• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ikke splitt Ystaas/Dylan

Started by Xminator, May 23, 2004, 21:21:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Mener de to på topp bør få flere kamper fra start. Prøv Winters som høyrekant om han absolutt må starte.

Godkjent av Knarvik foresten. Farlige innlegg og ingen defensive brølere.

Guntveit minst god. Olofinjana sørger for dagens bortemål. Greit det er Guntveit som mister, men det er Olofinjana som spiller ballen til en markert Guntveit, og før det viser den arrogansen som ikke har noe med "kynisk" spill å gjøre. Feilen til Guntveit ligger i at han ikke dunket ballen på tribunen. Olofinjana ett steg nærmere formen, men fremdeles langt fra toppform.

Walde. Vendingen han gjør før straffen er genial. Synd han ikke fikk fullføre den ;) Like greit for Brann, 2-0 der var vannvittig viktig.

Kvisvik slår mange gode pasninger i dag :) Måtte det være bud om at formen er på vei!

Rønningen har stor del av æren for 3 poeng i dag, nok en solid kamp derifra.

Ystås viser igjen at han er den av Brannspissene som er flinkest til å plasere seg i scoringsposisjon. 3-1 er en klassescoring. Ros til Storesund for taklingen og pasningen som førte til målet.

2 poeng bak rosenborg og 6 poeng bak teten. Vi har kontakt igjen, kryss fingrene og håp guttene gir full innsats de neste kampene!

Professoren

Er enig i mye her, Winters hadde vært spennende å se på høyrekanten.
Knarvik får godkjent ja, men ser ut som om han mister interessen for å holde seg på høyrekanten sin, og trekker innover mot midten, noe han strengt tatt ikke skal. Han kan ha fått beskjed om dette for alt jeg vet, men det syns jeg i så fall virker merkelig

enavgutta

Enig i at Knarvik faktisk leverte eliteseriesnivå i denne matchen. Synes likevel at det kunne vært positivt å ikke bare spille på SuperRay hele tiden. Knarvik la seg hele tiden innover mot midten og dermed slo man hele tiden baller på Kvisvik i steden. Glimt spillerene ble raskt oppmerksom på dette og blokket en del gode muligheter her.

enavgutta

Må legge til at Winters absolutt er å foretrekke i førsteelveren. Superraske Winters framfor balldefensive midtspillende Knarvik.

Xminator

Akkurat, Winters på høyrekanten, Dylan/Ystås binder forsvaret til BG i denne kampen. Eneste forbehold er om Winters kan begynne å spille i farlig sone som på slutten mot Hamkam istedenfor å ta 5 vendinger på midten. Alternativet er Ystås på høyrekant, men synest det er litt luksus når han er så flink til å søke posisjoner i 16-meteren.

Om Dylan/Ystås spiller flere kamper på topp vil vi se flere av sjansene der Dylan vinner duell og Ystås "lukter" hvor ballen lander og får kjempesjanser. Dylan er vel den av (Winters/Dylan/Ystås) som er flinkest til å true bakrom også. Derfor mener jeg at Dylan-Ystås er ett mer komplett spisspar enn ett der Winters er med.

Om de våte drømmene om Helstad noen gang blir virkelighet, så ser jeg for meg Ystås/Helstad som det beste spissparet for Brann.

Go Up