• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ny høyrekant......

Started by bernu, May 21, 2004, 15:56:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bernu

Ser at Fredrikstad er interessert i å hente Dagfinn Enerly...... Hadde det vært en idé for Brann å tenke litt på det samme ? Tror han kunne blitt en bra tilvekst på høyrekanten til Brann..... hvis han holder seg skadefri....
HANSA - Z

monzilla

hvis han holder seg skadefri. Noen andre enn meg som tenker Stor(s)vik? Kalvenes? Går ikke han forresten av med pensjon snart?

Høyrekanten skal hentes i Nigeria for 3-4 millioner kroner. Vi trenger flere typer som Olof.

abe78

Jepp! Men husk begrensinger på ikke-EU spillere..
.og husk!

Sotraanda

Quote from: "monzilla"Noen andre enn meg som tenker Stor(s)vik?

Storsvik? Begrunn dette!
ater, heter, hater NFF!

KennethS

Quote from: "abe78"Jepp! Men husk begrensinger på ikke-EU spillere..

Vi kan bruke 2 utenfor EU, Olof blir vel solg , og da har vi bare 2 :D
tå på Brann

enavgutta

KennethS

Quote from: "enavgutta"

E sånn i virkeligheten også, ellers kunne ikkje olof og dylan spilt samtidig vettu :D, må leve i RL :D
tå på Brann

Xminator

Med Knudsen skadet må jo Brann gjøre noe til sommeren. Stallen er jo generelt for tynn også. Det ser vi jo på hvordan Brann2 blir rundspilt om dagen.

Ole Brom

ja 7-1 i bagasjen er ikke allverden å skryte av !!

Superjack

At Martin er ute ser jeg på som noe bra.
Sett Robbie på kanten og Ystaas og Dylan på topp.
Gode innlegg fra venstre OG høyre på TO! bra hodespillere.

Cato tar høyrebacken.

Tommy Knarvik kan selges til høystbydende
Noen over ett par brukte leggbeskyttere?!?
i taper ALDRI!

monzilla

Begrunnelse med Stor(s)vik : enkelt og greit at brann hentet en spiller som var skadet i håp om at han skulle vende tilbake til gamle takter, spilleren var både gammal og pengegrisk.

cyp

At Martin Knudsen er ute av laget er en god ting. Har hitill i sesongen vært på alle hjemmekampene og sett alle Brann kamper som har blitt spilt på TV, og hver gang har Martin Knudsen skuffet stort. En god idé er å teste Winters på høyrekant og Ystaas og Macallister på topp, som tidligere nevnt i diskusjonen. Winters har fart og evnen til å holde på ballen, og med to sterke hodespillere på topp kan dette bli en god løsning.

Men uansett hvordan Brann rokkerer på laget og bytter spillere vil de ikke kunne vinne noe som helst med mindre de kjemper 100% i 90 minutter i hver kamp. Dette var Stabæk et glimrende godt eksempel på, og vi får håpe gutta har lært noe av denne kampen, og at nedturen snart får en vending! For hvis man ser vekk ifra resultatene og ser på alle enkeltspillerne Brann har i laget, burde Brann vært et lag som var med å kjempe om medalje, så jeg har stor tro på at Brann klarer å snu denne vonde sirkelen og vise hva de står for som lag! Begynnelsen vil bli seier over Bodø Glimt i dag! BRANN BRANN BRANN!
elt O e snobbete!!

Go Up