• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

må vi ha kvitering?

Started by Kim, May 22, 2004, 11:53:10 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kim

Er vi nødt å ha kvitering/betalingsbevis på medlemskortet?

Brannfrelst

Om du skal vere medlem i BBB må du jo ha betalingsbevis,viss ikke er du jo ikke medlem da...
Har du ikke betalt da?
2.10.07-Gullet kom hem!

Ole Brom

Quote from: "Kim"Er vi nødt å ha kvitering/betalingsbevis på medlemskortet?


Du må ha gyldig kvitteringsklistremerke bak på medlemskortet ditt, kalt oblat.

Kim

jeg har betalt via bankgiro og fått medlemskort....man har ikke fått noe oblat

KennethS

helt utrolig at dette e et tema ennå.
tå på Brann

Branntilegdør

hvordan er dette utrolig? sikkert mange folk som enda melder seg inn og som mest sannsynlig ikke leser så mye som deg her inne.

KennethS

Quote from: "Branntilegdør"hvordan er dette utrolig? sikkert mange folk som enda melder seg inn og som mest sannsynlig ikke leser så mye som deg her inne.


Står veldig godt forklart ka som skal gjøres på førstesiden under "bli medlem".
tå på Brann

Bjarte

Det er helt riktig det Kenneth, det står veldig godt forklart under "Bli medlem". Dog har vi sett ett lite problem for de som betaler via bankgiro, postgiro eller telegiro. De får nemlig ikke noe oblat tilsendt.

Vi vil derfor være tilstede i morgen, både på Fotikken og ved inngangen til BBB-feltet for utlevering av oblat for de som enten har kvittering for betalt medlemskap eller som er registrert i medlemsarkivet som betalende medlem.

Det vil si, 99% sikkert at vi vil ha oblat til de som henvender seg til oss. Må bare sjekke opp at vi har nok oblater tilgjengelig, men det får jeg ikke gjort før i morgen en gang. Så se etter oss på Fotikken eller stadion så ordner det seg sikkert (så var det dette ene %-poenget da....).

dekster

jeg trenger oxo et slikt oblat.. men hvor er fotikken?
rann e ALT.

Pep`


dekster

takk skal du ha.. hehe.. kansje jeg tar turen i morgen... åpnings tiden,, har du peiling?
rann e ALT.

Pep`

Er 18årsgrense der, da, så er der ikke så alt for ofte ;)

Men et kjapt søk:
http://www.norway.com/directories/d_company.asp?id=1840

Her har du åpningstidene.

Bjarte

Vil bare legge til at vi nå er helt ajour hva angår registrering av innbetalinger. Det ble dene uken sendt ut over 100 medlemskort og det vil også i neste uke bli sendt ut over 100 nye. Men, jeg vil også opplyse at det vil bli noen av dere som ikke får medlemskort tilsendt, da dere ikke har klart å skrive på postnummer på innbetalingen, jfr. det KennethS skriver over om å lese det som står under "Bli medlem". Så forløpig er de av dere bare lagt inn med 0000=Ukjent adresse.

dekster

så siden det 18år.. så kan ikke jeg hente merket mitt?
rann e ALT.

Bjarte

Quote from: "Bjarte"Vi vil derfor være tilstede i morgen, både på Fotikken og ved inngangen til BBB-feltet for utlevering av oblat for de som enten har kvittering for betalt medlemskap eller som er registrert i medlemsarkivet som betalende medlem.


Igjen, og atter igjen, les det vi skriver.

Go Up