suveren til å lese spillet, fantastiske pasninger, og ikke minst utrolig dyktig til å plassere seg. Det eneste han mangler er litt på hurtigheten.

Alt i alt, så tror jeg Soma er den beste stopperen Brann har hatt. Tore Pedersen og Peddi kommer på plassene bak.

Ingo

Soma har virkelig levert spill av høy klasse, men kampen mot Bodø Glimt er han feilplassert noen tilfeller. Spesielt da Rønningen gjør en reaksjons redning.
Han står noe høyt da Rønningen redder utenfor 16 meteren.
I mine øyne var dette hans klar svakeste kamp.
Men spillet han har vist bør han være en kandidat til landstroppen.

Sotraanda

Soma er beste Brann stopper gjennom tidene, landslaget fort som f...
ater, heter, hater NFF!

Aam

Dere tar jo helt av her ! Hehe !
Han er en stor spiller ! Respekt på han.. Hvem er i midtforsvaret å landslaget da?
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

BL

hørte eg soma-tifo???  :wink:
Hansa-
Felt Z

Austevolling

Ole Brom

Quote from: "Austevolling"

Hva med Ã¥ gjøre han til æresmedlem i BBB  :wink:

KennethS

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Austevolling"

Hva med Ã¥ gjøre han til æresmedlem i BBB  :wink:

??????????????
tå på Brann

enavgutta

Jepp, gjør ære på Soma i neste kamp.

Sotraanda

Quote from: "Aam"Dere tar jo helt av her ! Hehe !
Han er en stor spiller ! Respekt på han.. Hvem er i midtforsvaret å landslaget da?

Ser ut som at det er Lundekvam/Riseth som drilles inn, men også Johnsen er jo med. Eg mener Lundekvam/Soma bør spille her!
ater, heter, hater NFF!

Austevolling

Få vertfall ein stor plakat der det står *Soma=Konge* eller noe liggnende. Han fortjener det. Da kommer han til å få enda mere følelser for klubben og. Vi må ta oss av så gode spillerer hvis vi vil ha de i klubben. Kvisvik fikk jo sine reklame plakter men det var jo pga. de var ledige. Men da fortjener vertfall Soma ein plakat! MINST!

Go Up