• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann-BodøGlimt

Started by Brannfrelst, May 21, 2004, 13:14:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Tom C

Var faktisk ganske overbevist om at vi får en ny trøkk i trynet mot Glimt, da jeg så altfor godt husker Runar Berg leke seg med tafatte Brannspillere gjennom hele kampen i fjor. Men nå viser det seg at Berg må stå over pga gule kort, så da begynner jeg å få en litt bedre følelse igjen. Hadde vært kjekt å kjempe disse gule torske-fjottene i senk, men jeg vet ikke om det ligger i genene til Brannspillerne å kjempe for noe som helst...?

Jeg synes jeg har sagt det samme i 10 år; Man burde jo i det miste kunne forvente at de gir alt, men jeg synes det til stadighet blir bevist at de ikke gidder... Begynner å bli lei nu.
Aldri mer Obos....

Skumling

Enig med deg ang. Runar Berg. Han er en av de beste midtbanespillerne i serien og enormt viktig for Glimt. Nå har de forhåpentligvis ingen som kan komme inn og styre spillet på samme måten. Olofinjana og co bør greie å ta styringen på midten! Men se opp for Glimt sine raske kantspillere og ringreven Stig Johansen på topp.

Jeg er tross alt optimist. Forventer et Brann-lag som går ut i hundre. Vinner vi her, har vi en viss kontakt med medaljene igjen. Kom igjen folkens, her skal all aggresjonen fra sist kamp tas ut for Brann!

Brann e livet mitt :)

Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Ole Brom

Brann e livet mitt :)

Ja, tenk det då, d hadde vært noe. Vi får bare stå på i morgen vi og, synge alt vi har og støtte guttene våre :)
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Tom C

Ja, selv om eg alltid er like forbannet etter de regelmessige innslagene av null-innsats hos Brann, så går det alltid fort over når det nærmer seg kamp igjen. Alle kamper begynner som vi vet på 0-0, så ingen vits i å deppe over tapte kamper. Håper alle tar seg sammen og sørger for innsats og spilleglede mot BG i dag...

Tips: 3-1 til Brann

P.S. Eg tror eg holder med Mjelde når det gjelder å ta en kamp av gangen. Ingen vits å begynne å mase om vi klarer medalje eller 4.de plass når vi ikke er ferdig med en tredjedel av serien en gang... Vi får heller nyte de få gode stundene vi får, og så får vi se på slutten av sesongen hva det holder til
Aldri mer Obos....

Ole Brom

Quote from: "Tom C"

Tips: 3-1 til Brann

Ja det gikk jo greit :)

Go Up