• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Må snu dårlig statistikk

Started by sekto, May 23, 2004, 15:18:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Brann.no skryter jo av at festningen nå skal forsvares og at det er 10 kamper siden sist det ble tap hjemme.. Og det er jo hyggelig, men ser man på resultatene fra de siste årene, så kommer det til å bli vanskelig å vinne i dag..

2003: 0-2
2002: 1-3
2001: 2-2
2000: 0-2
1999: 0-2

Sist Brann slo B/G på stadion var 1998 når de klarte 2-1 seier..
Om Brann ikke spiller ti ganger bedre enn mot Stabæk, så kommer nok denne statistikken til å holde seg i hvert fall ett år til..

Ole Brom

Schlapp av vi leder no 1-0 null :)

KennethS

Quote from: "Ole Brom"Schlapp av vi leder no 1-0 null :)

nok en hjemmesitter ja, tragisk at folk ikkje kan stille på stadion, men fristet vel mest med popcorn og sofaen eller ka ole brom?
tå på Brann

Sotraanda

Ka pokker er det du driver med?? Du skriver en del her inne, "aktiv supporter", men siden de tapte mot Stabæk så valgte du godstolen? Medgangsupporter, som MANGE MANGE andre og. Stiller ikke folk på staddaren fordi laget taper bortekampen før neste hjemmekamp??? 9000 i dag??? Skandaløst. Litt for mange av de som deg, Ole Brum.
ater, heter, hater NFF!

Branntilegdør

for alt vi vet er det ikke sikkert han bor I byn?

Kruxleiven

Kanskje han satt på stadion med laptop  :? Nevertheless. Jeg skjønner at mange ble hjemme idag. Men det er all god grunn til å si at de gikk glipp av en begivenhetsrik kamp.

Ole Brom

Quote from: "Sotraanda"

Ka pokker er det du driver med?? Du skriver en del her inne, "aktiv supporter", men siden de tapte mot Stabæk så valgte du godstolen? Medgangsupporter, som MANGE MANGE andre og. Stiller ikke folk på staddaren fordi laget taper bortekampen før neste hjemmekamp??? 9000 i dag??? Skandaløst. Litt for mange av de som deg, Ole Brum.

Som jeg skriver et annet sted her inne, sto vi fast på fergekaia i Våge!! Bedritne HSD, ikke rart det har vært skandaler etter skandaler i dette selskapet ! Det var ca 300 biler som skulle hjem til Bergen og ferga tar ca 50 biler.....jippi. Sku ta en tidlig ferge men måtte stå nesten 2 timer å venta og da måtte jeg ta til takke med kampen på tv'en..... Derfor kunne jeg ikke gå på stadion. Dette er den 2 kampen jeg har gått glipp av hjemme på 8 år på stadion og det svir ! Skal fan isje rote meg ut på landet neste gang det er kamp på stadion !! Det er sikkert !!

Mr_Soma

Unnskyldningen er mer enn godkjent Ole Brom!

Hehe - La oss boikotte HSD og paddle selv.

Ole Brom

Quote from: "Mr_Soma"Unnskyldningen er mer enn godkjent Ole Brom!

Hehe - La oss boikotte HSD og paddle selv.

Takk ! Det var nok ikke bare meg som raste til fråden sto, flere forbanna mennesker på kaia der ja !

Ole Brom

Quote from: "KennethS"
nok en hjemmesitter ja, tragisk at folk ikkje kan stille på stadion, men fristet vel mest med popcorn og sofaen eller ka ole brom?

Til både deg og Sotraanda :

Det er fint at dere har engasjement rundt Brann og dets supportere, men dere har ikke på noen som helst grunnlag rett til å kalle meg en medgangssupporter uten å vite fakta omkring saken ! Jeg har skrevet et innlegg som forklarer mitt fravær fra kampen igår lengre oppe.

Og for ordensskyld : Jeg har gått på stadion siden jeg var 6 år og har slitt min del av asfalt og betong, slik at den saken er klar. I tillegg har jeg reist på et titalls borteturer siste 12-13 år. Jeg er inne i mitt 24 år som stadiongjenger og vil IKKE kalles en medgangssupporter.

Da håper jeg dere har fått forklaring på enkelte ting !

Sotraanda

Ole Brum, det er greit! Beklager innlegget mitt!
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Quote from: "Sotraanda"Ole Brum, det er greit! Beklager innlegget mitt!

Helt greit ! Vet det er lett å bli revet med i diskusjoner !

Daniel

Eg for min del holder meg langt unna NSB, HSD og LSD!

KennethS

Quote from: "Ole Brom"Til både deg og Sotraanda :

Det er fint at dere har engasjement rundt Brann og dets supportere, men dere har ikke på noen som helst grunnlag rett til å kalle meg en medgangssupporter uten å vite fakta omkring saken ! Jeg har skrevet et innlegg som forklarer mitt fravær fra kampen igår lengre oppe.

Og for ordensskyld : Jeg har gått på stadion siden jeg var 6 år og har slitt min del av asfalt og betong, slik at den saken er klar. I tillegg har jeg reist på et titalls borteturer siste 12-13 år. Jeg er inne i mitt 24 år som stadiongjenger og vil IKKE kalles en medgangssupporter.

Når kaldte eg deg medgangsupporter? forklar deg bedre, eller vis meg konkret der eg har sagt du var medgangsupporter.
tå på Brann

Sotraanda

Kenneth S, du sa det vel kansje litt indirekte.
Men la oss ligge denne saken død.
ater, heter, hater NFF!

Ole Brom

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Ole Brom"Til både deg og Sotraanda :

Når kaldte eg deg medgangsupporter? forklar deg bedre, eller vis meg konkret der eg har sagt du var medgangsupporter.

Dette var en "redegjørelse" til dere begge to slik at dere begge fikk innblikk i fakta og ikke uttalte dere på et grunnlag som var null og ingenting. Om du absolutt vil ha svar så var det nok det du mente med innlegget ditt, om ikke indirekte, at jeg var en medgangssupporter.

Da håper jeg at saken er "løst" og arkivert ":)

Go Up