• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ivar Redningen

Started by Kruxleiven, May 23, 2004, 21:55:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Jeg var litt i tvil på om jeg skulle bruke den varianten av etternavnet, men uansett. Han reddet oss i dag. I dobbel forstand. Flere gode redninger pluss situasjonen der han etter sigende redder ballen utenfor 16 meteren. Nå blir det karantene til neste kamp, men det er greit nok. Det gir jo sjansen til en keeper som det er mange som har tro på. Dette kun gått verre uten Ivar. For øvrig viser han at det er bare for Brann å få på plass underskriften på kontrakten.

Sotraanda

Pokker for en keeper!!

Han reddet oss i dag, han har reddet oss før.

Sånn som Ivar har stått i år bør han få sjangsen på landsalget, sammen med Soma!! Har vert en liten motstander av Ivar før, men etter det han har vist hittil i år bør Per Ove få fingen ut å gi mannen en ny kontrakt!!!

IMPONERT!!!
ater, heter, hater NFF!

enavgutta

Stoffi

Denne sesongen har Ivar stått som en konge!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ole Brom

Ivar "the man" Rønningen strikes again !! Han har vært solid hittill i sesongen og har ikke hatt de store blunderne ! Igår var han fantastisk og han har gjort til skamme at Brann ikke vil gi han ny kontrakt ! Peddi : Ta og skriv ut en ny kontrakt og overrekk Rønningen på treningen idag !

Skumling

Helt enig med dere, Ivar har stått meget bra i år! Men det er ikke mange andre keepere som klarer å pådra seg karantene etter så få kamper.

Ole Brom

send den til Gåre så slutter han å whine !

KennethS

Quote from: "Girb"Forøvrig:

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article229748.ece

Jepp Soma ordner opp nok engang :D
tå på Brann

Skumling

Må innrømme at jeg faktisk trodde reglene var grei når keeper tar ballen med hendene utenfor 16 - utvisning. Meget bra dommer, egentlig!

Optimisten

ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

Ole Brom

Quote from: "Optimisten"No må brann få ræven i gir, vi trenger Ivar!!!

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=62130

Skandale om ikke Brann nå snart tilbyr han en kontrakt ! Han har jo vært en av de beste keeprene i Norge hittil i sesongen !

Go Up